pytanie tygodnia
Fast food z przyszłością
Tempo życia rośnie, a czasu coraz mniej - mówi Monika Czapińska, menedżer ds. franchisingu w Mr Hamburger.
Nie chcemy konkurować z marketami
- mówi Marek Majewski, koordynator ds. sieci salonów komputerowych Open-IT.
Franczyza dla psa i kota
O rynku karm dla zwierząt mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska. Husse to szwedzki producent pożywienia dla psów i kotów. Firma wchodzi właśnie na polski rynek.
Przyszłość to convenience
O planach sieci Żabka i przyszłości polskiego rynku sklepów spożywczych opowiada Jacek Roszyk, prezes Żabka Polska SA.
W rękach fachowców
W branży fryzjerskiej najważniejsze jest doświadczenie francyzodawcy - mówi Beata Berendowicz, współwłaścicielka sieci Berendowicz&Kublin.
Młodość i entuzjazm
– o konkursie eurobanku mówi Grzegorz Święch, dyrektor zarządzający w Euro Banku.
Przygotuj się i wybieraj mądrze
O tym jak przygotować się do rozmowy z potencjalnym franczyzodawcą mówi Arkadiusz Słodkowski, dyrektor PROFIT system.
Prezent z portfela
O klientach firm upominkowych - mówi Dariusz Babiarczyk, dyrektor ds. organizacji i marketingu Galerii Prezentów.
POF na Salonie
O stoisku Polskiej Organizacji Franczyzodawców na Ogólnopolskim Salonie Franczyzy - mówi Monika Dąbrowska, prezes POF.
Fotografia jak ołówek
- O historii Kodaka opowiada Wojciech Czapnik z Kodak Polska.
Rośniemy stabilnie
– mówi Piotr Matluch, prezes sieci DDD Dobre Dla Domu.
Jesień i zima nam sprzyja
- mówi Staf Beems, prezes zarządu Fornetti.
Nie unikniemy zmian
W przyszłości będzie się liczyć wiedza i doświadczenie w stosowaniu rozwiązań technologicznych - o rynku IT w Polsce mówi Marek Majewski, koordynator ds. sieci Open IT.
Fortis i Dominet razem
O fuzji bankowej mówi Michał Turalski, dyrektor zarządzający pionem rozwoju sieci dystrybucji Dominet Banku SA.
Biznes skumulowany
O koncepcie Mail Boxes Etc. i połączeniu działalności poligraficznej z kurierską opowiada Dariusz Babiarczyk, dyrektor ds. organizacji i marketingu w MBE.
Każdy chce mieć coś własnego
O współpracy z siecią Logoshop opowiada Ryszard Niemietz, właściciel sklepu franczyzowego marki Logoshop.
Klient na całe życie
O programach lojalnościowych mówi Maciej Tesławski, rektor MCA.
Wyzwanie dla palaczy
O licencji na rzucanie palenia opowiada Kinga Balter z sieci klinik Allena Carr’a.
Przyszłość wchodzi do banku
O nowym pomyśle na placówkę bankową mówi Joanna Hibner, wicedyrektor departamentu oddziału bankowości detalicznej Multibanku.
Telefon dla biznesmena
O usługach komórkowych dla biznesu mówi Dariusz Kołodziejczyk, prezes zarządu Optimo.