United Chicken

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
United Chicken to sieć restauracji serwująca kurczaka w panierce typu „crispy”
Czym się wyróżniamy?
- Naszego kurczaka przygotowujemy na miejscu w każdej z naszych restauracji
- Stosujemy panierkę na bazie pieprzu cayenne ze zbilansowaną pikantnością, która wzmacnia aromat świeżego kurczaka. Panierka opracowana tylko dla United Chicken.
- Standardy doboru dostawców, gwarantują najwyższą jakość produktów oraz niepowtarzalny smak. Dzięki optymalizacji systemu dostaw mięso nigdy nie podlega mrożeniu ani przetwarzaniu, dzięki temu jest wyjątkowo soczyste i świeże.
Zwracamy dużą uwagę na szczegóły, dlatego oferowane produkty są dopracowane w każdym calu. Efekt finalny jest wynikiem szeregu niezwykle istotnych kwestii:
- Panierka przygotowywana na bazie unikatowej mieszanki naturalnych przypraw,
- Wysokiej jakości technologia przyrządzania
- Unikalna technika marynowania
- Zautomatyzowany system sterowania smażalnicami
- Zawsze świeży kurczak z atestowanych hodowli od lokalnych dostawców
- Wyjątkowa soczystość mięsa w chrupiącej panierce
To wszystko sprawia, że produkty United Chicken są najwyższej jakości i gwarantują ten sam, znakomity i niepowtarzalny smak w każdej z naszych restauracji.
JEDNOSTKI WŁASNE
4
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
7
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Jesteś solidną, kreatywną i zmotywowaną osobą, która posiada doświadczenie w zarządzaniu oraz realizacjach przedsięwzięć biznesowych? Właśnie takich partnerów poszukujemy. Nie wymagamy doświadczenia w gastronomii. Koncept United Chicken wpiera franczyzobiorcę w zakresie:
Uruchomienia restauracji
- Analiza potencjału lokalizacji
- Wyposażenie i wystrój wnętrza
- Doradztwo w zakresie wyboru i sposobu finansowania sprzętu
- Wsparcie w uzyskaniu odpowiednich zgód i opinii
Działań operacyjnych:
- Zapewnienie pełnych łańcuchów logistycznych
- Negocjacje z dostawcami
- Zarządzanie asortymentem oraz optymalizacja food cost
- Testowanie i wprowadzanie nowych produktów
- Analiza efektywności sprzedaży
- Szkolenia pracowników
- Doradztwo w zakresie finansowania inwestycji przy optymalizacji kapitału
- Dostaw opakowań
Marketingu
- Tworzenie i zarządzanie Master Planem promocji
- Rozwój portfolio produktowego
- Planowanie kampanii promocyjnych oraz produkcja narzędzi
- Zarządzanie komunikacją marki w internecie (SocialMedia, serwis internetowy)
- Bieżąca analiza oraz ocena efektywności sprzedaży
Kontrola jakości
- Audyty operacyjne
- Szkolenia dla pracowników
- Kontrola dostawców oraz weryfikacja jakości produktów
- Raporty dla franczyzobiorców
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłata wstępna do 3 000 zł netto
- Atrakcyjne warunki dzierżawy sprzętu kluczowego
- Opłata franczyzowa 500 zł netto/mc
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
minimalna powierzchnia lokalu w zależności od umiejscowienia:
- lokal higt street: min 60-100 m2 (w zależności od kształtu)
- lokal Foodcourt: ok. 50 m2
- lokal z drivem: ze strefą drive min 150-180m2
Wymagania techniczne:
- moc przyłączeniowa 45-85 kW
- wentylacja 28-30 wymian na godz.; 3000 m3/godz
- dopuszczalne obciążenie 500 kg/m2
wymagania ogólne:
- brak bezpośredniego sąsiedztwa innych restauracji typu fast-food
- możliwość oznakowania lokalu/budynku
- konieczna toaleta lub możliwość wykonania
- wentylacja mechaniczna
Znasz branże gastronomiczną? Pracowałeś lub pracujesz nadal w sektorze gastro? Zgłoś się do nas a my przygotujemy indywidualną ofertę franczyzową z wykorzystaniem w dużej części zaplecza kuchennego (w celu minimalizowania kosztów).
Uważasz, że oferta Twojego lokalu jest niepełna, brakuje czegoś nowego? Skontaktuj się z nami – przedstawimy ofertę uzupełnienia Twojego menu o produkty dla klienta typu fast-food.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
United Chicken Sp. z o.o.
ul. Jana Pawła II 14, 62-300 Września
694 615 717
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma United Chicken Sp. z o.o. (ul. Jana Pawła II 14, 62-300 Września). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego United Chicken oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie unitedchicken.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Nasza sieć liczy ponad 194 lokale w całej Polsce i działa nieprzerwanie od 1996 roku.
Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?

Systemy franczyzowe można podzielić według różnych kryteriów m.in. rodzaju know-how, rodzaju działalności gospodarczej czy sposobu organizacji systemu. Przedstawiamy najważniejsze klasyfikacje.
Franczyza pojawiła się na polskim rynku wraz z upadkiem komunizmu, a dziś jest fundamentem rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości. W 2020 roku chętni do założenia firmy mają do wyboru ponad 1300 konceptów franczyzowych.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Pakiet franczyzowy, nazywany także licencją franczyzową, stanowi istotę systemu franczyzowego, gdyż zawiera kompletną koncepcję prowadzenia działalności gospodarczej oferowaną przez franczyzodawcę.
Co to franczyza? To sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?
W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
– Świadomość Polaków dotycząca trendów żywieniowych jest coraz wyższa. To sprzyja rozwojowi naszego konceptu – mówi Karol Babicz, właściciel sieci Ciacho bez cukru.
Franczyzobiorcy New York Hot Dog mają do wyboru kilka formatów, w których mogą działać. Dodatkowo licencjodawca uruchamia dwa zupełnie nowe koncepty.
W ubiegłym roku marka Mini Melts miała ok. 800 stoisk z lodami. Jaki będzie ten sezon?
– W 2022 roku zaobserwujemy spadek wartości zamówień z dowozem, ale już w 2025 roku rynek pobije pandemiczny rekord i przebije pułap 10 mld zł – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu spółki Stava.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.