Jacek Roszyk, prezes Żabka Polska SA
Poniedziałek
27.10.2008
O planach sieci Żabka i przyszłości polskiego rynku sklepów spożywczych opowiada Jacek Roszyk, prezes Żabka Polska SA.
 

Co trzeba zaoferować klientom by odnieść sukces?
Klienci sklepów spożywczych są coraz bardziej wymagający. Oczekują już nie tylko możliwości robienia zakupów w dogodnych porach i szybkiej obsługi, ale chcą czegoś więcej. Ci, którzy chcą zachować wysoką pozycję na rynku, muszą o tym pamiętać. Dlatego systematycznie rozwijamy ofertę sklepów naszej sieci, zarówno od strony produktowej, jak i usług dodatkowych oferowanych w Zielonym okienku.

Jak ocenia pan potencjał polskiego rynku?
Potencjał rynku jest zatem bardzo duży. Wiemy że, w kraju jest wiele miejscowości, gdzie nie mogą powstać duże supermarkety, ale jest miejsce dla małych sklepów. Dlatego my działamy wielotorowo. Osobny zespół wyszukuje kandydatów do prowadzenia punktu, inny szuka dobrych lokalizacji. Ten model rozwoju sieci dobrze się sprawdza.

Do kogo będzie należeć przyszłość?
Przyszłość rynku sklepów spożywczych to convenience. Jest to model, który łączy funkcje sklepu i punktu gastronomicznego z ofertą świeżych kanapek i sałatek na wynos. Żabka, oprócz produktów dostosowanych do lokalnych wymagań konsumentów, oferuje m.in. możliwość opłacania rachunków, doładowywania telefonów, podejmowania niewielkich kwot pieniężnych (cash back), a wkrótce pojawi się także możliwość podejmowania gotówki jak w bankomacie (cash only).

rozmawiał (bog)


POPULARNE NA FORUM

Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2024
Carrefour Express - supermarket na licencji

Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...

20 wypowiedzi
ostatnia 22.07.2024
sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022