Extrakantor.pl

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
O nas
Sieć marki EXTRAKANTOR.PL tworzą od 2013 roku kantory własne oraz punkty franchisingowe zlokalizowane na terenie całego kraju. Jesteśmy pierwszym i jedynym w Polsce z powodzeniem działającym franczyzodawcą w zakresie usług kantorowych. Misją firmy jest stworzenie najkorzystniejszych na rynku warunków wymiany walut, zarówno dla klientów detalicznych jak i hurtowych. By być konkurencyjnym systematycznie planujemy zwiększać skalę naszej działalności. Nasze hurtowe kursy walut są korzystniejsze niż kursy oferowane przez firmy „kantorowe" w Internecie.
Klienci EXTRAKANTOR.PL docenili:
- atrakcyjne kursy walut
- możliwość transakcji bezgotówkowych poprzez rachunek bankowy
- możliwość negocjacji kursów walut
- realizację indywidualnych zamówień np. na poszczególne nominały
- dogodny dojazd do punktów kantorowych
- profesjonalną obsługę, na życzenie również dyskretną obsługę w specjalnie dostosowanych pomieszczeniach
Opis systemu franczyzowego
Jako jedyni w Polsce udostępniamy kompleksowe rozwiązania potrzebne do prowadzenia własnego kantoru. W całej Polsce tworzymy większe oraz mniejsze oddziały EXTRAKANTOR.PL, które dzięki sprawdzonej koncepcji na prowadzenia kantoru wymiany walut o możliwie jednolitym wystroju i wspólnym „know-how" dają klientom gwarancję ceny, jakości i profesjonalizmu. Zadowolenie klientów przekłada się na realny zysk Partnera.
Sieć stacjonarnych kantorów wymiany walut EXTRAKANTOR.PL poszukuje do współpracy Partnerów, którzy szukają pomysłu na własny biznes i mają dobre podejście do klienta, prowadzą już firmę np. agencje opłat, biura podróży, lombardy czy agencje ubezpieczeniowe i chcą uzyskać dodatkowe, realne źródło dochodu zwiększając zakres oferowanych przez siebie usług lub prowadzą już kantor wymiany walut. Współpraca z nami odbywa się na zasadach partnerstwa.
JEDNOSTKI WŁASNE
7
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
18
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Doradztwo w zakresie uruchomienia i prowadzenia placówki tzw.„know-how".
- Wsparcie w trakcie trwania współpracy, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz procedurami Narodowego Banku Polskiego.
- Szkolenia dla kasjerów walutowych. Pierwsze szkolenie dla właściciela lub menadżera oraz pracowników kantoru jest bezpłatne.
- Doradztwo przy projekcie wizualizacji wewnętrznej i zewnętrznej kantoru.
- Projekty reklam lub innych materiałów promocyjnych "na otwarcie".
- Korzystanie z logo Extrakantor.pl na materiałach handlowych i reklamowych placówki.
- Promocja na m.in. stronie www.extrakantor.pl (mapa dojazdu, dane teleadresowe placówki, cykliczne artykuły).
- Wyłączność terytorialna na prowadzenie kantoru pod marką Extrakantor.pl.
- Dostęp do większości walut, w tym trudnodostępnych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Miesięczna opłata na fundusz reklamowy - 4% utargu brutto (płatne od 2. miesiąca).
- Jednorazowa opłata za przystąpienie do systemu franczyzowego - 8000 zł netto.
- Szacunkowy koszt dostosowania lokalu / boksu, zabezpieczenia, zakupu sprzętu i systemu kantorowego – 15-20 tys.zł.
- Środki obrotowe na handel walutą od 100-250 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Miasta powyżej 5 tys. mieszkańców, lokal min. 5 m2.
- Zaświadczenie o niekaralności.
- Własne środki finansowe na obrót walutami.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Extrakantor.pl Sp. z o.o.
ul. 11 Listopada 10, 42-500 Będzin
509 281 001
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marcin Latos
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Extrakantor.pl Sp. z o.o. (ul. 11 Listopada 10, 42-500 Będzin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Extrakantor.pl oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie extrakantor.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Zostaw etat, postaw na siebie! Nowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” to konkretne pomysły na biznes, sprawdzone modele franczyzowe i inspirujące historie przedsiębiorców.
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Oto przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Znane marki czy oryginalne pomysły biznesowe? O tym, które koncepty franczyzowe budzą największe zainteresowanie na polskim rynku przeczytasz w majowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Kantory mają teraz swoje żniwa. Kto może prowadzić handel walutą i jak otworzyć kantor we franczyzie?
Zapotrzebowania na usługi finansowe i ubezpieczeniowe nie zatrzymała nawet pandemia. Które koncepty franczyzowe z tej branży szukają licencjobiorców?

Powódź zniszczyła jego placówkę, ale nie biznes. Mariusz Hajdasz, partner PKO Banku Polskiego, opowiada, jak wygląda franczyza bankowa, gdy przychodzą prawdziwe kryzysy.
Hiszpanie chcą sprzedać udziały w Santander Bank Polska austriackiemu Erste Group. Co to oznacza dla dalszego rozwoju sieci i dla franczyzobiorców?
W dobie dynamicznych zmian gospodarczych, niepewności rynkowej i rosnących oczekiwań klientów, budowanie trwałej i zaufanej marki staje się jednym z najważniejszych wyzwań dla współczesnych firm.
Do 60 tys. zł na otwarcie placówki partnerskiej – Alior Bank kontynuuje wsparcie dla przedsiębiorców.
– Polacy rocznie wydają na składki dotyczące wszystkich ubezpieczeń ponad 70 mld zł. Rynek rośnie co roku o kilka procent – mówi Paweł Gawinecki z ERGO Hestia.

Komfort klienta przekłada się na biznes franczyzobiorcy – uważa Alior Bank, proponując nową aranżację wnętrz w placówkach partnerskich.
– Niemal co piąty franczyzobiorca VeloBanku prowadzi więcej niż jedną placówkę – mówi Wojciech Olearnik, dyrektor departamentu sieci partnerskiej VeloBanku.
Czy jedna decyzja może znacząco wpłynąć na ścieżkę zawodową? Historia Anny Lango-Zagórskiej to dowód na to, że czasem warto zaryzykować.
– Chcemy zwiększyć nasz udział w rynku usług finansowych w Polsce – zapowiada Daniel Gawryczuk, prezes zarządu DG-INWEST.
− Nigdy nie żałowałem porzucenia etatu na rzecz własnej firmy − mówi Krzysztof Wołowiec, który wraz z żoną prowadzi cztery placówki partnerskie Alior Banku.
Już ponad 2/3 transakcji w sklepach odbywa się bezgotówkowo. Klienci coraz częściej oczekują wyboru metod płatności, dlatego posiadanie terminala staja się kluczowe.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.