United Chicken

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
United Chicken to sieć restauracji serwująca kurczaka w panierce typu „crispy”
Czym się wyróżniamy?
- Naszego kurczaka przygotowujemy na miejscu w każdej z naszych restauracji
- Stosujemy panierkę na bazie pieprzu cayenne ze zbilansowaną pikantnością, która wzmacnia aromat świeżego kurczaka. Panierka opracowana tylko dla United Chicken.
- Standardy doboru dostawców, gwarantują najwyższą jakość produktów oraz niepowtarzalny smak. Dzięki optymalizacji systemu dostaw mięso nigdy nie podlega mrożeniu ani przetwarzaniu, dzięki temu jest wyjątkowo soczyste i świeże.
Zwracamy dużą uwagę na szczegóły, dlatego oferowane produkty są dopracowane w każdym calu. Efekt finalny jest wynikiem szeregu niezwykle istotnych kwestii:
- Panierka przygotowywana na bazie unikatowej mieszanki naturalnych przypraw,
- Wysokiej jakości technologia przyrządzania
- Unikalna technika marynowania
- Zautomatyzowany system sterowania smażalnicami
- Zawsze świeży kurczak z atestowanych hodowli od lokalnych dostawców
- Wyjątkowa soczystość mięsa w chrupiącej panierce
To wszystko sprawia, że produkty United Chicken są najwyższej jakości i gwarantują ten sam, znakomity i niepowtarzalny smak w każdej z naszych restauracji.
JEDNOSTKI WŁASNE
4
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
7
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Jesteś solidną, kreatywną i zmotywowaną osobą, która posiada doświadczenie w zarządzaniu oraz realizacjach przedsięwzięć biznesowych? Właśnie takich partnerów poszukujemy. Nie wymagamy doświadczenia w gastronomii. Koncept United Chicken wpiera franczyzobiorcę w zakresie:
Uruchomienia restauracji
- Analiza potencjału lokalizacji
- Wyposażenie i wystrój wnętrza
- Doradztwo w zakresie wyboru i sposobu finansowania sprzętu
- Wsparcie w uzyskaniu odpowiednich zgód i opinii
Działań operacyjnych:
- Zapewnienie pełnych łańcuchów logistycznych
- Negocjacje z dostawcami
- Zarządzanie asortymentem oraz optymalizacja food cost
- Testowanie i wprowadzanie nowych produktów
- Analiza efektywności sprzedaży
- Szkolenia pracowników
- Doradztwo w zakresie finansowania inwestycji przy optymalizacji kapitału
- Dostaw opakowań
Marketingu
- Tworzenie i zarządzanie Master Planem promocji
- Rozwój portfolio produktowego
- Planowanie kampanii promocyjnych oraz produkcja narzędzi
- Zarządzanie komunikacją marki w internecie (SocialMedia, serwis internetowy)
- Bieżąca analiza oraz ocena efektywności sprzedaży
Kontrola jakości
- Audyty operacyjne
- Szkolenia dla pracowników
- Kontrola dostawców oraz weryfikacja jakości produktów
- Raporty dla franczyzobiorców
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłata wstępna do 3 000 zł netto
- Atrakcyjne warunki dzierżawy sprzętu kluczowego
- Opłata franczyzowa 500 zł netto/mc
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
minimalna powierzchnia lokalu w zależności od umiejscowienia:
- lokal higt street: min 60-100 m2 (w zależności od kształtu)
- lokal Foodcourt: ok. 50 m2
- lokal z drivem: ze strefą drive min 150-180m2
Wymagania techniczne:
- moc przyłączeniowa 45-85 kW
- wentylacja 28-30 wymian na godz.; 3000 m3/godz
- dopuszczalne obciążenie 500 kg/m2
wymagania ogólne:
- brak bezpośredniego sąsiedztwa innych restauracji typu fast-food
- możliwość oznakowania lokalu/budynku
- konieczna toaleta lub możliwość wykonania
- wentylacja mechaniczna
Znasz branże gastronomiczną? Pracowałeś lub pracujesz nadal w sektorze gastro? Zgłoś się do nas a my przygotujemy indywidualną ofertę franczyzową z wykorzystaniem w dużej części zaplecza kuchennego (w celu minimalizowania kosztów).
Uważasz, że oferta Twojego lokalu jest niepełna, brakuje czegoś nowego? Skontaktuj się z nami – przedstawimy ofertę uzupełnienia Twojego menu o produkty dla klienta typu fast-food.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
United Chicken Sp. z o.o.
ul. Jana Pawła II 14, 62-300 Września
694 615 717
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma United Chicken Sp. z o.o. (ul. Jana Pawła II 14, 62-300 Września). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego United Chicken oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie unitedchicken.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?
– Wszystkie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami opieramy m.in. na analizie rynkowej i potencjale sprzedażowym danego miejsca – mówi Rafał Piasecki z Da Grasso.
Karol Nowosielski zupełnie przypadkiem trafił na koncept Bafra Kebab. Nie szukał nowej drogi zawodowej. O jego przyszłości zadecydował przypadek.
New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.

Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.