Oskroba

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Piekarnia Oskroba S.A. to firma rodzinna założona w 1931 roku. W chwili obecnej dysponujemy trzema nowoczesnymi zakładami produkcyjnymi, zlokalizowanymi w Celestynowie koło Otwocka. Piekarnie Oskroba to sieć specjalistycznych sklepów piekarniczych, w których pieczywo wypiekane jest na miejscu w sklepie. W naszych piekarniach oferujemy klientom szeroki wybór własnego asortymentu piekarniczego i cukierniczego.
Wszystkie wyroby produkowane są z najwyższej jakości składników, z zachowaniem tradycji piekarskich.
Cechą charakterystyczną każdego ze sklepów jest wypiek pieczywa na miejscu, co powoduje, że oferowane produkty pozostają długo świeże oraz mają odpowiednio wysoką jakość. Każdy ze sklepów wyposażany jest wg indywidualnie przygotowanego projektu oraz wg standardów obowiązujących w całej sieci.
JEDNOSTKI WŁASNE
0
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
250
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Nasza oferta:
- sprawdzony system franczyzowy,
- umowa na czas nieokreślony,
- pomoc w weryfikacji lokalu,
- pomoc w zakresie przygotowania lokalu pod wymogi sanepidu,
- projekt sali sprzedażowej zatwierdzonego punktu,
- kompleksowe wyposażenie w meble niezbędne do prawidłowego funkcjonowania,
- sklepu (piec, regały, ciąg chłodniczy, ciąg mroźniczy),
- cykl szkoleń z zakresu znajomości asortymentu, prowadzenia wypieków,
- sprzedaży oraz ogólnych zasad funkcjonowania punktu,
- codzienne dostawy asortymentu,
- dostęp do elektronicznego systemu zamówień,
- bogata analityka prowadzonej sprzedaży.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
40-60 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- posiadanie działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia,
- posiadanie lokalu wynajmowanego lub własnego o powierzchni min. 45-90 mkw.,
- możliwość podłączenia w lokalu prądu trójfazowego, siły 24 kW,
- posiadanie wkładu własnego potrzebnego do wykonania aranżacji i technicznego dostosowania lokalu w wysokości 40-60 tys. zł,
- możliwość pokrycia jednorazowej opłaty licencyjnej, jako jedynego kosztu przystąpienia do sieci, w wysokości 12 tys. netto,
- posiadanie silnego zaangażowania w rozwój własnej działalności.
Chcąc przystąpić do systemu franczyzowego Piekarni Oskroba S.A. należy wejść na www.oskroba.pl zakładka franczyza i wypełnić znajdujący się tam formularz zgłoszeniowy
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Ewa Wilamowska
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Dorota Fliegel porzuciła branżę mięsną i została franczyzobiorczynią Piekarni Oskroba. Czy nie żałuje swojej decyzji?
Krzysztof Majewski ma cztery sklepy pod szyldem Oskroba. Czy pandemia negatywnie odbiła się na jego biznesie?
Wesołe czepki dla lekarzy, ubranie na złamanie, kawiarenka snu, suwaki do sznurowanych butów... Biznes można zrobić (prawie) na wszystkim. Trzeba tylko mieć pomysł.

Zakończyła się II edycja inicjatywy Żabki „Liga Mistrzów Jakości”. W ramach konkursu nagrodzonych zostało ponad 2,4 tys. franczyzobiorców.
Czasy, gdy Polacy pili głównie wódkę już za nami, dzisiaj kupujemy coraz więcej alkoholi z wyższej półki. Dlatego franczyzobiorcy Al.Capone optymistycznie patrzą w przyszłość.
– Tak ciężko w branży spożywczej jeszcze nie było. Dobija nas ogrom kosztów, wymagań i nowe przepisy – mówi Ireneusz Wróbel, franczyzobiorca PSH Lewiatan.
Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta. Dużą rolę w podjęciu decyzji odgrywają emocje, a te nie są dobrym doradcą.
Obecnie czasy nie napawają optymizmem, a indeks nastrojów konsumenckich jest na bardzo niskim poziomie.

W tym roku market alkoholowy otworzył ponad 80 nowych sklepów. Do końca ma ruszyć jeszcze 20 kolejnych.
Żabka rusza z nową kampanią marketingową, pod hasłem „Uwolnij swój czas”. I chce być w jeszcze mocniejszym cyfrowym kontakcie ze swoimi klientami.
Żabka ma już 8500 sklepów w Polsce. Boguchwałowice w woj. śląskim, gdzie niedawno otworzyła się rekordowa placówka, są najmniejszą miejscowością, w której pojawiła się Żabka.
Auchan planuje otworzyć 183 sklepy franczyzowe do 2027 roku. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Grupa Muszkieterów mocno stawia na pozyskiwanie nowych franczyzobiorców. W planach jest też m.in. przyłączanie sklepów spoza sieci, otwieranie nowych placówek i nowy format handlowy dla marki Intermarché.
Żabka stawia na technologię, która nakierowana jest na sprawne zarządzanie sklepami. Co o nich sądzi Anita Piwońska, franczyzobiorczyni marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza ze wspólnikiem – czy to możliwe? Prezentujemy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie, które można prowadzić w duecie.
Pączkarnia, skup butelek, stacja ładująca, lodziarnia, radio internetowe czy zakład pogrzebowy – sprawdziliśmy co się bardziej opłaca otworzyć.
Skąd czerpać rzetelną wiedzę o franczyzie? Podajemy kilka źródeł, z których mogą skorzystać zarówno przyszli franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.