aktualności

gastronomia | 31.01.2001

Całodobowa cukiernia

Niekonwecjonalna promocja franchisingu Krispy Kreme Corp.

z kraju | 31.01.2001

Węgierskie szanse PKN

PKN Orlen może przejąć część akcji Mol-a - węgierskiego potentata petrochemicznego.

z kraju | 31.01.2001

Luz tylko w niedzielę

Ogromny dystans dzieli polskich menedżerów od zagranicznych kolegów w kwestii prezentowania własnego wizerunku.

z kraju | 30.01.2001

Nowy wpis, stara spółka

Do 31 marca wspólnicy spółek cywilnych muszą się zarejestrować w gminach jako przedsiębiorcy.

z kraju | 30.01.2001

TelePizza zmienia strategię działania

TelePizza chce uruchomić w tym roku 30 placówek.

z kraju | 29.01.2001

Pechowa wygrana w McDonaldzie

Jeden z klientów McDonalda nieuwagę opłacił zniszczonym ubraniem.

z kraju | 29.01.2001

Buty i lampy od Tiffany’ego

Firma z Houston chce unieważnić zastrzeżoną w Polsce markę Tiffany należącą do spółki z Nowego Jorku, która sygnuje nią biżuterię, lampy oraz luksusowe upominki

z kraju | 29.01.2001

Warto liczyć koszty i spodziewane korzyści

Często się zdarza, że w natłoku proponowanych targów i wystaw właściciele małych i średnich firm wybierają niewłaściwe imprezy.

z kraju | 25.01.2001

Najtrudniej znaleźć środki na kapitał

Brak kapitału na rozruch firmy to istotna, a często największa bariera dla wielu ludzi myślących o rozpoczęciu samodzielnej działalności.

z kraju | 25.01.2001

BRE flirtuje w kawiarniach

BRE zamierza rozpowszechniać kawiarnie internetowe na zasadach podobnych do sieci McDonalda.

z kraju | 24.01.2001

Wittchen wsparł fundację Porozumienie bez Barier

Firma Wittchen zaprezentowała w Warszawie kolekcję toreb wiosna/lato 2001. Dochód z aukcyjnej sprzedaży przedstawionych na pokazie wyrobów przeznaczono na fundację Porozumienie bez Barier.

ze świata | 24.01.2001

Café Nescafé

Nescafé opracowało koncepcję franchisingowych kawiarni.

z kraju | 24.01.2001

Polska w ogonie Europy

Tylko 17 proc. małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce ma strategię marketingu i rozwoju działalności przez Internet.

z kraju | 23.01.2001

W okresie przemian franchising się sprawdza

O przyszłości franchisingu w Polsce mówi Kazimiera Krawczyk, prezes adidas Poland.

z kraju | 23.01.2001

PKN Orlen zmienia wizerunek detalu

Koncern ma zamiar wprowadzić nowy system wspomagający stacje benzynowe.

z kraju | 23.01.2001

Sieci przeciw prowizjom

Sieci super- i hipermarketów zapowiadają walkę ze zbyt wysokimi prowizjami, jakie płacą od transakcji zawartych z użyciem kart płatniczych.

z kraju | 23.01.2001

Zabawa w McPingwina

Podczas przyjęcia urodzinowego w restauracji McDonalda w Zabrzu dzieci zostały zamknięte w chłodni.

ze świata | 22.01.2001

Ślusarz z franchisingu

Adalbert Wendt chce, aby w jego sieci było ponad tysiąc franchisobiorców

raporty | 22.01.2001

Rozwój Franchisingu w Polsce - Zastosowanie franchisingu w procesie prywatyzacji

Na początku lat dziewięćdziesiątych pojawiła się w polskiej doktrynie prawniczej interesująca propozycja wkomponowania instytucji franchisingu w proces prywatyzowania przedsiębiorstw państwowych.

raporty | 22.01.2001

Rozwój Franchisingu w Polsce - Położenie prawne franchisodawcy i franchisobiorcy

Przedsiębiorstwa zrzeszone w sieci franchisingowej mają wszystkie prawa i obowiązki wynikające z ich działalności jako samodzielnych podmiotów.

  pierwsza
  poprzednia
399
400
401
403