Taco Bar
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Taco Bar to szwedzka sieć restauracji z 40-letnim doświadczeniem. Od 1983 roku restauracje Taco Bar przyciągają przyjaciół, rodziny, pary, kolegów i koleżanki, oraz wszystkich tych, którzy cenią smak Tacos, kuchnię Tex-Mex i pyszne Margarity. Sieć Taco Bar została założona przez trzech przyjaciół, którzy wrócili z inspirującej podróży w USA i Hawajów, na początku lat osiemdziesiątych. Nasza pasja do Taco, kuchni Tex-Mex i Margarity odniosła duży sukces w Szwecji. Jedzenie, które serwujemy naszym gościom, powinno nie tylko świetnie smakować, ale także sprawiać, że świetnie się czujemy. Dbanie o środowisko i prowadzenie biznesu w zrównoważony sposób jest dla nas kluczowe. W naszym menu klienci znajdą informacje o wpływie produktów wykorzystanych w potrawie na środowisko naturalne, zwłaszcza w kontekście aspektów związanych z klimatem. Tam gdzie to możliwe, wprowadzamy produkty, które są produkowane w bardziej zrównoważony sposób, oraz smaczne, roślinne zamienniki.
Koncepcja biznesowa Taco Bar polega na oferowaniu dań Tex-Mex w formie fast food pod marką "Taco Bar", serwowanych w unikalnym, zrelaksowanym i przyjemnym otoczeniu. Jedzenie jest przygotowywane po złożeniu zamówienia przez gościa. Komunikacja marki obejmuje takie elementy jak atmosfera, obsługa i menu. Gość zawsze powinien z naszą marką się utożsamiać, ale koncepcja musi być dostosowana do różnych warunków, w zależności od lokalizacji. Taco Bar może znajdować się w lokalu przy głównej ulicy z dedykowanym wejściem i ogródkiem na zewnątrz, jak również w centrum handlowym jako samodzielna restauracja lub jako część większego food courtu.
JEDNOSTKI WŁASNE
2 (Szwecja)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
45+ (Szwecja)
Więcej informacji: https://tacobar.se/expandingtopoland/
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
TWOJA DROGA DO SUKCESU JAKO MASTER FRANCZYZOBIORCA:
- Jesteś master franczyzobiorcą, który podpisuje umowę współpracy przy rozwoju sieci (od 7 do 10 lokalizacji w ciągu pięciu lat) z całkowitą wyłącznością na terenie Polski lub określonego regionu na terenie Polski.
- Twój biznes zaczyna się od pierwszej restauracji. Razem szukamy idealnej lokalizacji. Jednak to Ty, jako lokalny ekspert, trzymasz ster w ręku.
- Pierwsza restauracja to początek Twojej przygody. Tworzenie jej opiera się na naszych sprawdzonych wskazówkach i planach.
- Gdy już ją uruchomisz, organizujesz wielkie otwarcie i zdobywasz serca lojalnych klientów.
- Natychmiast po otwarciu ruszasz w poszukiwania drugiej lokalizacji, jednocześnie rozwijając pierwszą restaurację.
- Korzystasz ze sprawdzonych źródeł zaopatrzenia w ramach sieci lokalnych i międzynarodowych partnerów Taco Bar.
- Jesteś odpowiedzialny za marketing i komunikację, ale nie jesteś sam – możesz liczyć na wsparcie centrali Taco Bar.
- Twoja recepta na sukces to zawsze dostępny, dedykowany Menedżer Taco Bar, który troszczy się o markę i jej rozwój.
TWOJA DROGA DO SUKCESU JAKO FRANCZYZOBIORCA JEDNEGO LOKALU:
- Jako franczyzobiorca zajmujesz się wszystkim – od planowania biznesowego, poprzez obsługę klientów, gotowanie i zarządzanie personelem, aż po marketing i dostawy.
- Twoje godziny pracy są elastyczne, obejmując także wieczory i weekendy – to standard w branży gastronomicznej. Jesteś liderem swojego zespołu, inspirując i organizując go.
- Planowanie i organizacja to klucz do sukcesu. Możesz liczyć na naszą profesjonalną pomoc w zakresie szkoleń przez cały okres współpracy, w czasie poprzedzającym, jak i po wielkim otwarciu.
- Po uruchomieniu pierwszej restauracji masz opcję otwarcia kolejnej lokalizacji, jeśli tylko zechcesz.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
INWESTYCJA: Wielkość inwestycji dla restauracji Taco Bar w Szwecji waha się od 2 000 000. SEK do 2 500 000. SEK (180 tys.-230 tys. EUR) w zależności od aktualnego stanu adaptowanej przestrzeni.
• WKŁAD WŁASNY: 600 tys.- 800 tys. SEK własnych środków na lokalizację;
• OPŁATA BIEŻĄCA: 5% od sprzedaży;
• OPŁATA MARKETINGOWA: 2% od sprzedaży;
• OPŁATA WSTĘPNA: 15 tys. EUR na lokalizację;
• DODATKOWO: Koszty marketingowe związane z otwarciem restauracji;
Wielkość inwestycji w Polsce może się różnić od wielkości inwestycji w Szwecji.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Poszukujemy w Polsce master franczyzobiorcy lub pojedynczych franczyzobiorców. Naszego idealnego partnera charakteryzuje niezwykły potencjał i gotowość, by razem z nami stworzyć Taco Bar Poland i rozwinąć markę cieszącą się taką samą popularnością i odnoszącą tyle sukcesów, co Taco Bar w Szwecji.
Oferujemy możliwość podpisania umowy master franczyzy oraz ramowej umowy współpracy przy rozwoju sieci z całkowitą wyłącznością na terenie Polski lub określonego regionu na terenie Polski (EDA).
Jeśli chcesz zostać master franczyzobiorcą Taco Bar, ufamy, że masz tę samą pasję do gastronomii i obsługi klienta, co my. Twój zespół powinien być gotowy, przy wsparciu ze strony centrali Taco Bar, do dynamicznej ekspansji Taco Bar Poland jako nowej ogólnopolskiej sieci restauracji.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Svenska Taco Bar AB
Birger Jarlsgatan 41A, 111 73 Stockholm
+48 602 55 60 57
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Witold Szwed
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Svenska Taco Bar AB (Birger Jarlsgatan 41A, 111 73 Stockholm). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Taco Bar oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie tacobar.se.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
Jakie biznesy zakładają dwudziestolatkowie, czy warto zainwestować we franczyzę z branży edukacyjnej i jak zarobić na Walentynkach? Przeczytaj we "Własnym Biznesie FRANCHISING".
Szwedzka marka Taco Bar chce rozwijać swoją franczyzę na polskim rynku. Jakie warunki współpracy proponuje?
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
– To, że wchodzicie we franczyzę, nie jest gwarancją sukcesu. Gwarancją sukcesu jesteście wy – mówi Wojciech Goduński, twórca kanału Kopalnia Sukcesu.
– Nie podejmujemy współpracy z każdym zainteresowanym, musimy mieć poczucie dużego prawdopodobieństwa, że partner sobie poradzi – mówi Daniel Kucharski, prezes spółki Pijalnie Czekolady.
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.