5.10.15.

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Produkty sprzedawane w sieci sklepów 5.10.15. projektowane są z myślą o dzieciach w wieku od 0 do 12 roku życia. Ubranka dla niemowląt, przedszkolaków czy uczniów szkół podstawowych można kupić w ponad 250 sklepach 5.10.15. na terenie całego kraju oraz w sklepie internetowym 51015kids.eu. Sieć sklepów 5.10.15. to jeden z największych i najszybciej rozwijających się systemów na rynku krajowym. Dobre wyniki osiągane przez sklepy franczyzowe zachęciły nas do zmiany koncepcji dalszego rozwoju naszej sieci sprzedaży.
Rynek zmienia się szybko; to co wcześniej można było zaobserwować w większych miastach teraz widać także w mniejszych miejscowościach – dzieci rodzą się przecież wszędzie! Dzięki rozwojowi modelu franczyzowego możemy szybko i precyzyjnie rozwijać się w nowych lokalizacjach, niezależnie od wielkości danego ośrodka.
Sklepy z Partnerami handlowymi otwieramy w formacie agencyjnym. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam na stworzenie systemu franczyzowego przyjaznego dla naszych Partnerów. Warto podkreślić, że franczyzobiorca nie musi inwestować w towar. Takie podejście umożliwia nam pełne zaangażowanie centralnych narzędzi analitycznych, natychmiastową reakcję całej sieci, a z drugiej strony uwalnia naszego partnera od ryzyka związanego z zarządzaniem towarem. Jesteśmy przygotowani na współpracę z osobami, które nie posiadają dużego doświadczenia w handlu. Umożliwia to przekazywane przez nas know-how oraz marka – jedna z najbardziej rozpoznawalnych w segmencie odzieży dziecięcej. Przygotowany w ten sposób system bardzo dobrze spisuje się w obecnych realiach rynkowych. Koncept marki 5.10.15. zakłada oferowanie szerokiej gamy produktów w bardzo atrakcyjnych progach cenowych, co jest szczególnie ważne dla naszych klientów. Nie zapominamy również o dynamicznych akcjach promocyjnych towarzyszącym wprowadzaniu kolejnych kolekcji. Wdrażane przez nas programy lojalnościowe oraz edukacyjne (np. Akademia 5.10.15.) cieszą się olbrzymią popularnością. Nasi klienci to lubią, a nasi partnerzy o tym wiedzą. Tempo nowych otwarć potwierdza, że cieszymy się zaufaniem wśród franczyzobiorców.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
200
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Działanie pod szyldem najbardziej rozpoznawalnej marki odzieży dziecięcej.
- Wiedza oparta na ponad 25 latach doświadczeń.
- Pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji.
- Kompleksowa oferta ubrań dla dzieci w wieku 0-12 lat.
- Wsparcie Partnera i jego personelu w zakresie systemu i technik sprzedaży.
- Liczne działania marketingowe i promocyjne.
- Pomoc w tworzenia wizualizacji oraz ekspozycji sprzedażowych.
- Każdy sklep franczyzowy 5.10.15. pozostaje pod stałą opieką regionalnego przedstawiciela firmy.
- 5.10.15. zapewnia nieodpłatnie towar, zarządza nim i ponosi koszty przecen oraz wyprzedaży kolekcji.
- Jesteśmy solidną marką, nieustannie wspieramy naszych Partnerów poprzez indywidualne doradztwo.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłata licencyjna płatna w ratach lub jednorazowo. W skład opłaty licencyjnej wchodzą:
- licencja na używanie znaku towarowego,
- know-how,
- projekt architektoniczny sklepu,
- wsparcie przed otwarciem sklepu,
- kompleksowe szkolenia.
- Całkowity koszt wyposażenia sklepu zaczyna się już od 39 990 zł (oferta dotyczy sklepów o pow. Do 70 m2 z jedną standardowa witryną).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokalizacja - centrum handlowe lub główna ulica handlowa w mieście liczącym minimum 15 tys. Mieszkańców.
- Powierzchnia handlowa minimum 55 m2.
- Nie wymagamy żadnego doświadczenia biznesowego.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Roman Trzciński
tel. 602 433 600
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Komex S.A. (ul. Bysławska 82, 04-993 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego 5.10.15. oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie 51015kids.eu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Rozwiń skrzydła i otwórz nowy rozdział w swoim życiu zawodowym!
Marzysz o miejscu pracy, gdzie będziesz się czuć jak w domu? Praca będzie przyjemnością i pasją, a nie obowiązkiem?
Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".

Bobo Bene to bawialnia w duchu pedagogiki Montessori. Jak zorganizować taki biznes?
Sklep Let’s Party może być rentowny już od pierwszego miesiąca. Jak otworzyć biznes pod tym szyldem?
– Polacy wydają coraz więcej na akcesoria z branży party – mówi Adam Kowalski, dyrektor generalny i wiceprezes spółki GoDan.
GoDan ma za sobą intensywny pierwszy kwartał i sprecyzowane plany na kolejne miesiące.
Mama na pełen etat – tak jeszcze niedawno mówiła o sobie Oliwia Stępak. Teraz jako franczyzobiorczyni prowadzi własny sklep marki GoDan.

Zamknięcie galerii handlowych w czasie pandemii skłoniło Emilię Wasielewską do znalezienia sobie nowego zajęcia. Postawiła na GoDan. Jak jej idzie?
Największym wyzwaniem dla stacjonarnych sklepów z zabawkami są sklepy online. Przewagą tych pierwszych jest jednak obsługa.
GoDan ma już za sobą pierwsze tegoroczne otwarcia, a w planach kolejne.
Marka 5.10.15 co roku otwiera kilkanaście nowych placówek. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny sklep z odzieżą dziecięcą?
Marka 5.10.15. nie zwalnia tempa, w ciągu ostatnich tygodni otworzyła 4 nowe sklepy.
Monika Nurzyńska otworzyła sklep GoDan w szczycie pandemii. Czy nie żałuje tej decyzji?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.