aktualności

z kraju | 11.08.2005

Franczyza rośnie w siłę

Przybywa barów, pubów i restauracji. Większość nowych należy do gastronomicznych sieci franczyzowych. Od początku roku pojawiło się ich kilkanaście.

z kraju | 09.08.2005

PHARE 2003 – ostatnia szansa

Trwa nabór wniosków na dotacje w ramach programu przedakcesyjnego PHARE 2003. Jest to ostatnia szansa na korzystanie jednocześnie ze środków przedakcesyjnych oraz funduszy strukturalnych.

z kraju | 08.08.2005

Z Polski do regionu

Polska spółka szwajcarskiej firmy Tally Wejl ma być odpowiedzialna za budowę sieci we wschodniej i środkowej Europie.

z kraju | 05.08.2005

Dobrze przeczytaj, zanim podpiszesz

Najczęstszy błąd przedsiębiorcy to nie zła konstrukcja umowy ale jej brak.

z kraju | 04.08.2005

Banki spodziewają się silnego popytu na kredyty

Banki przewidują silny popyt na kredyty ze strony przedsiębiorstw. Nadal będą łagodzone warunki i kryteria przyznawania kredytów dla klientów detalicznych oraz przedsiębiorstw.

z kraju | 03.08.2005

Internet w kawiarniach: sukces czy rozczarowanie?

Bolesne rozczarowanie internetem przeżyły już spółki telekomunikacyjne i medialne. Czy przyszła kolej na firmy z branży gastronomicznej? Amerykańskie kawiarnie twierdzą, że tak.

gastronomia | 03.08.2005

Internet w kawiarnianej sieci to pomyłka

– uważa Jasmin Soljanin założyciel sieci kawiarni Singidunum.

z kraju | 03.08.2005

Sieć Bricomarche coraz większa

Muszkieterska sieć sklepów „dom i ogród” Bricomarche powiększyła się do 33 obiektów. 6 lipca Muszkieterowie otworzyli sklep pod tym szyldem w Knurowie w woj. śląskim, a 27 lipca w Kępnie w woj. wielkopolskim. Obydwa sklepy znajdują się obok supermarketów Intermarche.

ze świata | 02.08.2005

Albert kupi czeskie supermarkety

Sieć Albert uzgodniła kupno 67 sklepów austriackiego holdingu Julius Meinl w Czechach.

z kraju | 01.08.2005

Przepis na firmę

Umowa franczyzowa nie może być obustronną kokieterią - listą deklaracji i zapewnień o dobrej woli i współpracy stron. Powinna być precyzyjna, lecz nie nazbyt drobiazgowa. Powinna być podpisywana z myślą o złych czasach i konkretnych konfliktowych sytuacjach. Musi przewidywać problemy i zawczasu określać sposób ich rozwiązania.

z kraju | 01.08.2005

Firmy już czują poprawę

Druga połowa roku przyniesie wzrost konsumpcji — mówią ekonomiści. Poprawę już widać — dodają przedsiębiorcy.

ze świata | 29.07.2005

Pieniądze leżą na drodze

Stany Zjednoczone to motoryzacyjna potęga. Po amerykańskich drogach jeździ ponad 200 milionów aut - na każdy tysiąc mieszkańców przypada tu 725 samochodów. Nic więc dziwnego, że rynkiem usług motoryzacyjnych już dawno zainteresowała się franczyza.

z kraju | 29.07.2005

Nowy Płatnik już działa

Sieć dotychczasowych 82 punktów kasowych Płatnika z Puław na Lubelszczyźnie połączyła się z toruńską Eurokasą, posiadającą 30 jednostek.

z kraju | 28.07.2005

Spotkania informacyjne dla beneficjentów PHARE 2003

DGE Bruxelles, międzynarodowa sieć doradztwa w pozyskiwaniu środków ze źródeł krajowych i unijnych oraz Bank Zachodni WBK podpisały umowę o współpracy. Pierwszym jej etapem będą wspólne spotkania informacyjne dla przedsiębiorców organizowane w Warszawie w dniach 3-4 sierpnia.

z kraju | 28.07.2005

Wedel: szósta pijalnia w Galerii Mokotów

Stołeczne centrum handlowe Galeria Mokotów będzie prawdopodobnie kolejną loalizacją, w której otworzy się Pijania Czekolady Wedel.

moda | 27.07.2005

Okazje cenowe

Wyprzedaże i obniżki cen cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów - mówi Mirosław Kamiński, właściciel sieci Okazja.

z kraju | 27.07.2005

Makropomoc dla mikrofirm

Prowadzisz małą firmę, ale nie masz szans na uzyskanie pożyczki w banku? Możesz ją dostać w Funduszu Mikro.

z kraju | 26.07.2005

Sprzedaż detaliczna w czerwcu wyższa o 10,5 proc.

Sprzedaż detaliczna wzrosła w czerwcu 2005 roku o 10,5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2004, po wzroście o 8,0 proc. rdr w maju, a mdm wzrosła o 4,6 proc. - podał GUS.

z kraju | 25.07.2005

Rusza PHARE 2003

DGE Bruxelles i Bank Zachodni WBK podpisały umowę o współpracy. Pierwszym jej etapem będą wspólne spotkania informacyjne dla przedsiębiorców organizowane w Warszawie w dniach 3-4 sierpnia.

ze świata | 22.07.2005

Fast food na zdrowie?

Strategia marketingowa McDonalds’a konsekwentnie podąża kursem aktywnego stylu życia i zdrowszego odżywiania. Jeśli się powiedzie, inne sieci pójdą tą samą drogą. Nie będą miały innego wyjścia.

  pierwsza
  poprzednia
401
402
404
405
następna  
ostatnia