15 pomysłów na szkołę programowania, matematyki i językową

Jakie biznesy zakładają dwudziestolatkowie, czy warto zainwestować we franczyzę z branży edukacyjnej i jak zarobić na Walentynkach? Przeczytaj we "Własnym Biznesie FRANCHISING".
 

"Własny Biznes FRANCHISING" to miesięcznik pomysłów na biznes. Piszemy o franczyzie i własnym biznesie. Tego nie przeczytasz w internecie.

Nr 2/2024 (224)

RAPORT SPECJALNY

Jakie biznesy zakładają dwudziestolatkowie?

„Iksy”, „igreki”, „zetki” – brzmi jak równanie z trzema niewiadomymi. Ale jeśli chodzi o pokolenie X i generację Y, nie ma tu żadnych znaków zapytania, bo wiemy, czego się po nich spodziewać. „Zetki” są ciągle tajemnicą. Także dla samych siebie, gdyż nie do końca wiedzą, jak poradzą sobie w biznesie.

SUPERTEMAT

Edukacja wrzuca wyższy bieg

Trudne chwile sektor edukacji ma już za sobą. W tym roku firmy działające w tej branży liczą na spore ożywienie. 

Technologia dla każdego

Bez nowych technologii trudno dzisiaj funkcjonować. Dlatego zajęcia, które przybliżają ich funkcjonowanie, cieszą się coraz większym zainteresowaniem.

Z matematyką za pan brat

Przedmioty ścisłe to wyzwanie dla wielu uczniów. Korzystają na tym firmy z branży edukacyjnej.

Otwieramy szkołę języka obcego

Franczyzodawcy oferujący naukę języków obcych dla dorosłych i dzieci idą do przodu, pomimo rozwoju sztucznej inteligencji.

Edukacja niejedno ma imię

Zajęcia sportowe i z klockami Lego, szkoły pamięci oraz warsztaty majsterkowania – branża edukacyjna ma dużo do zaoferowania.

POMYSŁY NA FIRMĘ

Szwedzka franczyza chce do Polski

Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?

Biznes jak się patrzy

Coraz więcej osób nosi okulary, bo w dobie komputerów i smartfonów wzrok jest nadwyrężony. Dlatego też przybywa salonów optycznych, a skoro popyt nakręca sprzedaż, chętnych do wejścia w ten biznes nie brakuje.

Nie święci garnki lepią

Pracownie ceramiczne nie narzekają na brak klientów, ponieważ konsumenci poszukują oryginalnego, glinianego rękodzieła z małych manufaktur. Dość wysoki jak na branżę próg wejścia w biznes powstrzymuje wysyp konkurencji.

Zyski z miłości

Miłość to dobry towar na sprzedaż. Zakochani wydają niemałe pieniądze na gadżety, wspólne podróże, romantyczne kolacje w restauracji czy pobyt w salonie spa, natomiast single na poszukiwanie drugiej połówki.

E-FIRMA

1koszyk na różne potrzeby

Na platformie, stworzonej przez Konrada Łapina, sprzedaje się linkiem. Z rozwiązania skorzystało dotychczas 8 tys. użytkowników, a nowy pomysł na marketing może znacząco podnieść tę liczbę.

Ubezpieczenie dla psów i kotów

Pethelp troszczy się o zdrowie psów oraz kotów i ubezpiecza je od nieszczęśliwych wypadków. Czy łatwo znaleźć klientów zainteresowanych taką usługą?

BIZNES STYLE

Triki przydatne w pracy

Czy job crafting jest kluczem do rozwoju pracownika? Wiele wskazuje, że tak. Zwiększa jego zaangażowanie w pracę, jednocześnie zmniejszając ryzyko wypalenia zawodowego.

MÓJ FRANCHISING

Od agenta do właściciela

Tomasz Kazuś niespodziewanie otrzymał propozycję przejęcia oddziału WGN. Jak sobie poradził z nowym wyzwaniem?

TOP FRANCZYZOBIORCA

Kto nie ryzykuje, nie pije szampana

Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy  na zeszłorocznych Targach Franczyza.

WŁASNY BIZNES

Aktor zarabia na spawaniu

Alan Andersz ma nowe zajęcie – robi na zamówienie meble i akcesoria z metalu. Nie narzeka na brak klientów, którzy szukają oryginalnych rzeczy do wnętrz.

ABC FIRMY

Jak sobie radzić z zatorami płatniczymi

Warto zacząć od prewencji, aby nie wpaść w spiralę zadłużenia. Co robić, jeśli pomimo tego problemy się pojawią?

ABC FRANCZYZY

I tak się trudno rozstać...?

Umowę franczyzową podpisujemy zwykle przynajmniej na kilka lat. Czy i w jakich okolicznościach można ją zakończyć przed terminem?

KATALOG FRANCZYZ

300 pomysłów na firmę. Spróbować może każdy.

Franchising, umowa agencji lub partnerstwa to sposoby na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.

GDZIE KUPISZ NOWY NUMER?

Miesięcznik „Własny Biznes FRANCHISING” możesz zamówić przez internet na portalu Franchising.pl/zakupy (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne, wydania w formie pliku pdf). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, a także w sklepie Publio.pl.

PRENUMERATA

Zamów roczną prenumeratę miesięcznika „Własny Biznes FRANCHISING” za 59 zł. Zaoszczędź pieniądze i czas. Nowe wydanie wyślemy co miesiąc pocztą na wskazany adres, a przesyłka nic nie będzie Cię kosztować. Zamów teraz -> Franchising.pl/koszyk/prenumerata/


Zasady i warunki zakupów

Prenumerata roczna - 12 numerów w promocyjnej cenie

Prenumerata obejmuje 12 kolejnych numerów miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i jest sprzedawana w promocyjnej cenie 59 zł. Zamawiający wybiera wydanie, od którego rozpocznie się okres prenumeraty. W pierwszej przesyłce wysyłamy miesięczniki, które ukazały się dotychczas. Kolejne numery będą nadawane w pierwszym dniu sprzedaży bezpośrednio z drukarni.

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza Polskę:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Zamówienia wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych po potwierdzeniu otrzymania zapłaty lub potwierdzeniu zamówienia pobraniowego. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski to zazwyczaj od 1 do 5 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę to zazwyczaj od 7 do 14 dni roboczych. 

Formy płatności

Lista dostępnych form płatności:

  • BLIK
  • Google Pay, Apple Pay, Masterpass,
  • karta: Visa, Mastercard, Maestro: (debetowa lub kredytowa),
  • bankowość internetowa: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander,
  • tradycyjny przelew bankowy: (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni),
  • pobranie: zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.

Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.

Proforma

Jeżeli potrzebują Państwo proformy do dokonania płatności przelewem prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach podczas składania zamówienia. Proformę prześlemy na wskazany adres mailowy.

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres zakupy@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48 22 560 80 22.

Dane firmy

PROFIT system Sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP 5222550821, REGON 016299073, KRS:183748