Cukiernia Sowa

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Cukiernia Sowa sp. z o.o. to polska, rodzinna firma, która łączy pokolenia i zabiera w pasjonującą podróż do świata słodyczy. Marka założona w 1946 r. w Bydgoszczy nieprzerwanie pozostaje rodzinnym przedsiębiorstwem, które promuje ręczne rzemiosło w cukiernictwie, jednocześnie poszerzając ofertę i sieć sklepów w odniesieniu do potrzeb rynku i klientów. Cukiernia Sowa to marka, która prężnie się rozwija, z każdym kolejnym rokiem zatrudniając coraz więcej pracowników i rozbudowując portfolio sklepów o nowe lokalizacje oraz zdobywając prestiżowe wyróżnienia i nagrody w branżowych konkursach zarówno na szczeblu ogólnopolskim, jak i światowym.
Obecnie nasze słodkości rozpoznawane są w różnych zakątkach Polski, a nawet poza jej granicami. Uświetniają wyjątkowość chwili wyszukaną formą, lekkością i niepowtarzalnym smakiem. Niezmiennie towarzyszymy naszym klientom zarówno w ważnych uroczystościach, jak i na co dzień. Najlepszej jakości produkty i starannie opracowane receptury pozwalają nam tworzyć wyroby, które cieszą się popularnością, a nasi klienci mają zaufanie do marki, którą udało nam się zbudować.
Cukiernia Sowa to:
- polska, rodzinna firma z tradycjami
- ponad 75 lat słodkiego zamiłowania
- gwarancja smaku i jakości
- praca rzemieślnicza wykonywana z największą starannością przez mistrzów cukiernictwa
- współpraca oparta na wieloletnim doświadczeniu
- nowoczesny design lokali
- różnorodne wyroby cukiernicze oparte na najlepszych recepturach i wysokiej jakości składnikach
- działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz promowania współpracy opartej na wartościach
- szeroki wybór kaw na bazie kawy z własnej palarni
Czy muszę się na tym znać?
Nie musisz mieć doświadczenia. Bez obaw, nauczymy Cię wszystkiego i wyszkolimy przyszłą kadrę Twoich pracowników. Nasi partnerzy biznesowi mogą liczyć na nasze wsparcie
JEDNOSTKI WŁASNE
36
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
130
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zapewniamy:
- Bezpieczną inwestycję popartą siłą marki
- Najwyższą jakość produktów
- Know-how
- Wsparcie operacyjne w trakcie przygotowania lokalu i otwarcia
- Pakiet startowy
- Szkolenia branżowe
- Wsparcie we wdrażaniu standardów Sieci
- Pomoc w wyszukaniu lokalizacji oraz w ocenie potencjału lokalu
- Pomoc w zakresie projektowym oraz technologicznym
- Reklamę i promocję
- Doradztwo biznesowe
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Koszt inwestycji w zależności od wielkości lokalu ok. 800 tys. –1,2 mln zł
- Konieczność zakupu specjalistycznego auta dostawczego (chłodni)
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Poszukujemy Partnerów na terenie Krakowa
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu, w szczególności gastronomicznego
Dodatkowym atutem będzie posiadanie własnego lokalu
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Cukiernia Sowa sp. z o.o.
ul. ks. J. Schulza 3, 85-315 Bydgoszcz
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Cukiernia Sowa sp. z o.o. (ul. ks. J. Schulza 3, 85-315 Bydgoszcz). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Cukiernia Sowa oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie cukierniasowa.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Od małej piekarni do sieci pokrywającej niemal cały kraj. Taką drogę przeszłą Cukiernia Sowa. Jak zostać jej franczyzobiorcą?

Cafe Słodziak właśnie otworzył nowy lokal, a wkrótce ruszy kolejny. Jak zostać franczyzobiorcą marki?
Statystyczny Kowalski zjada 5 l lodów rocznie. A pewnie mógłby nawet czterokrotnie więcej, jak np. przeciętny Amerykanin. Branża lodowa ma więc spory potencjał. Jak otworzyć lodowy biznes?
Pizzeria La Patata otworzyła niedawno kolejny lokal w Warszawie. Oferuje pizzę na bazie sprowadzanych z Włoch produktów i chętnie podzieli się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.
Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.
Od początku roku Cofix otworzył już dwie kawiarnie, a wkrótce ruszą dwie kolejne.

Hardkorowy Robert ma swoją siłownię, a teraz zaprasza inwestorów do otwarcia franczyzy Burneika Burger.
– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.
Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.
Wartość rynku lodowego w Polsce wynosi 3,5 mld zł i ciągle rośnie. To dobra wiadomość dla osób, które rozważają biznes lodowy na licencji. Z kim można podjąć współpracę?
Dobra Buła startuje z franczyzą. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Agnieszka Kominek-Polender z mężem Dawidem wspólnie prowadzą oddział franczyzowy Stava. Jak się pracuje razem z małżonkiem?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.