Generali
 
                                 INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Generali jest jedną z największych zintegrowanych grup ubezpieczeniowych i zarządzania aktywami na świecie. Założona w 1831 roku, jest obecna w ponad 50 krajach na całym świecie. Jej łączna składka przypisana wyniosła w 2024 roku 95,2 mld euro, a wartość aktywów pod zarządzaniem 863 mld euro. Zatrudniając około 87 000 pracowników, obsługujących 71 milionów klientów, Grupa zajmuje wiodącą pozycję w Europie i zwiększa swoją obecność w Azji i Ameryce Łacińskiej.
U podstaw strategii Generali leży zobowiązanie wobec klientów by być dla nich partnerem na całe życie i jest ono realizowane poprzez innowacyjne oraz spersonalizowane rozwiązania, najlepszą w swojej klasie obsługę klienta oraz cyfrowe możliwości dystrybucji na całym świecie. Grupa w pełni włącza zrównoważony rozwój do wszystkich swoich decyzji strategicznych, mając na celu tworzenie wartości dla wszystkich interesariuszy przy jednoczesnym budowaniu bardziej sprawiedliwego i odpornego społeczeństwa.
MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY
Z Generali możesz współpracować na dwa sposoby:
Leo start:
Będąc w LEO Start możesz liczyć na:
- Rozwój biznesu - Ustalamy 2-letni biznesplan, który pomoże Ci rozwijać Twoją działalność krok po kroku.
- Maksymalizację prowizji – Szybciej osiągniesz lepsze wyniki finansowe i zmaksymalizujesz swoje zyski, dzięki możliwości uzyskania najwyższego segmentu prowizyjnego.
- Większy zysk – Nasza oferta zapewnia wyższą prowizję niż standardowa umowa agencyjna już od pierwszego dnia współpracy!
- Zniżki dla klientów - Lepsze warunki sprawiają, że możesz budować z nimi silniejsze relacje.
- Bonus za rentowność - Budując stabilny biznes, zyskasz premię roczną.
- Wsparcie - Będziesz miał dostęp do eksperckiej wiedzy i najlepszych praktyk w branży poprzez stały kontakt z Menedżerem Sprzedaży.
- Program rozwojowy - Oferujemy stały rozwój zawodowy dzięki szkoleniom i dostępowi do ekspertów.
Placówka Partnerska
Jako Placówka Partnerska w wariancie Partner zyskujesz:
- Rozpoznawalność na rynku lokalnym – Dzięki profesjonalnemu oznakowaniu Generali Twoje biuro będzie bardziej widoczne i przyciągnie więcej klientów.
- Bieżące wsparcie – Będziesz mieć dostęp do eksperckiej wiedzy dzięki wsparciu Menedżera Sprzedaży i Menedżera Placówek Partnerskich.
- Wzrost sprzedaży – Wspólne 5-letnie plany rozwojowe pozwolą Ci osiągnąć wyższe wyniki sprzedaży.
- Wyższą prowizję niż standardowa umowa agencyjna – Będziesz mógł zarobić więcej.
- Oszczędność i promocję – Dodatkowe wsparcie w postaci budżetu marketingowego pozwoli Ci dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów.
- Dodatkowe zniżki dla klientów – Twoi klienci będą mogli skorzystać z dodatkowych zniżek, co zwiększy atrakcyjność oferty.
- Udział w programie LEO Partner – Możliwość udziału w konkursach i szkoleniach, a także korzystania z atrakcyjnych zniżek w programie rabatowym i otrzymywania leadow sprzedażowych prosto z Call Center Generali.
Dodatkowo w wariancie Ekspert:
- Wyposażenie biura – Wyposażymy Twoje biuro zgodnie z nowoczesną wizualizacją.
- Otrzymasz jeszcze wyższą prowizję i budżet marketingowy niż w wariancie Partner.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
470
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Z nami możesz liczyć na:
- oznakowanie zewnętrzne placówki: kasetony, semafory, oklejenie witryn i okien;
- wyposażenie placówki: biurka, krzesła, fotele, stoliki, szafy, stojaki na ulotki i inne;
- szkolenia z zakresu oferowanych produktów i sprzedażowe;
- stałe wsparcie menadżerskie osoby, która zostanie opiekunem Twojej placówki;
- wynagrodzenie prowizyjne zależne od wyników sprzedaży;
- wsparcie marketingowe w postaci rocznego budżetu na wydatki związane z promocją, ale także wyposażenia w materiały i gadżety reklamowe;
- pomoc ekspertów w dziedzinie social mediów i prowadzenia strony internetowej;
- zniżkę na ubezpieczenia dotyczące Twojej placówki i Ciebie.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Nie stosujemy zasady partycypacji w kosztach – cała inwestycja jest finansowana przez Generali.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Placówka Partnerska:
- Lokal znajdujący się w miejscowości min. 5 tys. mieszkańców lub mieście powiatowym (preferowane okolice centrum), w sąsiedztwie innych usług i sklepów oraz z bezpłatnym parkingiem w odległości do 100 metrów,
- Powierzchnia lokalu min. 20 m2, parter budynku, duże okna, wejście od ulicy,
- Niezniszczona elewacja budynku, a w przypadku kamienicy – odrestaurowana, z możliwością powieszenia kasetonu na budynku,
- Prowadzenie działalności gospodarczej lub gotowość jej założenia,
- Prowadzenie działalności agencyjnej zgodnie z KNF,
- Umiejętność tworzenia długoterminowych relacji z klientami,
- Zaangażowanie i ciekawość, otwartość na zmiany.
LEO Start:
- Kandydat musi posiadać 4 umowy: Generali, Generali Życie, Generali Agro i Proama,
- Kandydat nie może posiadać historii współpracy partnerskiej z Generali.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Generali TU S.A. i Generali Życie S.A.
ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa
+48 510 999 207
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Aleksandra Gruszczyk
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Generali TU S.A. i Generali Życie S.A. (ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Generali oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie generali.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
 Targi: Lista pomysłów na biznes coraz dłuższa
                                                    /29.08.2023
                                                 
