United Chicken

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
United Chicken to sieć restauracji serwująca kurczaka w panierce typu „crispy”
Czym się wyróżniamy?
- Naszego kurczaka przygotowujemy na miejscu w każdej z naszych restauracji
- Stosujemy panierkę na bazie pieprzu cayenne ze zbilansowaną pikantnością, która wzmacnia aromat świeżego kurczaka. Panierka opracowana tylko dla United Chicken.
- Standardy doboru dostawców, gwarantują najwyższą jakość produktów oraz niepowtarzalny smak. Dzięki optymalizacji systemu dostaw mięso nigdy nie podlega mrożeniu ani przetwarzaniu, dzięki temu jest wyjątkowo soczyste i świeże.
Zwracamy dużą uwagę na szczegóły, dlatego oferowane produkty są dopracowane w każdym calu. Efekt finalny jest wynikiem szeregu niezwykle istotnych kwestii:
- Panierka przygotowywana na bazie unikatowej mieszanki naturalnych przypraw,
- Wysokiej jakości technologia przyrządzania
- Unikalna technika marynowania
- Zautomatyzowany system sterowania smażalnicami
- Zawsze świeży kurczak z atestowanych hodowli od lokalnych dostawców
- Wyjątkowa soczystość mięsa w chrupiącej panierce
To wszystko sprawia, że produkty United Chicken są najwyższej jakości i gwarantują ten sam, znakomity i niepowtarzalny smak w każdej z naszych restauracji.
JEDNOSTKI WŁASNE
4
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
7
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Jesteś solidną, kreatywną i zmotywowaną osobą, która posiada doświadczenie w zarządzaniu oraz realizacjach przedsięwzięć biznesowych? Właśnie takich partnerów poszukujemy. Nie wymagamy doświadczenia w gastronomii. Koncept United Chicken wpiera franczyzobiorcę w zakresie:
Uruchomienia restauracji
- Analiza potencjału lokalizacji
- Wyposażenie i wystrój wnętrza
- Doradztwo w zakresie wyboru i sposobu finansowania sprzętu
- Wsparcie w uzyskaniu odpowiednich zgód i opinii
Działań operacyjnych:
- Zapewnienie pełnych łańcuchów logistycznych
- Negocjacje z dostawcami
- Zarządzanie asortymentem oraz optymalizacja food cost
- Testowanie i wprowadzanie nowych produktów
- Analiza efektywności sprzedaży
- Szkolenia pracowników
- Doradztwo w zakresie finansowania inwestycji przy optymalizacji kapitału
- Dostaw opakowań
Marketingu
- Tworzenie i zarządzanie Master Planem promocji
- Rozwój portfolio produktowego
- Planowanie kampanii promocyjnych oraz produkcja narzędzi
- Zarządzanie komunikacją marki w internecie (SocialMedia, serwis internetowy)
- Bieżąca analiza oraz ocena efektywności sprzedaży
Kontrola jakości
- Audyty operacyjne
- Szkolenia dla pracowników
- Kontrola dostawców oraz weryfikacja jakości produktów
- Raporty dla franczyzobiorców
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłata wstępna do 3 000 zł netto
- Atrakcyjne warunki dzierżawy sprzętu kluczowego
- Opłata franczyzowa 500 zł netto/mc
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
minimalna powierzchnia lokalu w zależności od umiejscowienia:
- lokal higt street: min 60-100 m2 (w zależności od kształtu)
- lokal Foodcourt: ok. 50 m2
- lokal z drivem: ze strefą drive min 150-180m2
Wymagania techniczne:
- moc przyłączeniowa 45-85 kW
- wentylacja 28-30 wymian na godz.; 3000 m3/godz
- dopuszczalne obciążenie 500 kg/m2
wymagania ogólne:
- brak bezpośredniego sąsiedztwa innych restauracji typu fast-food
- możliwość oznakowania lokalu/budynku
- konieczna toaleta lub możliwość wykonania
- wentylacja mechaniczna
Znasz branże gastronomiczną? Pracowałeś lub pracujesz nadal w sektorze gastro? Zgłoś się do nas a my przygotujemy indywidualną ofertę franczyzową z wykorzystaniem w dużej części zaplecza kuchennego (w celu minimalizowania kosztów).
Uważasz, że oferta Twojego lokalu jest niepełna, brakuje czegoś nowego? Skontaktuj się z nami – przedstawimy ofertę uzupełnienia Twojego menu o produkty dla klienta typu fast-food.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
United Chicken Sp. z o.o.
ul. Jana Pawła II 14, 62-300 Września
694 615 717
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma United Chicken Sp. z o.o. (ul. Jana Pawła II 14, 62-300 Września). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego United Chicken oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie unitedchicken.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sieć Makarun stawia mocno na formaty z niską kwotą inwestycji.
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?
Diety pudełkowe cieszą się dużym zainteresowaniem Polaków. Nie jest to jednak dzisiaj łatwy biznes do prowadzenia.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Franczyza oprócz korzyści niesie ze sobą również zagrożenia.

Crazy Bubble otwiera miesięcznie średnio trzy nowe punkty. Coraz śmielej radzi sobie też za granicą.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.
Inna i Oleg Yarovyj prowadzą trzy marki gastronomiczne, które rozwijają we franczyzie.
300 nowych otwarć – tyle zapowiada franczyzodawca sieci Bafra Kebab. To sieć z branży street food licząca teraz ponad 290 punktów franczyzowych i 10 własnych.
Cafe Słodziak to nowy koncept franczyzodawcy marki Cukrem i Solą. Jakie są plany marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Gastronomia nadal jest jedną z branż najchętniej wybieranych przez przedsiębiorców. Prezentujemy 30 sprawdzonym pomysłów na biznes we franczyzie w tej branży!
Czy ekologiczny biznes prowadzi się tylko dla idei, czy też naprawdę można na tym zarobić? Oto pomysły na firmę, która dba o środowisko.
Studio gamingowe, klub Xtreme Fitness Gym, firma diagnozująca zdrowe zwierząt na podstawie badania ich sierści a może mała manufaktura torebek? Sprawdź, jak otworzyć takie biznesy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.