Extrakantor.pl
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
O nas
Sieć marki EXTRAKANTOR.PL tworzą od 2013 roku kantory własne oraz punkty franchisingowe zlokalizowane na terenie całego kraju. Jesteśmy pierwszym i jedynym w Polsce z powodzeniem działającym franczyzodawcą w zakresie usług kantorowych. Misją firmy jest stworzenie najkorzystniejszych na rynku warunków wymiany walut, zarówno dla klientów detalicznych jak i hurtowych. By być konkurencyjnym systematycznie planujemy zwiększać skalę naszej działalności. Nasze hurtowe kursy walut są korzystniejsze niż kursy oferowane przez firmy „kantorowe" w Internecie.
Klienci EXTRAKANTOR.PL docenili:
- atrakcyjne kursy walut
- możliwość transakcji bezgotówkowych poprzez rachunek bankowy
- możliwość negocjacji kursów walut
- realizację indywidualnych zamówień np. na poszczególne nominały
- dogodny dojazd do punktów kantorowych
- profesjonalną obsługę, na życzenie również dyskretną obsługę w specjalnie dostosowanych pomieszczeniach
Opis systemu franczyzowego
Jako jedyni w Polsce udostępniamy kompleksowe rozwiązania potrzebne do prowadzenia własnego kantoru. W całej Polsce tworzymy większe oraz mniejsze oddziały EXTRAKANTOR.PL, które dzięki sprawdzonej koncepcji na prowadzenia kantoru wymiany walut o możliwie jednolitym wystroju i wspólnym „know-how" dają klientom gwarancję ceny, jakości i profesjonalizmu. Zadowolenie klientów przekłada się na realny zysk Partnera.
Sieć stacjonarnych kantorów wymiany walut EXTRAKANTOR.PL poszukuje do współpracy Partnerów, którzy szukają pomysłu na własny biznes i mają dobre podejście do klienta, prowadzą już firmę np. agencje opłat, biura podróży, lombardy czy agencje ubezpieczeniowe i chcą uzyskać dodatkowe, realne źródło dochodu zwiększając zakres oferowanych przez siebie usług lub prowadzą już kantor wymiany walut. Współpraca z nami odbywa się na zasadach partnerstwa.
JEDNOSTKI WŁASNE
7
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
18
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Doradztwo w zakresie uruchomienia i prowadzenia placówki tzw.„know-how".
- Wsparcie w trakcie trwania współpracy, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz procedurami Narodowego Banku Polskiego.
- Szkolenia dla kasjerów walutowych. Pierwsze szkolenie dla właściciela lub menadżera oraz pracowników kantoru jest bezpłatne.
- Doradztwo przy projekcie wizualizacji wewnętrznej i zewnętrznej kantoru.
- Projekty reklam lub innych materiałów promocyjnych "na otwarcie".
- Korzystanie z logo Extrakantor.pl na materiałach handlowych i reklamowych placówki.
- Promocja na m.in. stronie www.extrakantor.pl (mapa dojazdu, dane teleadresowe placówki, cykliczne artykuły).
- Wyłączność terytorialna na prowadzenie kantoru pod marką Extrakantor.pl.
- Dostęp do większości walut, w tym trudnodostępnych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Miesięczna opłata na fundusz reklamowy - 4% utargu brutto (płatne od 2. miesiąca).
- Jednorazowa opłata za przystąpienie do systemu franczyzowego - 8000 zł netto.
- Szacunkowy koszt dostosowania lokalu / boksu, zabezpieczenia, zakupu sprzętu i systemu kantorowego – 15-20 tys.zł.
- Środki obrotowe na handel walutą od 100-250 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Miasta powyżej 5 tys. mieszkańców, lokal min. 5 m2.
- Zaświadczenie o niekaralności.
- Własne środki finansowe na obrót walutami.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Extrakantor.pl Sp. z o.o.
ul. 11 Listopada 10, 42-500 Będzin
509 281 001
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marcin Latos
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Extrakantor.pl Sp. z o.o. (ul. 11 Listopada 10, 42-500 Będzin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Extrakantor.pl oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie extrakantor.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Oto przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Znane marki czy oryginalne pomysły biznesowe? O tym, które koncepty franczyzowe budzą największe zainteresowanie na polskim rynku przeczytasz w majowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Kantory mają teraz swoje żniwa. Kto może prowadzić handel walutą i jak otworzyć kantor we franczyzie?
Zapotrzebowania na usługi finansowe i ubezpieczeniowe nie zatrzymała nawet pandemia. Które koncepty franczyzowe z tej branży szukają licencjobiorców?
– Wielu Polaków likwiduje obecnie lokaty bankowe i inwestuje pieniądze w zakup waluty – mówi Marcin Latos, prezes zarządu Extrakantor.pl.
Już ponad 2/3 transakcji w sklepach odbywa się bezgotówkowo. Klienci coraz częściej oczekują wyboru metod płatności, dlatego posiadanie terminala staja się kluczowe.
Joanna Ewert długo poznawała od podszewki Santander Bank Polska, aż wreszcie postanowiła zostać jego franczyzobiorczynią. Podczas zeszłorocznych Targów Franczyza została laureatką konkursu TOP Franczyzobiorca, w kategorii „Mistrz sociali”.
Franczyza Alior Banku liczy już 15 lat. Marta Radziwiłko, jedna z pierwszych franczyzobiorczyń marki, mówi, że nigdy się nie zawiodła i ciągle się rozwija.
Alior Bank rozszerza ofertę wsparcia dla franczyzobiorców. W ramach dwóch uzupełniających się programów mogą łącznie otrzymać do 100 tys. zł brutto.
Emilia Piesik weszła we franczyzowy biznes razem z mamą. Dziś sama ma dzieci i wciąż chwali sobie współpracę z franczyzodawcą.
Małgorzata Rodziewicz od 10 lat jest partnerem Santander Bank Polska. Jak ocenia współpracę z bankiem?
Prowadzenie międzynarodowego biznesu wymusza wykonywanie operacji walutowych. Kontrakty z zagranicznymi kontrahentami rozliczane w walutach obcych narażają firmy na straty związane z ryzykiem kursowym.
Izabela Kondziołka pomysłu na biznes zaczęła szukać po urodzeniu drugiego dziecka. Znalazła go w ubezpieczeniach i od 10 lat jest mu wierna.
– Wejście w bankowy biznes może być łatwe i przyjemne – mówią Barbara Jurkowska i Adriana Szołucha, franczyzobiorcznie VeloBanku.
Zuzanna Skuczyńska otworzyła franczyzowy kantor kryptowalut, aby mieć więcej czasu na życie rodzinne niż przy pracy na etacie. Czy udało jej się osiągnąć cel?
Czy warto dziś ryzykować etat dla własnej firmy? – Zdecydowanie warto – odpowiada Joanna Fraj, franczyzobiorczyni Alior Banku.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.