W restauracjach Tutti Santi serwowana jest włoska pizza oparta wyłącznie na oryginalnych włoskich produktach, m.in.: mące 5 stagioni, sosie pomidorowym z pomidorów pelati, mozzarelli di bufala, szynce prosciutto crudo.
Wtorek
31.01.2017
Franczyzodawca Tutti Santi chce otwierać nawet dziesięć lokali rocznie.
 

Pierwsza restauracja pod szyldem Tutti Santi powstała w 2013 roku. Dziś jest ich sześć, z czego trzy franczyzowe. Najbliższe otwarcie planowane jest na marzec w gdańskiej galerii City Meble. Kolejny franczyzowy lokal ruszy w maju w Gorzowie. Firma podpisała też kolejne umowy franczyzowe w Krakowie i Warszawie, gdzie przyszli franczyzobiorcy negocjują już umowy najmu. Jeden z obecnych franczyzobiorców szuka lokalizacji na drugi lokal w Poznaniu, zaś franczyzobiorczyni z Konina prowadzi prace nad dwukrotnym powiększeniem swojej restauracji.

W restauracjach Tutti Santi serwowana jest włoska pizza oparta wyłącznie na oryginalnych włoskich produktach, m.in.: mące 5 stagioni, sosie pomidorowym z pomidorów pelati, mozzarelli di bufala, szynce prosciutto crudo.

Nasze receptury tworzy Valerio Valle, wicemistrz świata i mistrz Włoch w pizzy klasycznej, który osobiście szkoli pizzaiolo franczyzobiorców i nadzoruje jakość produktów, które sprowadzamy z Włoch – mówi Sergiusz Urbaniak, dyrektor ds. rozwoju spółki Sacro, franczyzodawcy marki Tutti Santi.

Tutti Santi celuje w średnie i duże miasta – muszą być zamieszkane przez minimum 50 tys. mieszkańców. Pizzerie o powierzchni 130-300 m2 mogą być zlokalizowane zarówno w galeriach handlowych, jak i przy ulicach, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszego. Jednym z wymogów firmy jest możliwość zainstalowania w lokalu pieca opalanego drewnem, bo taki jest używany w pizzeriach sieci. W zależności od wielkości, ale też od zakresu prac adaptacyjnych, kwota inwestycji wynosi od 180 do 500 tys. zł. Koszty te zawierają opłatę wstępną, prace budowlane i wykończeniowe, projekty budowlane, całość wyposażenia, urządzenia, marketing, system informatyczny, zatowarowanie itd. Franczyzobiorcy indywidualnie negocjują miesięczne opłaty franczyzowe. Według informacji firmy lokale uzyskują rentowność już od drugiego miesiąca działania. Najszybszy zwrot z inwestycji nastąpił po 8 miesiącach.


Łukasz Michalak

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa