KASA Unii Lubelskiej
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Kasa Unii Lubelskiej, to polska instytucja finansowa z 30-letnim doświadczeniem, skupiająca się na obsłudze klientów detalicznych, małych firm i organizacji (stowarzyszenia, fundacje, spółdzielnie, wspólnoty mieszkaniowe). Działamy głównie na terenie województwa Lubelskiego, ale mamy tez swoje placówki na terenie woj. Dolnośląskiego, Małopolskiego i Łódzkiego.
Obecnie jesteśmy zainteresowani rozwojem placówek na terenie całego kraju w modelu franczyzowym.
Nasze placówki franczyzowe, działają pod logo Kasy i zapewniają pełną obsługę jak placówki własne. Nasza działalność oparta jest na tradycyjnej bankowości, która ma na celu zapewnić dostęp do podstawowych usług i produktów finansowych, takich jak: kredyty gotówkowe, kredyty mieszkaniowe, rachunki, lokaty terminowe, linie kredytowe, ubezpieczenia dobrowolne (m.in. samochodowe, podróżne, mieszkaniowe, na życie, NNW)
Posiadamy atrakcyjny model współpracy, który oparty jest o przychodowość jaką generuje placówka. Im wyższe przychody osiąga placówka tym, wyższe otrzymujesz wynagrodzenie. Ponadto nasz model nastawiony jest na długotrwała współprace, która w swojej idei ma dostarczać korzyści dla obu stron. Nie jesteśmy duża korporacją, co ułatwia komunikacje i przyspiesza procesy decyzyjne, a ponadto gwarantuje indywidualne podeście do każdego naszego partnera. Nasze placówki działają w modelu 2-3 osobowym, a godziny dostępności placówki dla klientów ustalany jest wedle potrzeb partnera.
Jeśli jesteś przedsiębiorczy, samodzielny i chciałbyś mieć udział w tym jak rozwija się organizacja z którą współpracujesz, to nasza oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!
Otwórz własną Placówkę Partnerską i zacznij zarabiać na uczciwych i jasnych zasadach.
JEDNOSTKI WŁASNE
20
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
My ponosimy koszty inwestycji:
- Koszty związane z wyposażeniem sali obsługi w meble ponosi Kasa
- Koszty na wyposażenie w elementy wizualizacji zewnętrznej (szyld, semafor)
- Koszty na elementy wizualizacji wewnętrznej (tablica korkowa, słupek reklamowy na ulotki, logo podświetlane wewnętrzne na pleksie, aluramy
- Zakup sprzętu IT (komputery, drukarki, aparaty telefoniczne)
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Suma inwestycji nie powinna przekroczyć 20-30 tys. zł i będzie uzależniona o poziomu dostosowania lokalu do naszych wymogów.
Ty ponosisz koszty:
- Koszty remontu/odświeżenia lokalu
- Koszty instalacji alarmowej
- Zakup sejfu, multisejfu
- Koszty infrastruktury teleinformatycznej,
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Działalność gospodarcza - JDG lub spółka z o.o.
Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu/zarządzaniu sprzedażą/ doświadczenie w prowadzeniu placówki partnerskiej banku, skoku lub w pośrednictwie finansowym
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Unii Lubelskiej
ul. Braci Wieniawskich 5B, 20-844 Lublin
81 756 96 00, 665 505 165
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Krzysztof Grabowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Unii Lubelskiej (ul. Braci Wieniawskich 5B, 20-844 Lublin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego KASA Unii Lubelskiej oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie kasaul.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Małgorzata Rodziewicz od 10 lat jest partnerem Santander Bank Polska. Jak ocenia współpracę z bankiem?
Izabela Kondziołka pomysłu na biznes zaczęła szukać po urodzeniu drugiego dziecka. Znalazła go w ubezpieczeniach i od 10 lat jest mu wierna.
– Wejście w bankowy biznes może być łatwe i przyjemne – mówią Barbara Jurkowska i Adriana Szołucha, franczyzobiorcznie VeloBanku.
Zuzanna Skuczyńska otworzyła franczyzowy kantor kryptowalut, aby mieć więcej czasu na życie rodzinne niż przy pracy na etacie. Czy udało jej się osiągnąć cel?
Czy warto dziś ryzykować etat dla własnej firmy? – Zdecydowanie warto – odpowiada Joanna Fraj, franczyzobiorczyni Alior Banku.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.
Klienci coraz częściej oczekują wyboru metod płatności. Jak zatem odpowiedzieć na preferencje płatnicze konsumentów i zwiększyć konkurencyjność swojego biznesu?
Alior Bank kusi potencjalnych franczyzobiorców dofinansowaniem do nowych placówek partnerskich. Swój bank można mieć w zasadzie za darmo.
Żaneta Jabłońska prowadzi trzy placówki CUK Ubezpieczenia. Jak ocenia współpracę z franczyzodawcą?
W majowym numerze „Własny Biznes FRANCHISING” odkrywamy m.in. tajniki sukcesu w biznesie motoryzacyjnym, finansach, a także opisujemy biznesy, w które chętnie inwestują młode mamy. Dowiedź się, ile płaci się za franczyzę i jak wygląda zarządzanie bez szefa.
Alior Bank wprowadził program dofinansowania otwarć placówek partnerskich. Przedsiębiorcy, którym brakuje kapitału na start, mogą pozyskać nawet 40 tys. zł.
Już za kilka dni Targi Franczyza na PGE Narodowym. Wśród pomysłów na biznes będą tam m.in. te ze świata finansów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Co zrobić, by dorobić się majątku, prowadząc własną firmę? Ciężka praca, odwaga, elastyczność, wyczucie rynku – to najlepsza droga do biznesowego sukcesu.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowe męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
Kto może zostać franczyzodawcą? Decyzja o stworzeniu własnej sieci franczyzowej nie jest prosta i wymaga spełnienia szeregu warunków.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.