Reporter Young

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Marka Reporter Young powstała z myślą o młodych ludziach w bardzo szczególnym okresie ich życia - między dzieciństwem a dorosłością. Reporter Young od ponad 10 lat tworzy na polskim rynku odzież streetwearową, pełną nonszalancji, luzu, pozytywnych emocji. Projekty inspirowane są życiem nastolatków, w których nie brakuje przygód, niezapomnianych przeżyć i emocji. Kolekcje Reporter Young tworzą trzy linie - rebel, freak oraz fashion. Dzięki różnorodności produktów każdy młody człowiek znajdzie coś dla siebie. Marka oferuje rozmiary od 134 do 176.
W związku z dynamicznie rozwijającą się siecią sprzedaży detalicznej i rosnącym zapotrzebowaniem na niebanalne ubrania dla nastolatków, poszukujemy partnerów biznesowych, zainteresowanych prowadzeniem działalności w oparciu o nasz system franczyzowy.
JEDNOSTKI WŁASNE
32
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
92
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Gwarantujemy wsparcie w zakresie:
- wyboru lokalizacji, negocjacji warunków najmu, realizacji inwestycji (od projektu architektonicznego do prac budowlanych),
- funkcjonowania w ramach spójnego systemu informatycznego kasowo-komputerowego (szkolenia),
- opieki merytorycznej poprzez pracowników regionalnych oraz centrali,
- cyklicznego szkolenia pracowników salonu z zagadnień związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sklepu oraz pomoc w rekrutacji personelu,
- stałego zaplecza marketingowego w zakresie działań spójnych dla całej sieci, jak i dla działań promocyjnych, inicjowanych lokalnie,
- zabezpieczenia oferty towarowej sklepu w oparciu o analizy stanu magazynowego;
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Wyposażenie sklepu wraz z kosztami wstępnymi to ok. 70 tys. zł + adaptacja lokalu (koszt uzależniony od stanu lokalu).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Miejscowości powyżej 30 tys. mieszkańców, lokal o powierzchni min. 60 mkw.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
TWA Retail Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Wadowicka 5, 30-347 Kraków
697 644 044
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma TWA Retail Sp. z o.o. Sp. k. (ul. Wadowicka 5, 30-347 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Reporter Young oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie reporteryoung.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Prezentujemy franczyzy, które wymagają małej inwestycji na start. Opisujemy też jak otworzyć: serwis iPhona, sklep Auchan, warsztat samochodowy, mobilny salon kosmetyczny i sklep z używkami.
Franczyzodawca Reporter Young dobrze wie, które sklepy franczyzowe są skazane na sukces, a które na porażkę.
W pierwszym kwartale 2016 Reporter Young otworzył trzy nowe sklepy. To jedna piąta tegorocznego planu.
Ten rok Reporter Young zamknie liczbą 25 otwarć. Docelowo sieć chce liczyć 200 sklepów.
Reporter Young otworzył wiosną setny sklep z odzieżą dziecięcą. Rynek ciągle rośnie mimo malejącej liczby dzieci.

VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
– Postępowanie restrukturyzacyjne zmierza ku końcowi. Układ z wierzycielami spółki został podpisany – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.
4F otwiera sklepy mono- i multibrandowe. Od czego zależy wybór formatu i ile trzeba mieć na inwestycję?
Małgorzata Buszek od 13 lat prowadzi sklep Moodo w Chojnicach i właśnie otwiera kolejny. Jaka jest jej recepta na sukces?

Moodo ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Mogą zaoszczędzić już na starcie inwestycji.
Villaro właśnie otwiera pierwszy salon franczyzowy. Marka, która ma już ponad 20 sklepów własnych, chce się dzielić licencją na biznes z kolejnymi franczyzobiorcami.
– Czuję, że ubrania, które tworzę, dodają kobietom odwagi. Ale sam biznes odzieżowy w Polsce to niełatwa branża. Cały czas się uczę, jak popełniać jak najmniej błędów – mówi Magdalena Soszyńska, tancerka „Tańca z gwiazdami”, właścicielka marki Femispot.
Małgorzata Haftaniuk wiele lat przepracowała w korporacji, aż w końcu zdecydowała się przejść na swoje. Czy nie żałuje tego kroku?
Julia Wójcicka i Michał Pernak przez wiele lat byli zawodowymi tancerzami. Teraz prowadzą sklep odzieżowy. Na jaką markę postawili?
– W Polsce odzież premium sprzedaje się bardzo dobrze – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy GPoland Group.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.