pytanie tygodnia

Przyszłość to convenience
O planach sieci Żabka i przyszłości polskiego rynku sklepów spożywczych opowiada Jacek Roszyk, prezes Żabka Polska SA.

W rękach fachowców
W branży fryzjerskiej najważniejsze jest doświadczenie francyzodawcy - mówi Beata Berendowicz, współwłaścicielka sieci Berendowicz&Kublin.

Młodość i entuzjazm
– o konkursie eurobanku mówi Grzegorz Święch, dyrektor zarządzający w Euro Banku.

Przygotuj się i wybieraj mądrze
O tym jak przygotować się do rozmowy z potencjalnym franczyzodawcą mówi Arkadiusz Słodkowski, dyrektor PROFIT system.

Prezent z portfela
O klientach firm upominkowych - mówi Dariusz Babiarczyk, dyrektor ds. organizacji i marketingu Galerii Prezentów.

POF na Salonie
O stoisku Polskiej Organizacji Franczyzodawców na Ogólnopolskim Salonie Franczyzy - mówi Monika Dąbrowska, prezes POF.

Fotografia jak ołówek
- O historii Kodaka opowiada Wojciech Czapnik z Kodak Polska.

Rośniemy stabilnie
– mówi Piotr Matluch, prezes sieci DDD Dobre Dla Domu.

Jesień i zima nam sprzyja
- mówi Staf Beems, prezes zarządu Fornetti.

Nie unikniemy zmian
W przyszłości będzie się liczyć wiedza i doświadczenie w stosowaniu rozwiązań technologicznych - o rynku IT w Polsce mówi Marek Majewski, koordynator ds. sieci Open IT.

Fortis i Dominet razem
O fuzji bankowej mówi Michał Turalski, dyrektor zarządzający pionem rozwoju sieci dystrybucji Dominet Banku SA.

Biznes skumulowany
O koncepcie Mail Boxes Etc. i połączeniu działalności poligraficznej z kurierską opowiada Dariusz Babiarczyk, dyrektor ds. organizacji i marketingu w MBE.

Każdy chce mieć coś własnego
O współpracy z siecią Logoshop opowiada Ryszard Niemietz, właściciel sklepu franczyzowego marki Logoshop.

Klient na całe życie
O programach lojalnościowych mówi Maciej Tesławski, rektor MCA.

Wyzwanie dla palaczy
O licencji na rzucanie palenia opowiada Kinga Balter z sieci klinik Allena Carr’a.

Przyszłość wchodzi do banku
O nowym pomyśle na placówkę bankową mówi Joanna Hibner, wicedyrektor departamentu oddziału bankowości detalicznej Multibanku.

Telefon dla biznesmena
O usługach komórkowych dla biznesu mówi Dariusz Kołodziejczyk, prezes zarządu Optimo.

Duże zyski przed nami
- mówi Beata Berendowicz, współwłaścicielka sieci Berendowicz&Kublin.

Promocje, wyprzedaże, przeceny
- O rynku odzieżowym i jego perspektywach mówi Mateusz Mizołek z Private Member.

Cel: franczyza
O sytuacji w Teletorium opowiada Wiesław Żywicki, wiceprezes Zarządu TelForceOne.