Call center do własnej dyspozycji łączy w sobie skuteczność uprzejmej asystentki z niezawodnością automatycznej sekretarki.
Środa
15.07.2009
Zebranie, podróż samolotem, wizyta u lekarza, spotkanie służbowe... To tylko niektóre sytuacje, w których nie możemy odebrać telefonu. A po drugiej stronie słuchawki czeka potencjalny klient, który po raz drugi może już nie zadzwonić.
 

Call center do własnej dyspozycji to sposób na uniknięcie wspomnianej sytuacji. Łączy w sobie skuteczność uprzejmej asystentki, której zatrudnienie kosztuje, z niezawodnością automatycznej sekretarki, której sygnał niestety skłania część rozmówców do odłożenia słuchawki.

- Nasze call center ma dwie podstawowe funkcje – mówi Jan Jeleń, właściciel Teleconnect. - Po pierwsze – tradycyjna centrala, jeśli klient nie chce, albo nie może odebrać telefonu. Wówczas my go wyręczamy i odbieramy wiadomość. Druga sprawa, to usługi typowe dla call center - przyjmowanie zamówień, fakturowanie i prowadzenie rozmów z kontrahentami.

Wykupując usługę, otrzymujemy własny, niepowtarzalny numer, na który przekierowany zostaje dowolny telefon firmowy bądź prywatny. Niezależnie, czy jest to numer stacjonarny, czy komórkowy, możemy liczyć na przejęcie nadchodzącego połączenia przez call center, które wykona zalecone przez nas instrukcje. Rozmówca usłyszy od telefonistki nazwę firmy, uzyska potrzebne informacje i będzie mógł pozostawić wiadomość. Jeśli będzie to długo oczekiwany ważny telefon, rozmowa zostanie przełączona na wskazany przez nas wcześniej numer.

Usługi oferowane m.in. przez Teleconnect mogą być atrakcyjne dla przedsiębiorców odbywających częste podróże służbowe. Jan Jeleń tłumaczy, że pomysł na świadczenie tego typu usług narodził się w wyniku własnych doświadczeń zbieranych przez lata pracy.

- Każdy przedsiębiorca często podróżuje w sprawach służbowych i wie, jak wielu klientów może stracić przez zwykłe nieodebranie telefonu – wyjaśnia Jan Jeleń. - Własne call center to świetne rozwiązanie dla ludzi zajętych.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Nowa agencja marketingowa we franczyzie

Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?

1 wypowiedzi
ostatnia 25.07.2024
Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020