Krowa Mać Burgers
![](https://img.franchising.pl/pl/a57/fde/krowa_mac.png)
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Czym jest Krowa Mać Burgers?
To Burgerownie z prawdziwego zdarzenia w których największym priorytetem zawsze będzie SMAK, czytając opinie naszych gości możemy śmiało napisać, że smażymy prawdopodobnie jedne z najlepszych burgerów w Polsce.
Każdy z naszych lokali urządzony jest w modnym industrialnym stylu i posiada wyjątkowy design, który nadaje im indywidualny charakter dostosowany do swojego miasta. Najlepiej przekonać się osobiście.
Wszędzie dobrze, ale w Krowie najlepiej!
Dzięki codziennym dostawom świeżych produktów od lokalnych dostawców nasze burgery są tak bardzo doceniane przez naszych gości.
Wystarczy spojrzeć na oceny naszych lokali w Google.
- KROWA MAĆ Jastrzębie Zdrój ocena Google 4.5– 1420 opinii
- KROWA MAĆ Wodzisław Śląski ocena Google 4.5 – 829 opinii
- KROWA MAĆ Częstochowa ocena Google 4.7– 1200 opinii
- KROWA MAĆ Chrzanów ocena Google 4.7- 14000 opinii
- KROWA MAĆ Kielce ocena Google 4.8. 893 opinie
- KROWA MAĆ Szczecin ocena Google 4.3– 760 opinii
- KROWA MAĆ KRAKÓW ocena google 4.8 - 307 opinii
Kilka słów o prowadzeniu gastronomii:
Trzeba zrozumieć, że na sukces otwieranej restauracji składa się wiele czynników, ale głównym będą zawsze ludzie którzy ją tworzą.
Dlatego też w naszej sieci panuje rodzinna atmosfera oparta na wzajemnej pomocy, a o lokale franczyzobiorców dbamy jak o swoje własne od samego początku.
Każdy z naszych lokali jest indywidualnie dopasowywany do potrzeb rynku lokalnego, Spójny koncept ale zarazem personalizowany design powstającego lokalu pozwala nam uzyskanie wyjątkowości każdej naszej restauracji.
Dzięki sprawdzonym zabiegom marketingowym oraz rozpoznawalnej marce, KAŻDY z naszych lokali zaczął osiągać bardzo dobre wyniki finansowe już od pierwszego dnia działalności .
Chętnie opowiemy o każdym z nich podczas, spotkania bądź rozmowy telefonicznej.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
- Jastrzębie Zdrój
- Wodzisław Śląski
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
8
- Częstochowa
- Chrzanów
- Kielce
- Szczecin
- Kraków
- Olsztyn Na Zamku
- Trzebinia -Na plaży Chechło
- Ostrowiec Świętokrzyski (otwarcie Czerwiec 2024)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Całkowicie angażujemy się w każdym etapie otwarcia nowego lokalu: od wyboru lokalu, remontu ,aż po wybranie lokalnych dostawców mięsa ,warzyw oraz pieczywa.
Szkolimy cały personel( menadżer, obsługa kuchnia,kierowcy). Szkolenia odbywają się w naszych działających lokalach oraz w nowo powstających restauracjach.
Najbardziej zależy nam na utrzymaniu jakości naszej marki dlatego też przez cały okres przygotowań oraz działania lokalu ,wspieramy, doradzamy oraz rozwiązujemy problemu tak aby każda z restauracji działała na 110% i nasz partner czerpał satysfakcje z prowadzenia naszego lokalu oraz oczywiście odpowiednie zyski.
Nasza nazwa oraz logo zastrzeżone są w Urzędzie Patentowym.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od wybranego modelu współpracy oraz wielkości lokalu i prac remontowych niezbędnych do otwarcia lokalu.
- Od 150 tys. do 300 tys.zł;
- Opłata początkowa – 10 tys. zł netto;
- Opłata miesięczna - 6% netto;
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokalizacja – minimum 25 tys. mieszkańców;
- Lokal minimum 50m2;
- Posiadanie kapitału;
- Motywacja do zaangażowania się w własny biznes;
- Nie wymagamy doświadczenia w gastronomii, ale preferujemy osoby z doświadczeniem w biznesie.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Krowa Mać Burgers Sp. z o.o.
ul. Mazowiecka 8B, 44-335 Jastrzębie-Zdrój
506 794 800
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Mirosław Struzik
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Krowa Mać Burgers Sp. z o.o. (ul. Mazowiecka 8B, 44-335 Jastrzębie-Zdrój). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Krowa Mać Burgers oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie krowamac.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
![](https://img.franchising.pl/pl/e32/e67/okladka-na-jedynke.jpg)
Lipcowy "Własny Biznes FRANCHISING" już dostępny. A w nim m.in.: Pectus = zarabiać wespół w zespół, Start-up: jak stworzyć powtarzalny i łatwo skalowalny biznes? Pomysły na firmę: własne wydawnictwo książkowe, sklep pod szyldem Giant.
Franczyzodawca Krowa Mać Burgers zapewnia, że zapotrzebowanie na dobre burgery nie przemija. Jak otworzyć i z sukcesem prowadzić burgerownię?
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Znane marki czy oryginalne pomysły biznesowe? O tym, które koncepty franczyzowe budzą największe zainteresowanie na polskim rynku przeczytasz w majowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Obroty lokali pod szyldem Krowa Mać Burgers robią wrażenie. Ile można zarobić, prowadząc burgerownię?
![](https://img.franchising.pl/pl/a8a/72f/good-chicken01.jpg)
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
![](https://img.franchising.pl/pl/19f/85f/zdjdokwadratu.jpg)
Przepis na sukces franczyzy kebabów? Bezkompromisowy marketing. Właśnie dzięki przemyślanym, wielokanałowym działaniom promocyjnym Am Am Kebab skrada podniebienia fanów street foodu.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
Magdalena Przybylska prowadzi trzy lokale Ministerstwa Śledzia i Wódki. Chyba więc najlepiej wie, dlaczego warto wejść we franczyzę tej marki.
Franczyzodawca Sushi Kushi i Ramen Shop uruchamia nowy koncept franczyzowy. Lokale Kiss Kimchi będą serwować kuchnię koreańską.
Sfinks zachęca niezależnych restauratorów, aby dołączyli do jego sieci. Obiecuje wzrosty obrotów.
Pod marką Lodolandia funkcjonuje już 480 punktów franczyzowych i 50 własnych. W sezonie wiosenno-letnim sieć ma się powiększyć o kolejne 100 punktów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Biznes, który daje dochody bez wysiłku, jest marzeniem wielu. Podpowiadamy, jak zarobić i się przy tym nie napracować.
Franczyzowe sieci usługowe, które idą z duchem czasu, rozwijają się prężnie. Z kim warto dzisiaj współpracować?
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega?
![](/img-tmp/brand07.png)
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.