Zarabiamy na ubezpieczeniach
Generali to międzynarodowa marka z branży ubezpieczeniowej, która obecnie obsługuje ponad 667 mln klientów w 50 krajach. W Polsce jest obecna od 1998 roku.
– Placówki partnerskie są ważnym elementem w budowaniu długotrwałych relacji z agentami. To rozwiązanie, które jest korzystne dla wszystkich: dla klientów, naszych partnerów oraz Generali. Agent otrzymuje wsparcie w organizacji placówki i jej marketingu, klient dostępne i bliskie miejsce współpracy z agentem, a Generali stałego partnera – mówi Michał Świderski, członek zarządu Generali Polska.
Propozycja dla agencji
Aby nie tworzyć wewnętrznej konkurencji, placówkę partnerską Generali Polska może otworzyć agencja ubezpieczeniowa, która zlokalizowana jest w odległości co najmniej 1 km od innej takiej placówki. Jakie korzyści czerpie właściciel z podpisania umowy partnerskiej?
– Otrzymuje wyższą prowizję, dedykowane kontrakty, dostosowane do struktury portfela, budżet marketingowy na promocję agencji, widoczność w sieci, m. in. wizytówkę na stronie Generali Polska oraz wizytówkę Google – wyjaśnia Mateusz Jarkowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Placówek Partnerskich w Generali. – Zawiera również umowy bezpośrednie z Generali, Generali Życie, Generali Agro i Proama.
Jednocześnie agent nadal może mieć w swojej ofercie produkty innych firm ubezpieczeniowych.
Agencje ubezpieczeniowe, nawiązujące współpracę z Generali, mają do wyboru dwa jej warianty.
– Rozmawialiśmy z obecnymi i potencjalnymi partnerami, aby lepiej zrozumieć ich potrzeby. W wyniku tych rozmów, słuchając oczekiwań naszych potencjalnych kandydatów do współpracy, a także po analizie rynku, przygotowaliśmy dwa warianty do wyboru, które nazwaliśmy Ekspert i Partner. To agent wspólnie z Generali decyduje, z którego wariantu chce skorzystać, po analizie potencjału biznesowego miejsca, w którym ma znajdować się placówka partnerska – dodaje Mateusz Jarkowski.
Expert lub Partner
Wariant Ekspert jest bardziej rozbudowany i obejmuje – poza wymienionymi wcześniej korzyściami dla placówek partnerskich – wyposażenie przez Generali Polska biura oraz jego oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne. Po podpisaniu aneksu na prowadzenie placówki partnerskiej jedyne koszty, jakie ponosi agent, to odświeżenie wnętrza i przygotowanie go do aranżacji i montażu, którymi zajmuje się już Generali. Po zakończeniu urządzania biura organizowane jest jego oficjalne otwarcie. Dodatkowo na początek współpracy partner Generali Polska otrzymuje specjalny bonus, w postaci dodatkowego wsparcia finansowego.
W opcji Partner agent dostaje ściankę z logotypami do wykorzystania w środku biura oraz oznakowanie zewnętrzne. Ma również możliwość dokupienia mebli z katalogu Generali.
– Dołączenie do naszej sieci placówek partnerskich nie wymaga poniesienia dodatkowych kosztów ani żadnych opłat. Umowa podpisywana jest na okres 5 lat – dodaje Mateusz Jarkowski. – Oprócz rozwoju sieci, planujemy w tym roku wprowadzić wiele nowych rozwiązań dla naszych partnerów, jak np. program benefitów dla właścicieli agencji czy dedykowane konkursy.
WIZYTÓWKA GENERALI
Firma ubezpieczeniowa.
- ponad 667 mln klientów w 50 krajach
- ponad 300 placówek partnerskich w Polsce

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

W ostatnich miesiącach ubiegłego roku blisko 50 partnerów dołączyło do sieci Alior Banku lub zdecydowało się na otwarcie kolejnej placówki.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Czy kryptowaluty są w Polsce na tyle popularne, że opłaca się otworzyć kantor dedykowany tylko im? Właśnie taką propozycję ma dla franczyzobiorców marka Quark.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Sieć partnerska Santander Bank Polska systematycznie spotyka się z przedstawicielami centrali banku.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Własna pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Warto jednak zajmować się produkcją pieczarek w większej liczbie pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Od początku roku w ramach współpracy z siecią Żabka swoje biznesy otworzyło kilkuset nowych franczyzobiorców.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
POPULARNE NA FORUM
Pekao SA - czy to dobry pomysł na biznes
Warto interesować się tematem czy lepiej wybrać inny bank ?
PEKAO PARTNER - FRANCZYZA
Witam, Czy posiada ktoś jakiekolwiek informacje na temat franczyzy Banku Pekao ? Chodzi głównie o wynagrodzenie i przyznawalnośc kredytów. Warto interesować się tematem...
W co inwestować
Nieruchomości Złoto Kryptowaluty
W co inwestować
Nieruchomości Złoto Kryptowaluty
Skąd wziąć pieniądze na rozwój firmy?
dofinansowania są różne konkursy organizowne przez gmine, miasto, ministerstwa w zaleznosci od pomyslu na biznes.
Firma pożyczkowa
Ja gdy wiem, że chce uzbierać na dany cel, stosuje zasadę50/30/20, dzięki temu oszczędzam i nie potrzebuję pożyczać pieniędzy.
W co inwestować
Trzeba dywersyfikować inwestycje jak tylko się da w różne biznesy
Nešto Bank - sieć się sypie...
Podobno wiatr wiadomości na rynek przywitał, z sieci występują Partnerzy, którzy nie mają możliwości dalszego rozwoju z NB ( zmiana oferty, zaniżenie scoringu). Zmiana...