Pieniądze z naleśników

W barze Pan Naleśnik oprócz naleśników serwowane są także m.in. zupy, tarty i ciasta. Przyszli franczyzobiorcy marki będą musieli trzymać się ustalonego menu i receptur.
Piątek
03.03.2017
Właściciel marki Pan Naleśnik zapewnia, że posiada know-how, które umożliwia barom osiągnięcie rentowności już po trzech miesiącach od otwarcia.
 

Lokal franczyzwoy w każdym dużym mieście, a w tym roku przynajmniej kilka nowych barów – taki cel wyznaczyła sobie Ewa Tatara, właścicielka baru pod marką Pan Naleśnik, który prowadzi od trzech lat. – Pomysł był prosty – stworzyć miejsce, w którym będzie panowała ciepła, domowa atmosfera i w którym można zjeść coś smacznego a zarazem zdrowego – mówi właścicielka firmy. Zapewnia, że potrawy serwowane w jej barze składają się ze świeżych, naturalnych składników. – Unikamy chemii i wszystko robimy sami, na miejscu. Składników do tworzonych przez nas potraw dostarczają regionalni producenci – mówi Ewa Tatara.

Jej zdaniem to jeden z najważniejszych elementów, które wyróżniają bar Pana Naleśnika na rynku. Oprócz naleśników firma oferuje także m.in. zupy, tarty i ciasta. Przyszli franczyzobiorcy będą musieli trzymać się ustalonego menu i receptur.

Jestem jednak także otwarta na nowe pomysły odnośnie potraw wprowadzanych do menu. Jednak za każdym razem franczyzobiorca będzie musiał go ze mną skonsultować – mówi Ewa Tatara.

Dodaje, że szuka franczyzobiorców, którzy mają serce do gastronomii.

To nie mogą być ludzie, którzy chcą tylko zainwestować pieniądze. Bez zaangażowania w ten biznes trudno będzie osiągnąć sukces – tłumaczy właścicielka Pana Naleśnika. Zapewnia, że zaangażowanie i stosowanie się do jej know-how sprawi, że nowo otwarty bar powinien być rentowny już po trzech miesiącach od otwarcia.

Sama potrzebowałam tylko tyle czasu, żeby zacząć wychodzić na swoje – opowiada Ewa Tatara.

Tyle też czasu będą mieli franczyzobiorcy na rozruch, zanim będą musieli płacić stałą opłatę na rzecz franczyzodawcy w wysokości 1,5 tys. zł miesięcznie (1,2 tys. zł opłaty bieżącej i 300 zł marketingowej).

Kosz opłaty franczyzowej wynosi 10 tys. zł (płatna jednorazowa). Na inwestycję trzeba mieć 100-150 tys. zł. Franczyzodawca szacuje, że remont i adaptacja lokalu będzie kosztować około 40 tys. zł, o ile będzie on już przystosowany do potrzeb gastronomii. Optymalny lokal powiniem minimum 55 m2 (plus miejsce na letni ogródek) i znajdować się w centrum miasta.


Dominika Pronarska
dziennikarz

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa