United Chicken

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
United Chicken to sieć restauracji serwująca kurczaka w panierce typu „crispy”
Czym się wyróżniamy?
- Naszego kurczaka przygotowujemy na miejscu w każdej z naszych restauracji
- Stosujemy panierkę na bazie pieprzu cayenne ze zbilansowaną pikantnością, która wzmacnia aromat świeżego kurczaka. Panierka opracowana tylko dla United Chicken.
- Standardy doboru dostawców, gwarantują najwyższą jakość produktów oraz niepowtarzalny smak. Dzięki optymalizacji systemu dostaw mięso nigdy nie podlega mrożeniu ani przetwarzaniu, dzięki temu jest wyjątkowo soczyste i świeże.
Zwracamy dużą uwagę na szczegóły, dlatego oferowane produkty są dopracowane w każdym calu. Efekt finalny jest wynikiem szeregu niezwykle istotnych kwestii:
- Panierka przygotowywana na bazie unikatowej mieszanki naturalnych przypraw,
- Wysokiej jakości technologia przyrządzania
- Unikalna technika marynowania
- Zautomatyzowany system sterowania smażalnicami
- Zawsze świeży kurczak z atestowanych hodowli od lokalnych dostawców
- Wyjątkowa soczystość mięsa w chrupiącej panierce
To wszystko sprawia, że produkty United Chicken są najwyższej jakości i gwarantują ten sam, znakomity i niepowtarzalny smak w każdej z naszych restauracji.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
9
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Jesteś solidną, kreatywną i zmotywowaną osobą, która posiada doświadczenie w zarządzaniu oraz realizacjach przedsięwzięć biznesowych? Właśnie takich partnerów poszukujemy. Nie wymagamy doświadczenia w gastronomii. Koncept United Chicken wpiera franczyzobiorcę w zakresie:
Uruchomienia restauracji
- Analiza potencjału lokalizacji
- Wyposażenie i wystrój wnętrza
- Doradztwo w zakresie wyboru i sposobu finansowania sprzętu
- Wsparcie w uzyskaniu odpowiednich zgód i opinii
Działań operacyjnych:
- Zapewnienie pełnych łańcuchów logistycznych
- Negocjacje z dostawcami
- Zarządzanie asortymentem oraz optymalizacja food cost
- Testowanie i wprowadzanie nowych produktów
- Analiza efektywności sprzedaży
- Szkolenia pracowników
- Doradztwo w zakresie finansowania inwestycji przy optymalizacji kapitału
- Dostaw opakowań
Marketingu
- Tworzenie i zarządzanie Master Planem promocji
- Rozwój portfolio produktowego
- Planowanie kampanii promocyjnych oraz produkcja narzędzi
- Zarządzanie komunikacją marki w internecie (SocialMedia, serwis internetowy)
- Bieżąca analiza oraz ocena efektywności sprzedaży
Kontrola jakości
- Audyty operacyjne
- Szkolenia dla pracowników
- Kontrola dostawców oraz weryfikacja jakości produktów
- Raporty dla franczyzobiorców
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Przygotowanie lokalu – po stronie franczyzobiorcy
- Jednorazowa opłata wstępna do 8 000 zł netto
- dzierżawa sprzętu kluczowego ok. 2 500 zł netto/mc lub zakup sprzętu
- opłata marketingowa 800 zł netto miesięcznie
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
minimalna powierzchnia lokalu w zależności od umiejscowienia:
- lokal higt street: min 60-100 m2 (w zależności od kształtu)
- lokal Foodcourt: ok. 50 m2
- lokal z drivem: ze strefą drive min 150-180m2
Wymagania techniczne:
- moc przyłączeniowa 45-85 kW
- wentylacja 28-30 wymian na godz.; 3000 m3/godz
- dopuszczalne obciążenie 500 kg/m2
wymagania ogólne:
- brak bezpośredniego sąsiedztwa innych restauracji typu fast-food
- możliwość oznakowania lokalu/budynku
- konieczna toaleta lub możliwość wykonania
- wentylacja mechaniczna
Znasz branże gastronomiczną? Pracowałeś lub pracujesz nadal w sektorze gastro? Zgłoś się do nas a my przygotujemy indywidualną ofertę franczyzową z wykorzystaniem w dużej części zaplecza kuchennego (w celu minimalizowania kosztów).
Uważasz, że oferta Twojego lokalu jest niepełna, brakuje czegoś nowego? Skontaktuj się z nami – przedstawimy ofertę uzupełnienia Twojego menu o produkty dla klienta typu fast-food.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
United Chicken Sp. z o.o.
ul. Jana Pawła II 14, 62-300 Września
694 615 717
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Otwieramy – stwierdzili przedsiębiorcy z branży gastronomicznej i hotelarskiej. Pomimo zakazu niektórzy zaczynają odmrażać swoje biznesy. Także franczyzowe.
– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski, menedżer ds. rozwoju restauracji Chinkalnia.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.

Co to franczyza? To sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyzobiorcy dość niefrasobliwie podpisują umowy franczyzowe. Na co należy zwrócić uwagę, zanim podejmiemy się zobowiązań na lata?
Najważniejsze pozycje książkowe dotyczące franczyzy, które dotychczas ukazały się na rynku wydawniczym.

Teraz można zostać franczyzobiorcą inwestując jedynie 27 000 zł netto. W tym jest już wliczone zatowarowanie!
Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.
Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.