Beza Krówka
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Beza Krówka to marka działająca od 8 lat w oparciu o miękką, przyjazną i partnerską franczyzę. Wytwarzamy lody rzemieślnicze, opierając się na indywidualnie opracowanych, tradycyjnych włoskich i autorskich recepturach. Dzięki temu na ten moment sieć posiada ponad 100 punktów w całej Polsce!
Niepowtarzalny smak lodów, w tym firmowy smak beza krówka, sprawia, że goście lodziarni wracają próbować również innych smaków, których lodziarnia sezonowo ma ponad 200!
Oferta lodziarni skupia się na lodach, ale także posiada zupełną nowość, którą pokochały tysiące lodomaniaków – torty lodowe, zrobione w 100 proc. z lodów rzemieślniczych. Idealne na urodziny, a nawet wesela czy inne imprezy okolicznościowe. Sprzedajemy także kawę i lemoniadę, które generują dodatkowe przychody.
Beza Krówka działa głównie sezonowo, ale posiada również punkty całoroczne.
Lodziarnię można otworzyć w formie stacjonarnego lokalu, przyczepy gastronomicznej, food trucka, wyspy lodowej lub punktu w galeriach handlowych. Proponujemy również możliwość rozszerzenia oferty istniejących kawiarni czy lokali o nasze lody rzemieślnicze.
Dodatkowym atutem wyróżniającym naszą franczyzę jest to, że Beza Krówka ponosi całkowite koszty dostawy towaru własnym specjalistycznym taborem, szkolenia pracowników oraz szeroko pojętego coachingu od momentu nawiązania współpracy poprzez cały okres prowadzenia działalności. Istotnym elementem współpracy jest to, że nasz klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z franczyzą oprócz jednorazowej, niewielkiej opłaty rocznej.
W ramach współpracy Beza Krówka gwarantuje przede wszystkim:
- sprawdzony model biznesowy,
- niewielki koszt inwestycji,
- brak ukrytych dodatkowych opłat w trakcie współpracy,
- możliwość wynajmu sprzętu mroźniczego,
- szybką i wysoką stopę zwrotu,
- prowadzenie biznesu pod szyldem rozpoznawalnej i cenionej marki; obecnie posiadamy ponad 100 lokali w całej Polsc
- niezapomniany smak i najwyższą jakość lodów,
- współpracę w przyjaznej, partnerskiej atmosferze,
- brak zaborczych umów.
JEDNOSTKI WŁASNE
15
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
85
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
DLACZEGO WARTO WYBRAĆ FRANCZYZĘ BEZA KRÓWKA?
- Pomoc w doborze lokalizacji, wchodząc we współpracę z nami możesz liczyć na pomoc opiekuna, który pomoże Ci wybrać idealną lokalizację.
- Podręcznik franczyzowy – otrzymasz od nas prosty podręcznik, który zainspiruje Cię do odpowiedniego obrandowania lokalu zgodnie z naszymi wytycznymi oraz pokieruje w najważniejszych sprawach związanych z prowadzeniem tego biznesu.
- Gotowe i sprawdzone standardy organizacji pracy lodziarni – otrzymasz od nas gotowe standardy lokalu (HACCP, klauzulę RODO czy podręcznik franczyzowy)
- Wsparcie w rekrutacji – biorąc pod uwagę lata doświadczenia w branży gastronomicznej, wiemy, że odpowiedni personel to połowa sukcesu. Pomożemy Ci w rekrutacji idealnych pracowników.
- Pomoc w planowaniu zatowarowania w bieżącej działalności – nie wiesz jak odpowiednio zatowarować lokal? Spokojnie, masz nasze wsparcie!
- Wizyty koordynatora, pomoc w analizie sprzedaży i doradztwo w zakresie optymalizacji biznesu i marketingu – opiekun pomoże Ci poprowadzić twój biznes i przeanalizuje czynniki, które mogą sprawić, że obrót lodziarni będzie jeszcze większy.
- Wsparcie lokalnych działań marketingowych – zaplanujemy promocję twojego lokalu i wypromujemy jego lokalizację. Dział marketingu zapewni najwyższej jakości obsługę marketingową.
Beza Krówka to przede wszystkim:
- rozpoznawalna marka,
- wysokiej jakości lody wytwarzane metodą rzemieślniczą,
- unikalny smak lodów, po które goście wracają,
- prosta współpraca oparta na wieloletnim doświadczeniu,
- stosunkowo prosty do prowadzenia biznes,
- szybka stopa zwrotu inwestycji.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 30 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od franczyzobiorców oczekujemy:
- przedsiębiorczości, zaangażowania
- chęci prowadzenia własnego biznesu,
- otwartości na współpracę,
- współpracy na zasadach partnerskich.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Helado Sp. z o.o.
ul. Europejska 14, 62-500 Konin
575 107 200
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Adam Pawela
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Helado Sp. z o.o. (ul. Europejska 14, 62-500 Konin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Beza Krówka oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie beza-krowka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Statystyczny Kowalski zjada 5 l lodów rocznie. A pewnie mógłby nawet czterokrotnie więcej, jak np. przeciętny Amerykanin. Branża lodowa ma więc spory potencjał. Jak otworzyć lodowy biznes?
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Beza Krówka zapewnia, że jej oferta franczyzowa jest bardzo elastyczna. Swoją sieć lodziarni opiera głównie na punktach sezonowych.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
Przepis na sukces franczyzy kebabów? Bezkompromisowy marketing. Właśnie dzięki przemyślanym, wielokanałowym działaniom promocyjnym Am Am Kebab skrada podniebienia fanów street foodu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Co zrobić, by dorobić się majątku, prowadząc własną firmę? Ciężka praca, odwaga, elastyczność, wyczucie rynku – to najlepsza droga do biznesowego sukcesu.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowe męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
Kto może zostać franczyzodawcą? Decyzja o stworzeniu własnej sieci franczyzowej nie jest prosta i wymaga spełnienia szeregu warunków.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.