Restauracja w Piastowie pomieści blisko 70 gości. W letnich miesiącach klienci będą też mogli skorzystać z sezonowego ogródka.
Czwartek
12.10.2017
Sfinks otworzył w podwarszawskim Piastowie restaurację Fabryka Pizzy. To pierwszy lokal, w który Sfinks zainwestował w ramach masterfranczyzy tej marki.
 

Pod koniec ubiegłego roku Sfinks Polska podpisał z Fabryką Pizzy umowę masterfranczyzy, na bazie której ma obecnie wyłączne prawo do otwierania lokali pod tym szyldem. Współpraca między obiema firmami jest podzielona na dwa etapy. Pierwszy z nich ma potrwać maksymalnie do końca marca 2018 roku. Sfinks zobowiązuje się, że w tym czasie otworzy określoną w umowie minimalną liczbę lokali. Restauracja w Piastowie to pierwsza z nich (a w sumie 12. pod szyldem Fabryki Pizzy). Jest lokalem własnym Sfinksa. Pomieści blisko 70 gości. W letnich miesiącach klienci będą też mogli skorzystać z sezonowego ogródka. Sfinks zapowiada, że w najbliższym czasie ma w planie kolejne otwarcia, m.in. w Kołobrzegu, Mińsku Mazowieckim i Zgierzu (część z nich to będą lokale prowadzone przez franczyzobiorców).

Sfinks Polska przeprowadza też równocześnie badanie due diligence, czyli kompleksowo sprawdza kondycję handlową, finansową i prawną Fabryki Pizzy. Jeśli badanie wypadnie pozytywnie, Sfinks przejdzie do drugiego etapu umowy, czyli dalszej rozbudowy sieci, a finalnie – całkowitego przejęcia konceptu. Przez cały okres trwania umowy – zarówno na pierwszym, jak i drugim etapie – Sfinks będzie posiadał nieodwołalną opcję kupna wszystkich udziałów należących do Fabryki Pizzy. Jednocześnie Fabryka Pizzy na podstawie opcji sprzedaży będzie mieć prawo sprzedania udziałów Sfinksowi – cena będzie wówczas zależna od terminu realizacji transakcji. Etap drugi umowy zakończy się wraz z wykonaniem jednej z tych opcji, najpóźniej do 31 marca 2021 roku. Za 100 proc. udziałów w Fabryce Pizzy Sfinks zapłaci kwotę nie niższą niż 6 mln zł, ale nie wyższą niż 10 mln zł. Jeśli jednak badanie kondycji sieci pizzerii wypadnie niekorzystnie – Sfinks będzie miał możliwość odstąpienia do umowy.
Niedawno Sfinks Polska poinformował też, że zamierza wprowadzić na rynek dwa nowe koncepty franczyzowe: Spice UP! Oraz Lepione&Pieczone. Pierwsze lokale mają pojawić się jeszcze w tym roku.


ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa