Millennium Bank
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sieć franczyzowa Banku Millennium składa się z ponad 234 oddziałów, działających w starannie dobranych lokalizacjach w całej Polsce. Stale rozbudowujemy sieć, dbając jednocześnie o jej efektywność. Obecnie poszukujemy Partnerów w miejscowościach liczących od 8 tys. mieszkańców, w których nie ma żadnej placówki Banku Millennium. Jednocześnie jesteśmy gotowi przeanalizować inne zaproponowane lokalizacje, wierząc, że nasi Partnerzy, dzięki znajomości lokalnych rynków, najlepiej wiedzą, gdzie warto zainwestować w nową placówkę.
Oferta franczyzy w Banku Millennium skierowana jest do każdego, kto chce prowadzić własny biznes. Jesteśmy otwarci na współpracę z osobami, które mają już zarejestrowaną własną firmę lub dopiero planują otworzyć działalność gospodarczą. Doświadczenie w biznesie finansowym będzie dodatkowym atutem, bo pomaga szybciej osiągnąć wysoką efektywność i wysokie przychody w tym biznesie.
Bank jest obecny na polskim rynku od 1989 roku, od roku 2003 Bank działa pod marką Bank Millennium. Siec franczyzowa rozwijana jest od marca 2007 roku i ma swoje korzenie w ówczesnym Eurobanku. Po fuzji banków w listopadzie 2019 nadal intensywnie się rozwija i umacnia, korzystając z ponad 15-sto letniego doświadczenia, co owocuje obecnie silną siecią działającą pod szyldem jednego z największym Banków w Polsce. Bank Millennium jest siódmym pod względem wielkości bankiem w Polsce. Zatrudnia ok. 6000 pracowników i prowadzi sieć ponad 500 oddziałów. Fuzja Banku Millennium z Eurobankiem pozwoliła na wzmocnienie pozycji Banku Millennium m.in. w obszarze kredytów konsumenckich, rozszerzenie sieci o model franczyzowy i zbudowanie kompetencji zarządzania w tym obszarze.
JEDNOSTKI WŁASNE
364
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
234
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Rozwijająca się sieć placówek i Partnerów, ze wzrastającym udziałem multifranczyzobiorców;
- Wysoki priorytet sieci franczyzowej w strategii banku;
- Silna marka franczyzodawcy wspierana aktywnymi, ogólnopolskimi działaniami reklamowymi;
- Wieloletnie doświadczenie we współpracy z siecią franczyzową zdobyte wcześniej pod marką eurobank;
- Szeroka oferta produktowa zarówno dla klienta detalicznego (konta, pożyczki, kredyty hipoteczne) jak i dla przedsiębiorców (rachunki firmowe, kredyty, leasing)
- Oferta dla klientów jest tożsama z innymi kanałami sprzedaży Banku;
- dostęp do baz danych Banku ułatwiających pozyskanie nowych i budowanie relacji z dotychczasowymi klientami;
- jednolity system informatyczny – wszystkie placówki partnerskie mają dostęp do centralnego systemu informatycznego banku i objęte są identycznym wsparciem informatycznym, co placówki własne. Operacje realizowane w systemie informatycznym w placówkach partnerskich odbywają się w czasie rzeczywistym, on-line;
- Stabilność współpracy - placówki partnerskie traktowane są pod względem organizacji procesów sprzedażowych na równych zasadach z innymi kanałami sprzedaży funkcjonującymi w Banku;
- Kompleksowe i profesjonalne wsparcie dla Partnera i placówki (opiekun w regionie, infolinia produktowa, infolinia techniczna 24/7 oraz specjalnie wyodrębniony Wydział Wsparcia Placówek Franczyzowych);
- Wsparcie marketingowe - placówki partnerskie mają dostęp do materiałów promocyjnych Banku.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Partner pokrywa koszt inwestycji z własnych środków. Dopuszczamy jednak możliwość sfinansowania inwestycji w otwarcie placówki ze środków pomocowych Unii Europejskiej lub dofinansowania z Urzędu Pracy
Na koszty uruchomienia placówki składają się wydatki Partnera na:
- remont placówki, czyli dostosowanie lokalu do wymogów banku, instalacja alarmu, klimatyzacji, ubezpieczenie - koszty szacowane indywidualnie w zależności od stanu lokalu;
- wizualizację wewnętrzną: sejfy, meble, wykładzina, urządzenia biurowe (telefon, niszczarka, liczarka) - minimalny koszt wyposażenia wewnętrznego placówki dwustanowiskowej to ok. 41 tys. zł netto.
Bank partycypuje w kosztach elementów wizualizacji zewnętrznej. Bank ponosi także koszty związane z utrzymaniem oraz serwisowaniem przekazanego sprzętu komputerowego. Na koszt Banku odbywają się wszelkie szkolenia pracowników i franczyzobiorcy.
Poza kosztami związanymi z uruchomieniem placówki Partner jest zobowiązany do pokrywania bieżących kosztów związanych z jej funkcjonowaniem (np. koszty mediów, zatrudnienia pracowników, wynajmu sprzętu IT, ubezpieczenia).