                                                    Targi: Lista pomysłów na biznes coraz dłuższa
                                                    /29.08.2023
                                                
                                                Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Agenci ubezpieczeniowi nie narzekają na brak klientów. A licencji na biznes w tym segmencie rynku też nie brakuje.
Majowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Prezentujemy w nim m.in. sprawdzone pomysły na biznes w finansach oraz podpowiadamy, jaką firmę otworzyć po urlopie macierzyńskim.
Generali Polska ma obecnie ponad 300 placówek partnerskich. W ciągu roku otwiera zwykle ponad 50 biur.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
 Franczyza bankowa w praktyce
                                                    /17.10.2025
                                                 
                                                    Franczyza bankowa w praktyce
                                                    /17.10.2025
                                                
                                                Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.
Franczyza w branży finansowej to szansa na biznes pod silną marką i z dostępem do know-how największych instytucji. Jak to działa? Sprawdź podczas Targów Franczyza w Warszawie.
Rentowny i nowoczesny biznes? Tylko w Nest Bank
Franczyzobiorcy Eurofinance mogą liczyć na kompleksowe wsparcie na każdym etapie prowadzenia agencji ubezpieczeniowej. A ile zarobią?
– Przepis na sukces w tej branży to przede wszystkim dobre partnerstwo – mówi Julianna Surma, dyrektor regionu północnego placówek partnerskich Alior Banku.
 Jakość obsługi to klucz do sukcesu sprzedażowego
                                                /01.09.2025
                                             
                                                Jakość obsługi to klucz do sukcesu sprzedażowego
                                                /01.09.2025
                                            
                                            W świecie finansów zaufanie to waluta o największej wartości. Klienci powierzają bankowi nie tylko swoje pieniądze, ale też bezpieczeństwo przyszłości .
W sześciu miastach Polski członkowie zarządu Alior Banku rozmawiali o strategii z partnerami i pracownikami banku.
Patryk Lemański zwyciężył w konkursie Top Franczyzobiorca w kategorii „Młody zdolny”. Jego kariera w Alior Banku rzeczywiście rozwija się błyskawicznie.
Nie musisz być bankowcem, by otworzyć placówkę PKO Banku Polskiego. Ale bez relacji z klientem i konsekwencji trudno ją dobrze prowadzić. Zobacz historię Pauliny Maciejewskiej, która od 7 lat działa w Łęczycy.
– Budujemy biznes oparty o kilka grup produktowych, z których każda generuje przychód dla franczyzobiorcy – mówi Daniel Gehrke z Alior Banku.
Na początku czerwca zaczął działać kolejny franczyzowy kantor kryptowalut pod szyldem Quark.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.
 
                            Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.
 
                 
                     
                                                                                     
                                                                                    