Beza Krówka

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Beza Krówka to marka działająca od 8 lat w oparciu o miękką, przyjazną i partnerską franczyzę. Wytwarzamy lody rzemieślnicze, opierając się na indywidualnie opracowanych, tradycyjnych włoskich i autorskich recepturach. Dzięki temu na ten moment sieć posiada ponad 100 punktów w całej Polsce!
Niepowtarzalny smak lodów, w tym firmowy smak beza krówka, sprawia, że goście lodziarni wracają próbować również innych smaków, których lodziarnia sezonowo ma ponad 200!
Oferta lodziarni skupia się na lodach, ale także posiada zupełną nowość, którą pokochały tysiące lodomaniaków – torty lodowe, zrobione w 100 proc. z lodów rzemieślniczych. Idealne na urodziny, a nawet wesela czy inne imprezy okolicznościowe. Sprzedajemy także kawę i lemoniadę, które generują dodatkowe przychody.
Beza Krówka działa głównie sezonowo, ale posiada również punkty całoroczne.
Lodziarnię można otworzyć w formie stacjonarnego lokalu, przyczepy gastronomicznej, food trucka, wyspy lodowej lub punktu w galeriach handlowych. Proponujemy również możliwość rozszerzenia oferty istniejących kawiarni czy lokali o nasze lody rzemieślnicze.
Dodatkowym atutem wyróżniającym naszą franczyzę jest to, że Beza Krówka ponosi całkowite koszty dostawy towaru własnym specjalistycznym taborem, szkolenia pracowników oraz szeroko pojętego coachingu od momentu nawiązania współpracy poprzez cały okres prowadzenia działalności. Istotnym elementem współpracy jest to, że nasz klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z franczyzą oprócz jednorazowej, niewielkiej opłaty rocznej.
W ramach współpracy Beza Krówka gwarantuje przede wszystkim:
- sprawdzony model biznesowy,
- niewielki koszt inwestycji,
- brak ukrytych dodatkowych opłat w trakcie współpracy,
- możliwość wynajmu sprzętu mroźniczego,
- szybką i wysoką stopę zwrotu,
- prowadzenie biznesu pod szyldem rozpoznawalnej i cenionej marki; obecnie posiadamy ponad 100 lokali w całej Polsc
- niezapomniany smak i najwyższą jakość lodów,
- współpracę w przyjaznej, partnerskiej atmosferze,
- brak zaborczych umów.
JEDNOSTKI WŁASNE
15
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
85
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
DLACZEGO WARTO WYBRAĆ FRANCZYZĘ BEZA KRÓWKA?
- Pomoc w doborze lokalizacji, wchodząc we współpracę z nami możesz liczyć na pomoc opiekuna, który pomoże Ci wybrać idealną lokalizację.
- Podręcznik franczyzowy – otrzymasz od nas prosty podręcznik, który zainspiruje Cię do odpowiedniego obrandowania lokalu zgodnie z naszymi wytycznymi oraz pokieruje w najważniejszych sprawach związanych z prowadzeniem tego biznesu.
- Gotowe i sprawdzone standardy organizacji pracy lodziarni – otrzymasz od nas gotowe standardy lokalu (HACCP, klauzulę RODO czy podręcznik franczyzowy)
- Wsparcie w rekrutacji – biorąc pod uwagę lata doświadczenia w branży gastronomicznej, wiemy, że odpowiedni personel to połowa sukcesu. Pomożemy Ci w rekrutacji idealnych pracowników.
- Pomoc w planowaniu zatowarowania w bieżącej działalności – nie wiesz jak odpowiednio zatowarować lokal? Spokojnie, masz nasze wsparcie!
- Wizyty koordynatora, pomoc w analizie sprzedaży i doradztwo w zakresie optymalizacji biznesu i marketingu – opiekun pomoże Ci poprowadzić twój biznes i przeanalizuje czynniki, które mogą sprawić, że obrót lodziarni będzie jeszcze większy.
- Wsparcie lokalnych działań marketingowych – zaplanujemy promocję twojego lokalu i wypromujemy jego lokalizację. Dział marketingu zapewni najwyższej jakości obsługę marketingową.
Beza Krówka to przede wszystkim:
- rozpoznawalna marka,
- wysokiej jakości lody wytwarzane metodą rzemieślniczą,
- unikalny smak lodów, po które goście wracają,
- prosta współpraca oparta na wieloletnim doświadczeniu,
- stosunkowo prosty do prowadzenia biznes,
- szybka stopa zwrotu inwestycji.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 30 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od franczyzobiorców oczekujemy:
- przedsiębiorczości, zaangażowania
- chęci prowadzenia własnego biznesu,
- otwartości na współpracę,
- współpracy na zasadach partnerskich.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Helado Sp. z o.o.
ul. Europejska 14, 62-500 Konin
575 107 200
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Adam Pawela
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Helado Sp. z o.o. (ul. Europejska 14, 62-500 Konin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Beza Krówka oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie beza-krowka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Beza Krówka zapewnia, że jej oferta franczyzowa jest bardzo elastyczna. Swoją sieć lodziarni opiera głównie na punktach sezonowych.

Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.
Od początku roku Cofix otworzył już dwie kawiarnie, a wkrótce ruszą dwie kolejne.
Hardkorowy Robert ma swoją siłownię, a teraz zaprasza inwestorów do otwarcia franczyzy Burneika Burger.
– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.
Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.

Wartość rynku lodowego w Polsce wynosi 3,5 mld zł i ciągle rośnie. To dobra wiadomość dla osób, które rozważają biznes lodowy na licencji. Z kim można podjąć współpracę?
Dobra Buła startuje z franczyzą. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Agnieszka Kominek-Polender z mężem Dawidem wspólnie prowadzą oddział franczyzowy Stava. Jak się pracuje razem z małżonkiem?
Pączki sprzedają się nie tylko w Tłusty Czwartek. Jak otworzyć i z sukcesem prowadzić pączkarnię?
Czy da się z sukcesem prowadzić pizzerię znanej marki w małym mieście? Poznajcie historię biznesową Martyny Klon, właścicielki pizzerii Da Grasso w 25-tysięcznym Świeciu.
– Na zwrot z inwestycji w pączkarnię można liczyć już po trzech miesiącach od jej otwarcia – mówi Szymon Pelczyk, właściciel sieci Pączkownia Smak Sprzed Lat.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.