Komandor
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Od ponad 30 lat jesteśmy wiodącym producentem systemów drzwi przesuwnych o międzynarodowym zasięgu. Oferujemy szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar do kompleksowej aranżacji wnętrz i zabudowy poddaszy wraz z usługą projektowania, pomiaru i montażu.
Wyróżniają nas wysoka rozpoznawalność marki, autorskie oprogramowanie komputerowe Designer do projektowania i zamawiania gotowych produktów, innowacyjne rozwiązania IT, najwyższa jakość produktu i usługi, nieszablonowe podejście do Klienta oraz dbałość o jego satysfakcję na każdym etapie realizacji zamówienia.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Od lat budujemy zaufanie i renomę w branży mebli na wymiar, zapewniając naszym partnerom narzędzia i wsparcie niezbędne do osiągnięcia sukcesu:
- Dostęp do oryginalnych produktów Komandor i wysokiej jakości materiałów najlepszych producentów i dostawców
- Szybkie terminy produkcji i odbiór kompletnych elementów meblowych przygotowanych do montażu
- Wsparcie marketingowe i techniczne w kampaniach marketingowych ogólnopolskich i lokalnych
- Autorskie programy do projektowania, wyceny i zamawiania mebli: szaf, garderób, kuchni
- Materiały szkoleniowe i dostęp do Akademii Komandor
- Przejrzyste zasady współpracy i dostęp do naszego know-how
- Przynależność do marki Komandor, której nazwa stała się synonimem szaf na wymiar - możliwość posługiwania się rozpoznawalnym logotypem
- Brak konieczności posiadania przez partnerów rozbudowanego parku maszynowego i magazynu.
Mamy najlepsze na rynku autorskie oprogramowania, które naszym Partnerom dają przewagę w efektywnym prowadzeniu biznesu, pozwalając na oszczędność czasu i zwiększenie wydajności.
- Oprogramowanie do kuchni – dla użytkowników z podstawową wiedzą o projektowaniu, niewymagające znajomości szczegółów konstrukcyjnych mebli.
- Oprogramowanie Smart do modułowego projektowania mebli i garderób na wymiar – dla użytkowników z ogólnym pojęciem o projektowaniu, niewymagające znajomości detali konstrukcyjnych mebli.
- Designer Professional – zaawansowane narzędzie do projektowania mebli, przeznaczone dla profesjonalistów.
Możesz z nami współpracować jako:
- Projektant
- Grupa monterska
- Deweloper
- Autoryzowany Partner
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Wysokość opłaty początkowej zależy od rodzaju podjętej współpracy.
- Projektant - minimalna kwota (zakup komputera lub laptopa plus oprogramowania) wynosi 5000 PLN.
- Główny koszt jaki ponosi Autoryzowany Partner to wydatki związane z przygotowaniem i prowadzeniem salonu. W przypadku ekspozycji, na meble do aranżacji lokalu, udzielny jest rabat 50%.
- Współpraca na zasadzie grupy monterskiej wymaga własnego środka transportu, narzędzi oraz wykwalifikowanych pracowników lub pracownika.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Na co stawiamy we współpracy z partnerami:
We współpracy stawiamy na partnerów, którzy podzielają naszą filozofię, że potrzeby klienta są najważniejsze, którzy chcą się rozwijać i podnosić swoje kwalifikacje. Oferujemy produkty i usługi najwyższej jakości oraz automatyzację procesów, co daje przewagę konkurencyjną i wspiera rozwój biznesów naszych partnerów. Doświadczenie w branży meblowej lub wykończenia wnętrz może być dodatkowym atutem.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Katarzyna Drabik
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Komandor SA (ul. Potkanowska 50, 26-600 Radom). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Komandor oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie komandor.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ubiegły rok przyniósł znaczący przełom dla sieci sklepów Komfort, uznanej marki w branży wykończenia wnętrz w Polsce.
Markety z branży dom i ogród korzystają na koniunkturze na rynku budowlanym. Sprawdzona licencja na biznes to prostsze wejście w tę i inne branże, o czym przekonasz się na Targach Franczyza, które 24-26 października odbędą się w PKiN w Warszawie.
– Nasz franczyzobiorca musi dobrze znać lokalny rynek i mieć doświadczenie w handlu – mówi Anna Kaminska, członek zarządu Grupy PSB Handel SA.
Ten rok będzie dla marki Dr Materac rekordowy. Z jakich względów?
Sklep z podłogami powinien zarabiać już od trzeciego miesiąca działalności
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Rynek stolarki otworowej jest odporny na zawirowania gospodarcze. Jak otworzyć taki biznes i czy to się opłaca?
Sieć marketów Pszczółka ma ambitne plany na przyszłość. Chce zdominować rynek na poziomie powiatów i gmin.
Na sklep DDD Dobre Dla Domu trzeba przeznaczyć min. 65 tys. zł.
Koncepty z branży dom i ogród zagoszczą 15-16 marca na PGE Narodowym podczas Targów Franczyza. Warto przyjść i zapytać o ich licencję na biznes.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Jeta nie wymaga, aby salony franczyzowe inwestowały w zatowarowanie. A ile trzeba przeznaczyć na otwarcie salonu z wyposażeniem łazienek?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.