Cukiernia Sowa
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Cukiernia Sowa sp. z o.o. to polska, rodzinna firma, która łączy pokolenia i zabiera w pasjonującą podróż do świata słodyczy. Marka założona w 1946 r. w Bydgoszczy nieprzerwanie pozostaje rodzinnym przedsiębiorstwem, które promuje ręczne rzemiosło w cukiernictwie, jednocześnie poszerzając ofertę i sieć sklepów w odniesieniu do potrzeb rynku i klientów. Cukiernia Sowa to marka, która prężnie się rozwija, z każdym kolejnym rokiem zatrudniając coraz więcej pracowników i rozbudowując portfolio sklepów o nowe lokalizacje oraz zdobywając prestiżowe wyróżnienia i nagrody w branżowych konkursach zarówno na szczeblu ogólnopolskim, jak i światowym.
Obecnie nasze słodkości rozpoznawane są w różnych zakątkach Polski, a nawet poza jej granicami. Uświetniają wyjątkowość chwili wyszukaną formą, lekkością i niepowtarzalnym smakiem. Niezmiennie towarzyszymy naszym klientom zarówno w ważnych uroczystościach, jak i na co dzień. Najlepszej jakości produkty i starannie opracowane receptury pozwalają nam tworzyć wyroby, które cieszą się popularnością, a nasi klienci mają zaufanie do marki, którą udało nam się zbudować.
Cukiernia Sowa to:
- polska, rodzinna firma z tradycjami
- ponad 75 lat słodkiego zamiłowania
- gwarancja smaku i jakości
- praca rzemieślnicza wykonywana z największą starannością przez mistrzów cukiernictwa
- współpraca oparta na wieloletnim doświadczeniu
- nowoczesny design lokali
- różnorodne wyroby cukiernicze oparte na najlepszych recepturach i wysokiej jakości składnikach
- działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz promowania współpracy opartej na wartościach
- szeroki wybór kaw na bazie kawy z własnej palarni
Czy muszę się na tym znać?
Nie musisz mieć doświadczenia. Bez obaw, nauczymy Cię wszystkiego i wyszkolimy przyszłą kadrę Twoich pracowników. Nasi partnerzy biznesowi mogą liczyć na nasze wsparcie
JEDNOSTKI WŁASNE
36
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
130
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zapewniamy:
- Bezpieczną inwestycję popartą siłą marki
- Najwyższą jakość produktów
- Know-how
- Wsparcie operacyjne w trakcie przygotowania lokalu i otwarcia
- Pakiet startowy
- Szkolenia branżowe
- Wsparcie we wdrażaniu standardów Sieci
- Pomoc w wyszukaniu lokalizacji oraz w ocenie potencjału lokalu
- Pomoc w zakresie projektowym oraz technologicznym
- Reklamę i promocję
- Doradztwo biznesowe
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Koszt inwestycji w zależności od wielkości lokalu ok. 800 tys. –1,2 mln zł
- Konieczność zakupu specjalistycznego auta dostawczego (chłodni)
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Poszukujemy Partnerów na terenie Krakowa
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu, w szczególności gastronomicznego
Dodatkowym atutem będzie posiadanie własnego lokalu
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Cukiernia Sowa sp. z o.o.
ul. ks. J. Schulza 3, 85-315 Bydgoszcz
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Cukiernia Sowa sp. z o.o. (ul. ks. J. Schulza 3, 85-315 Bydgoszcz). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Cukiernia Sowa oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie cukierniasowa.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
– Szukamy franczyzobiorców, którzy docelowo będą prowadzić co najmniej kilka lokali pod naszym szyldem – mówi Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa.
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Od małej piekarni do sieci pokrywającej niemal cały kraj. Taką drogę przeszłą Cukiernia Sowa. Jak zostać jej franczyzobiorcą?
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Wendy's, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła niedawno plany ekspansji na kilka rynków europejskich, które obejmują także Polskę.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
– To, że wchodzicie we franczyzę, nie jest gwarancją sukcesu. Gwarancją sukcesu jesteście wy – mówi Wojciech Goduński, twórca kanału Kopalnia Sukcesu.
– Nie podejmujemy współpracy z każdym zainteresowanym, musimy mieć poczucie dużego prawdopodobieństwa, że partner sobie poradzi – mówi Daniel Kucharski, prezes spółki Pijalnie Czekolady.
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.