Krishome

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
KRISHOME jest partnerską siecią sprzedaży wiodącego polskiego producenta stolarki okiennej. Bazuje na wyróżniającej się spośród konkurencji ofercie łączącej jakość, spójność i komplementarność produktową z oczekiwanym przez klienta poziomem obsługi. Koncepcja zapewnia naszym partnerom szereg gotowych i skutecznych rozwiązań znacząco przybliżających do rynkowego sukcesu.
Zapewniamy stabilność biznesową również w niestabilnych czasach, o czym świadczą przykłady sukcesów naszych partnerów.
Prowadzimy systematyczne badania rynku pod kątem potrzeb klientów indywidualnych oraz biznesowych, jednocześnie uwzględniając trendy i branżową koniunkturę.
Inwestujemy w ogólnokrajowe oraz lokalne kampanie reklamowe we wszystkich mediach oraz współpracujemy z najlepszymi agencjami marketingowymi.
Oferujemy gotowe rozwiązania oraz pomagamy, szkolimy i doradzamy od samego początku poprzez cały przebieg współpracy.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
75 salonów
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Od KRISHOME otrzymujesz:
- gotową koncepcję prowadzenia biznesu
- bezpośrednią współpracę z jednym z największych producentów stolarki otworowej
- jeden system wycen CANTOR dla wszystkich produktów
- gwarancję dostawy w jednym terminie do punktu sprzedaży lub na adres inwestycji
- najwyższy standard obsługi
- indywidualnie dopasowane warunki handlowe
- komplet szkoleń produktowych, montażowych oraz z zakresu obsługi klienta
- szerokie wsparcie marketingowe
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Główny koszt jaki ponosi Partner Handlowy to wydatki związane z przygotowaniem lokalu. Oferujemy gotowy koncept sprzedażowy i wsparcie w zakresie wyposażenia - przemyślany wystrój, spójny z identyfikacją wizualną wszystkich salonów w sieci, a także ergonomiczną aranżację przestrzeni, w której klient podejmuje decyzje zakupowe
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Partner Handlowy musi posiadać własny lub wynajęty lokal o powierzchni minimalnej 60 m2
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Krishome Sp. z o.o.
Psary Małe, Ul. Budowlana 1, 62-300 Września
+48 786 457 618
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Klujew
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Krishome Sp. z o.o. (Psary Małe, Ul. Budowlana 1, 62-300 Września). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Krishome oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie krishome.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Rynek stolarki otworowej jest odporny na zawirowania gospodarcze. Jak otworzyć taki biznes i czy to się opłaca?
W majowym numerze „Własny Biznes FRANCHISING” odkrywamy m.in. tajniki sukcesu w biznesie motoryzacyjnym, finansach, a także opisujemy biznesy, w które chętnie inwestują młode mamy. Dowiedź się, ile płaci się za franczyzę i jak wygląda zarządzanie bez szefa.

Rozwijająca sieć marketów Mrówka Grupa PSB rośnie szybciej niż cały rynek. Na jakich zasadach można do niej dołączyć?
– Jesteśmy marką globalną, mamy partnerów w wielu krajach świata, ale nieustannie rozwijamy swoją sieć – mówi Jacek Kozłowski, właściciel marki Komandor.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Ubiegły rok przyniósł znaczący przełom dla sieci sklepów Komfort, uznanej marki w branży wykończenia wnętrz w Polsce.
Markety z branży dom i ogród korzystają na koniunkturze na rynku budowlanym. Sprawdzona licencja na biznes to prostsze wejście w tę i inne branże, o czym przekonasz się na Targach Franczyza, które 24-26 października odbędą się w PKiN w Warszawie.

– Nasz franczyzobiorca musi dobrze znać lokalny rynek i mieć doświadczenie w handlu – mówi Anna Kaminska, członek zarządu Grupy PSB Handel SA.
Ten rok będzie dla marki Dr Materac rekordowy. Z jakich względów?
Sklep z podłogami powinien zarabiać już od trzeciego miesiąca działalności
Sieć marketów Pszczółka ma ambitne plany na przyszłość. Chce zdominować rynek na poziomie powiatów i gmin.
Koncepty z branży dom i ogród zagoszczą 15-16 marca na PGE Narodowym podczas Targów Franczyza. Warto przyjść i zapytać o ich licencję na biznes.
Na sklep DDD Dobre Dla Domu trzeba przeznaczyć min. 65 tys. zł.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.