Źródła dochodów Agenta:
- wynagrodzenie za pozyskanie nowych klientów, sprzedaż produktów i usług bankowych dla Klientów indywidualnych (w tym dostęp do produktów hipotecznych za pośrednictwem wyspecjalizowanego pracownika banku) oraz przedsiębiorców (np. rachunków firmowych, kredytów, leasingu);
- wynagrodzenie za wypełnianie wymogów jakościowych w zakresie obsługi Klienta w badaniu jakościowym;
- bonusy za realizację celów nakładanych przez Bank;
- długoterminowe programy motywacyjne i bieżące konkursy sprzedażowe.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Standardy lokalu pod placówkę agencyjną Banku Millennium:
- rekomendujemy otwarcie placówki w centrum miasta i/lub przy głównej ulicy handlowej (rynek, deptak) z witryną umożliwiającą ekspozycję reklamy,
- wielkość lokalu potrzebna do otwarcia placówki franczyzowej to min. 36 m2 sali sprzedaży (dodatkowo lokal powinien posiadać zaplecze),
- wejście do lokalu od strony ciągu komunikacyjnego (nie w bramie i nie od podwórka),
- witryna od ulicy min. 2x2m samego szkła bez krat – szyby w standardzie P4,
- możliwość powieszenia neonu zewnętrznego nad witryną lokalu,
- jedna ze ścian placówki musi mieć nie mniej niż 3 m w linii prostej,
- możliwość podłączenia stałego łącza o dużej przepustowości (rekomendowane MPLS 4/4),
- stały zewnętrzny adres IP zakończony łączem Ethernet (bez obsługi Wi-Fi),
- możliwość zakotwiczenia sejfów do podłoża (na sali operacyjnej oraz na zapleczu),
- pobliski parking jako dodatkowy atut lokalizacji.
Jeżeli jesteś zainteresowana/y otwarciem własnej placówki franczyzowej, pozostaw swoje zgłoszenie za pośrednictwem formularza kontaktu, dostępnego na stronie www.bankmillennium.pl/o-banku/franczyza/szczegoly lub poniżej na portalu franchising.pl. W zgłoszeniu podaj swoje imię i nazwisko, tel. kontaktowy oraz miejscowość / województwo, w której /(którym) chciał(a)byś otworzyć oddział pod marką "Bank Millennium" lub prześlij nam swoje dane z danymi lokalizacji na adres: partner@bankmillennium.pl.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Bank Millennium SA (ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Millennium Bank oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie .
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
W majowym numerze „Własny Biznes FRANCHISING” odkrywamy m.in. tajniki sukcesu w biznesie motoryzacyjnym, finansach, a także opisujemy biznesy, w które chętnie inwestują młode mamy. Dowiedź się, ile płaci się za franczyzę i jak wygląda zarządzanie bez szefa.
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
Niesłychanie rzadko można wygrać w konkursie sfinansowanie otwarcia partnerskiej placówki bankowej. Teraz można – ruszył konkurs Banku Millennium.
Banki oferują swoim franczyzobiorcom mocne wsparcie i szeroką ofertę produktową. Kto może skorzystać z bankowej licencji?
Już ponad 2/3 transakcji w sklepach odbywa się bezgotówkowo. Klienci coraz częściej oczekują wyboru metod płatności, dlatego posiadanie terminala staja się kluczowe.
Joanna Ewert długo poznawała od podszewki Santander Bank Polska, aż wreszcie postanowiła zostać jego franczyzobiorczynią. Podczas zeszłorocznych Targów Franczyza została laureatką konkursu TOP Franczyzobiorca, w kategorii „Mistrz sociali”.
Franczyza Alior Banku liczy już 15 lat. Marta Radziwiłko, jedna z pierwszych franczyzobiorczyń marki, mówi, że nigdy się nie zawiodła i ciągle się rozwija.
Alior Bank rozszerza ofertę wsparcia dla franczyzobiorców. W ramach dwóch uzupełniających się programów mogą łącznie otrzymać do 100 tys. zł brutto.
Emilia Piesik weszła we franczyzowy biznes razem z mamą. Dziś sama ma dzieci i wciąż chwali sobie współpracę z franczyzodawcą.
Małgorzata Rodziewicz od 10 lat jest partnerem Santander Bank Polska. Jak ocenia współpracę z bankiem?
Prowadzenie międzynarodowego biznesu wymusza wykonywanie operacji walutowych. Kontrakty z zagranicznymi kontrahentami rozliczane w walutach obcych narażają firmy na straty związane z ryzykiem kursowym.
Izabela Kondziołka pomysłu na biznes zaczęła szukać po urodzeniu drugiego dziecka. Znalazła go w ubezpieczeniach i od 10 lat jest mu wierna.
– Wejście w bankowy biznes może być łatwe i przyjemne – mówią Barbara Jurkowska i Adriana Szołucha, franczyzobiorcznie VeloBanku.
Zuzanna Skuczyńska otworzyła franczyzowy kantor kryptowalut, aby mieć więcej czasu na życie rodzinne niż przy pracy na etacie. Czy udało jej się osiągnąć cel?
Czy warto dziś ryzykować etat dla własnej firmy? – Zdecydowanie warto – odpowiada Joanna Fraj, franczyzobiorczyni Alior Banku.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.