Oskroba
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Piekarnia Oskroba S.A. to firma rodzinna założona w 1931 roku. W chwili obecnej dysponujemy trzema nowoczesnymi zakładami produkcyjnymi, zlokalizowanymi w Celestynowie koło Otwocka. Piekarnie Oskroba to sieć specjalistycznych sklepów piekarniczych, w których pieczywo wypiekane jest na miejscu w sklepie. W naszych piekarniach oferujemy klientom szeroki wybór własnego asortymentu piekarniczego i cukierniczego.
Wszystkie wyroby produkowane są z najwyższej jakości składników, z zachowaniem tradycji piekarskich.
Cechą charakterystyczną każdego ze sklepów jest wypiek pieczywa na miejscu, co powoduje, że oferowane produkty pozostają długo świeże oraz mają odpowiednio wysoką jakość. Każdy ze sklepów wyposażany jest wg indywidualnie przygotowanego projektu oraz wg standardów obowiązujących w całej sieci.
JEDNOSTKI WŁASNE
0
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
250
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Nasza oferta:
- sprawdzony system franczyzowy,
- umowa na czas nieokreślony,
- pomoc w weryfikacji lokalu,
- pomoc w zakresie przygotowania lokalu pod wymogi sanepidu,
- projekt sali sprzedażowej zatwierdzonego punktu,
- kompleksowe wyposażenie w meble niezbędne do prawidłowego funkcjonowania,
- sklepu (piec, regały, ciąg chłodniczy, ciąg mroźniczy),
- cykl szkoleń z zakresu znajomości asortymentu, prowadzenia wypieków,
- sprzedaży oraz ogólnych zasad funkcjonowania punktu,
- codzienne dostawy asortymentu,
- dostęp do elektronicznego systemu zamówień,
- bogata analityka prowadzonej sprzedaży.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
40-60 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- posiadanie działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia,
- posiadanie lokalu wynajmowanego lub własnego o powierzchni min. 45-90 mkw.,
- możliwość podłączenia w lokalu prądu trójfazowego, siły 24 kW,
- posiadanie wkładu własnego potrzebnego do wykonania aranżacji i technicznego dostosowania lokalu w wysokości 40-60 tys. zł,
- możliwość pokrycia jednorazowej opłaty licencyjnej, jako jedynego kosztu przystąpienia do sieci, w wysokości 12 tys. netto,
- posiadanie silnego zaangażowania w rozwój własnej działalności.
Chcąc przystąpić do systemu franczyzowego Piekarni Oskroba S.A. należy wejść na www.oskroba.pl zakładka franczyza i wypełnić znajdujący się tam formularz zgłoszeniowy
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Ewa Wilamowska
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
W co zainwestować, aby dobrze zarobić – to pytanie nurtuje wielu z nas. Na jakie zarobki mamy szansę we franczyzie?
– Rosnące koszty, szczególnie energii, powodują, że prowadzenie piekarni nie jest łatwe. Jednak sprzedaż nam rośnie – mówi Karol Gwardys, menedżer ds. sprzedaży w Piekarni Oskroba.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
– Mocno inwestujemy w nowe supermarkety i sklepy w formacie convenience – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.
Sieć sklepów z alkoholem w minionym roku otworzyła znacznie więcej placówek, niż planowała. Dlaczego?
Marka chce się stać dla lokalnych sklepów platformą technologiczną, która usprawnia ich funkcjonowanie.
– Potencjał do rozwoju specjalistycznych sklepów z serami w Polsce jest ogromny – mówi Emilia Grębowicz, kierownik operacyjny w Krainie Serów.
Jak się zabrać do inwestycji w nieruchomości, żeby zmaksymalizować zyski? Czy lepiej otworzyć we franczyzie wine bar, wypożyczalnię samochodów czy sklep spożywczy? Dowiedz się z nowego numeru "Własny Biznes FRANCHISING".
W sieci Żabka aż 65 proc. z ponad 8,8 tys. franczyzobiorców stanowią kobiety. Niezależnie od pochodzenia, wykształcenia czy wieku, wszystkie z sukcesem prowadzą swoje biznesy.
Ukrainoczka dobrze wpisała się w zapotrzebowanie rynku, proponując produkty, które trafiają w gusta obywateli Ukrainy. Jak otworzyć biznes pod jej szyldem?
– Choć rynek w branży spożywczej jest bardzo konkurencyjny, nadal można na nim otwierać rentowne sklepy – mówi Monika Kosz-Koszewska, rzecznik prasowy Grupy Chorten.
Dawid Maciołek po wielu latach pracy dla dużej korporacji, otworzył sklep Kraina Serów. Dlaczego zdecydował się na tę markę?
Już 15 i 16 marca na Targach Franczyza na PGE Narodowym pojawi się mniej więcej 50 wystawców. Wśród nich firmy z branży spożywczej.
Sieć sklepów Stokrotka oferuje wsparcie franczyzobiorcom w wysokości do 1 mln zł. Franczyzodawca szuka obecnie partnerów przede wszystkim na Podkarpaciu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.