Dobra Pączkarnia
![](https://img.franchising.pl/pl/d22/62c/logo_dp_500x250px_franchising_1-1.jpg)
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Wyrabiane przez nas pączki tworzone są według receptur przekazywanych od pokoleń, z zachowaniem tradycyjnych metod produkcji. Dbamy również, aby każdy wyprodukowany pączek był najwyższej jakości, zawsze świeży i ciepły serwowany klientom.
Najistotniejsze jest know - how firmy, którym służymy franczyzobiorcom. Otrzymują oni pełne wsparcie przez cały okres trwania umowy obejmujące szkolenia, marketing, produkty oraz kontrolę jakości. Naszym Partnerom zapewniamy współpracę i pełne zaangażowanie w prowadzeniu działalności gospodarczej. Franczyzobiorca nie musi więc posiadać doświadczenia w gastronomii, nasz zespół w pełni przygotuje zarówno franczyzobiorcę jak i jego personel do prowadzenia Pączkarni.
Aby zapewnić obsługę na najwyższym poziomie oraz sprawną produkcję franczyzobiorca odbędzie u nas miesięczne szkolenie, które pomoże spokojnie pokierować biznesem. Franczyzobiorca otrzyma pomoc przy wyborze personelu i lokalu, projekt aranżacji wnętrza oraz strój i wygląd personelu - doradzimy na każdym etapie powstawania Pączkarni. Oferujemy dostęp do starannie przygotowanego modelu franczyzy i projekcji finansowej.
Jednym z ważnych elementów są spotkania i konsultacje - zobowiązujemy się do pięciu wizyt w tygodniu w lokalu Franczyzobiorcy przez pierwszy miesiąc prowadzenia działalności oraz do minimum jednej wizyty w miesiącu w poźniejszym okresie. Nasz Partner otrzyma przemyślane kampanie marketingowe oraz sprawdzoną sieć dostawcow i partnerów - dostarczymy franczyzobiorcy na jego koszt wszelkie urządzenia niezbędne do prowadzenia działalności będącej przedmiotem umowy.
Dobra Pączkarnia ma na celu oferowanie najwyższej jakości produktu przez specjalnie do tego wyszkolonych pracowników. Lokale dobierane są tak, aby klient mógł przyglądać się całemu procesowi produkcji. Osoby zainteresowane współpracą z naszą firmą na pierwsze spotkanie zapraszamy zawsze do siedziby w Szczecinie. Jest to najlepszy sposób, aby zaznajomić się z charakterem Dobrej Pączkarni i podjąć decyzję o rozpoczęciu współpracy franczyzowej.
Dobra Pączkarnia to biznes dla osób, którym zależy na dobrym produkcie i szybkim zwrocie z inwestycji. Dla tych, którzy chcą aktywnie brać udział w rozwoju swojej firmy.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
51
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
![](https://img.franchising.pl/pl/a1f/1eb/oferta_franczyzowa_zdj_cie_punktu_systemu_dp.jpg)
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
-
Minimalna kwota potrzebna do otwarcia Pączkarni to 150 tys. zł, powierzchnia lokalu to minimum 30 mkw.
-
Lokal powinien być zlokalizowany w miejscu atrakcyjnym pod względem dostępności dla klientów, również w zakresie możliwości obserwowania produkcji.
-
Opłaty ponoszone na rzecz franczyzodawcy to 7 proc. - w tym 2 proc. na marketing sieci.
-
Jednorazowa oplata licencyjna wynosi 25 tys. zł, a w niej:
-
7 tys. zł opłaty wstępnej,
-
18 tys. zł w przypadku podpisania umowy franczyzowej.
-
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Dobra Pączkarnia Sp. z o. o. Sp. k.
ul. 5 Lipca 46, 70-374 Szczecin
517 766 469
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Jacek Kloc
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Dobra Pączkarnia Sp. z o. o. Sp. k. (ul. 5 Lipca 46, 70-374 Szczecin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Dobra Pączkarnia oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie dobrapaczkarnia.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
![](https://img.franchising.pl/pl/801/3ee/dobra-paczkarnia-paczki-1.jpg)
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Pączki sprzedają się nie tylko w Tłusty Czwartek. Jak otworzyć i z sukcesem prowadzić pączkarnię?
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w lutowym wydaniu magazynu.
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w najnowszym wydaniu "Własny Biznes FRANCHISING" oraz na Targach Franczyza, które odbędą się 20-22 października w PKiN w Warszawie.
Planujesz otworzyć własną firmę ale nie masz pomysłu na biznes? Kup lutowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, w który biznes najbardziej opłaca się zainwestować.
![](https://img.franchising.pl/pl/a8a/72f/good-chicken01.jpg)
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
![](https://img.franchising.pl/pl/19f/85f/zdjdokwadratu.jpg)
Przepis na sukces franczyzy kebabów? Bezkompromisowy marketing. Właśnie dzięki przemyślanym, wielokanałowym działaniom promocyjnym Am Am Kebab skrada podniebienia fanów street foodu.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
Magdalena Przybylska prowadzi trzy lokale Ministerstwa Śledzia i Wódki. Chyba więc najlepiej wie, dlaczego warto wejść we franczyzę tej marki.
Franczyzodawca Sushi Kushi i Ramen Shop uruchamia nowy koncept franczyzowy. Lokale Kiss Kimchi będą serwować kuchnię koreańską.
Sfinks zachęca niezależnych restauratorów, aby dołączyli do jego sieci. Obiecuje wzrosty obrotów.
Pod marką Lodolandia funkcjonuje już 480 punktów franczyzowych i 50 własnych. W sezonie wiosenno-letnim sieć ma się powiększyć o kolejne 100 punktów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Biznes, który daje dochody bez wysiłku, jest marzeniem wielu. Podpowiadamy, jak zarobić i się przy tym nie napracować.
Franczyzowe sieci usługowe, które idą z duchem czasu, rozwijają się prężnie. Z kim warto dzisiaj współpracować?
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega?
![](/img-tmp/brand07.png)
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.