La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
System franczyzowy La Mancha to sposób na uruchomienie własnej firmy, która dzięki zbudowanej marce i zaangażowaniu specjalistów, maksymalizuje prawdopodobieństwo Twojego sukcesu.
Dlaczego to najlepszy sposób na biznes?
Ponieważ La Manchę stworzyli specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkół językowych i nauczaniu, eksperci marketingu i kształtowania wizerunku.
Na co dzień o najwyższy poziom merytoryczny nauczania języka hiszpańskiego, portugalskiego, katalońskiego czy włoskiego w La Mancha dbają metodycy i wykładowcy, w tym także zagraniczni nauczyciele z wykształceniem pedagogicznym.
W La Manchy znajdziesz zatem profesjonalne podejście do nauki języka hiszpańskiego, atrakcyjną ofertę tłumaczeniową oraz...sposób na własny biznes!
Czym system franczyzowy La Mancha wyróżnia się na polskim rynku?
La Mancha to jedyny franczyzodawca w Polsce, który oferuje swoim partnerom biznesowym:
- know-how
- szkolenia z kontaktu z klientem
- szkolenia dla pedagogów z metod nauczania
- marketing
- branding, logo
- stronę www
- profil na Facebooku, Instagramie, TikToku
- wzory umów z klientem
- model biznesowy z lektorami
- wspólny wzór faktur
- dostęp do platformy edukacyjnej
Zostając partnerem La Manchy będziesz właścicielem najlepszej szkoły języka hiszpańskiego w Polsce!
Kogo szukamy?
Ofertę franczyzy La Manchy adresujemy do młodych i ambitnych osób, które nie chcą pracować „na etacie”, ale „wystartować” z własnym, dobrze rokującym biznesem.
Jednym z naszych wymogów jest (minimum) licencjat z iberystyki lub certyfikat DELE B2.
Dlaczego? Otóż franczyzobiorca będzie uczyć w swojej w szkole, w której koniecznością będzie porozumiewanie się z otoczeniem np. lektorami-nativami w języku hiszpańskim.
Jakie są nasze dodatkowe wymagania? Przede wszystkim zaangażowanie, pasja do tworzenia wspólnej marki sieci szkół La Mancha w Polsce. Szkoły jednocześnie mają być centrami zrzeszającymi hispanofilów, oferującymi naukę, tłumaczenia i promocję kultury.
Franczyzobiorca początkowo nie musi posiadać lokalu, może uczyć pod egidą La Manchy np. w siedzibie klienta.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
La Mancha oferuje swoim klientom nauczanie języka hiszpańskiego, portugalskiego, francuskiego, włoskiego, katalońskiego i polskiego dla obcokrajowców, tłumaczenia i szeroko pojętą promocję kultury ww. krajów.
Naszym franczyzobiorcom oferujemy: know-how, w tym dostęp do systemu, w oparciu o który działa sekretariat szkoły i programów nauczania języka hiszpańskiego na każdym poziomie zaawansowania i dla każdego przedziału wiekowego, począwszy od dzieci od 2 r.ż. poprzez młodzież szkolną, studentów i na dorosłych skończywszy; wsparcie merytoryczne z zakresu podręczników szkolnych, szkolenia dla pedagogów z metod nauczania, marketing – szkolenia z zakresu obsługi klienta, branding (wspólne logo, kolorystyka, wzór ulotek, banerów, i innych materiałów reklamowych), wspólną stronę internetową, profil na FB Instagramie i TikToku, model biznesowy z lektorami, wzory umów z klientami, wzory umów z lektorami, licencja na platformę edukacyjną, którą dysponuje szkoła.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Wynajem i urządzenie lokalu to koszt około 5000 zł, choć dopuszczamy możliwość prowadzenia zajęć w siedzibie klienta, przynajmniej na początku.
Opłata licencyjna na wejście to 8000 zł, opłata miesięczna przez pierwszy rok działalności – 20% przychodu miesięcznego brutto, od drugiego roku działalności – 15% przychodu miesięcznego brutto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Mile widziana znajomość języka hiszpańskiego. Nie jest to jednak kluczowy wymóg.
Franczyzobiorca musi posiadać minimum licencjat z filolgii hiszpńskiej lub iberystyki, albo certyfikat DELE na poziomie B2. Może też być obywatelem Hiszpanii. Powinien być przygotowany na zarejestrowanie własnej działalności gospodarczej i na wynajęcie i urządzenie lokalu – minimum jednej sali mogącej pomieścić do 10 osób, wraz z toaletą i niewielkim zapleczem socjalnymi.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego
ul. Wielkopolska 399, 81-531 Gdynia
515-171-666
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Liliana Poszumska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego (ul. Wielkopolska 399, 81-531 Gdynia). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyzalamancha.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
La Mancha szuka partnerów szczególnie w Białymstoku i Szczecinie. Dlaczego to dobry moment na nawiązanie współpracy?
Szkole La Mancha przybywa partnerów i klientów. Co przyciąga Polaków do nauki hiszpańskiego?
Sieciowa szkoła języka hiszpańskiego chce mieć dziesięć punktów w Polsce. Dlaczego nie więcej?
Jakie biznesy zakładają dwudziestolatkowie, czy warto zainwestować we franczyzę z branży edukacyjnej i jak zarobić na Walentynkach? Przeczytaj we "Własnym Biznesie FRANCHISING".
W październikowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" prezentujemy topowe franczyzy 2023. Poza tym przedstawiamy pomysły na biznes idealne dla kobiet. Do czasopisma dodajemy też prezent – bilet na Targi Franczyza.
Właścicielka kameralnej szkoły języka angielskiego Speaky Frog chce się podzielić swoim konceptem. Co oferuje?
– Wystarczy 5 tys. zł na opłatę franczyzową i około 10 tys. zł na wynajem i wyposażenie lokalu, aby otworzyć szkołę językową – mówi Katarzyna Albecka, właścicielka Speaky Frog.
Nie trzeba mieć wykształcenia pedagogicznego, żeby móc prowadzić biznes edukacyjny. Licencję na biznes w tej branży znajdziemy na Targach Franczyza, które odbędą się już 24-26 października.
Zanim Szymon Fenikowski zdecydował się na współpracę z Edukido, dzwonił do innych partnerów z pytaniem, jak im idzie. Co odpowiadali?
Marek Karwański, masterfranczyzobiorca szkoły muzycznej Yamaha, 30 lat temu jako pierwszy otworzył w Polsce placówkę pod tym szyldem.
Edu3Dkacja pokazuje dzieciom, jak korzystać z nowych technologii. Czy na prowadzeniu takich zajęć można zarobić?
Nie trzeba być zawodowym tancerzem, żeby móc prowadzić szkołę tańca. Ale na pewno trzeba mieć smykałkę do biznesu. Obejrzyj program "Firma" i poznaj tajniki tanecznego biznesu.
Firma otworzyła cztery zagraniczne placówki. W jakich europejskich krajach rozwija się sieć?
– W minionym roku nie otworzył się żaden oddział Socatots, ani BSS. Jednak w tym roku spokojnie wznawiamy ofertę – mówi Dorota Uciechowska, prezes Polskiej Konfederacji FDS
– Dzisiaj naszą konkurencją są nie tylko inne szkoły czy lektorzy, ale również sztuczna inteligencja – mówi Anna Urbańska z Instytutu Colina Rose.
– W minionym roku otworzyliśmy jeden oddział na Węgrzech, jeden w Macedonii Północnej oraz cztery w Chorwacji – mówi Kamila Hołody, specjalista ds. kluczowych klientów w Edukido.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.