Extrakantor.pl

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sieć marki Extrakantor.pl tworzą kantory własne oraz punkty franchisingowe zlokalizowane na terenie całego kraju. Jesteśmy pierwszym i jedynym w Polsce z powodzeniem działającym franczyzodawcą w zakresie usług kantorowych. Jako jedyni w Polsce udostępniamy kompleksowe rozwiązania potrzebne do prowadzenia własnego kantoru. W całej Polsce tworzymy większe oraz mniejsze oddziały Extrakantor.pl, które dzięki sprawdzonej koncepcji na prowadzenia kantoru wymiany walut o jednolitym wystroju i wspólnym „know-how” dają klientom gwarancję ceny, jakości i profesjonalizmu. Zadowolenie klientów przekłada się na realny zysk partnera.
Sieć stacjonarnych kantorów wymiany walut Extrakantor.pl poszukuje do współpracy partnerów, którzy szukają pomysłu na własny biznes i mają dobre podejście do klienta, prowadzą już firmę np. agencje opłat, biura podróży, lombardy, salony jubilerskie czy agencje ubezpieczeniowe i chcą uzyskać dodatkowe, realne źródło dochodu zwiększając zakres oferowanych przez siebie usług lub prowadzą już kantor wymiany walut. Współpraca z nami odbywa się na zasadach partnerstwa i zakłada ponoszenie niskiej opłaty miesięcznej na fundusz promocyjno-reklamowy.
JEDNOSTKI WŁASNE
7
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
20
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Doradztwo w zakresie uruchomienia i prowadzenia placówki tzw.„know-how”.
- Wsparcie w trakcie trwania współpracy, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz procedurami Narodowego Banku Polskiego.
- Szkolenia dla kasjerów walutowych. Pierwsze szkolenie dla właściciela lub menadżera oraz pracowników kantoru jest bezpłatne.
- Doradztwo przy projekcie wizualizacji wewnętrznej i zewnętrznej kantoru.
- Projekty reklam lub innych materiałów promocyjnych "na otwarcie".
- Korzystanie z logo Extrakantor.pl na materiałach handlowych i reklamowych placówki.
- Promocja na m.in. stronie www.extrakantor.pl (mapa dojazdu, dane teleadresowe placówki, cykliczne artykuły).
- Wyłączność terytorialna na prowadzenie kantoru pod marką Extrakantor.pl.
- Dostęp do większości walut, w tym trudno dostępnych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Miesięczna opłata na fundusz reklamowy 4 proc. z zysku brutto (płatne od 2. miesiąca).
- Jednorazowa opłata za przystąpienie do systemu franczyzowego - 5 tys. netto
- Szacunkowy koszt dostosowania lokalu / boksu, zabezpieczenia, zakupu sprzętu i systemu kantorowego - 15-20 tys.zł.
- Środki obrotowe na handel walutą od 100-150 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Miasta powyżej 5 tys. mieszkańców, lokal min. 5 mkw.
- Zaświadczenie o niekaralności.
- Własne środki finansowe na obrót walutami.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Extrakantor.pl Sp. z o.o.
ul. 11 Listopada 10, 42-500 Będzin
509 281 001
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marcin Latos
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Extrakantor.pl Sp. z o.o. (ul. 11 Listopada 10, 42-500 Będzin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Extrakantor.pl oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie extrakantor.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Znane marki czy oryginalne pomysły biznesowe? O tym, które koncepty franczyzowe budzą największe zainteresowanie na polskim rynku przeczytasz w majowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Kantory mają teraz swoje żniwa. Kto może prowadzić handel walutą i jak otworzyć kantor we franczyzie?
Zapotrzebowania na usługi finansowe i ubezpieczeniowe nie zatrzymała nawet pandemia. Które koncepty franczyzowe z tej branży szukają licencjobiorców?
– Wielu Polaków likwiduje obecnie lokaty bankowe i inwestuje pieniądze w zakup waluty – mówi Marcin Latos, prezes zarządu Extrakantor.pl.
Extrakantor właśnie otworzył 20. placówkę. Czy dzisiaj da się zarobić na handlu walutą?

Kamil Franciszkiewicz najpierw poznał branżę i firmę od podszewki, a dopiero później został jej franczyzobiorcą. Na jaką markę postawił?
Bank stwarza różne możliwości rozwoju, a jednym z nich jest prowadzenie placówki partnerskiej.
Agenci PZU mogą liczyć na duże wsparcie ze strony centrali. A ile zarobią?
Credit Agricole rozbudowuje sieć placówek partnerskich. Kto może mieć własny bank?
– Średni zarobek agenta RCU Ubezpieczenia przekracza 150 tys. zł rocznie – mówi Grzegorz Kowalski, dyrektor marketingu i reklamy RCU Ubezpieczenia.

Pomoc liczona w milionach złotych od Santander Bank Polska dla Ukrainy. W akcję pomocy włączyli się klienci banku, pracownicy, dla ukraińskich klientów bank przygotował specjalną ofertę.
W tym roku bank zamierza uruchomić co najmniej 25 nowych placówek partnerskich.
Prowadzisz sklep, punkt usługowy lub gastronomiczny w modelu franczyzowym?
Zdefiniowaliśmy naszą franczyzę na nowo. Teraz czas na intensywny rozwój – mówi Krystian Kasia z Banku Millennium
Nie lubią, gdy się o nich mówi „milionerzy”, ale sprzedaż na poziomie miliona złotych miesięcznie nie jest im obca. Jak to robią rekordziści we franczyzie Banku Millennium?
Dawid Miszczyk prowadzi już pięć franczyzowych placówek Credit Agricole. Kto może mieć własny bank?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.