Żabka idzie do Mordoru
Żabka po raz kolejny w ciągu ostatnich miesięcy zaskakuje informacją o lokalizacjach, w jakich planuje otwierać swoje sklepy. Po niedawnym debiucie w centrach handlowych, marka, która dotychczas kojarzyła się głównie z osiedlami i ulicami handlowymi trafi do biurowców. W ciągu najbliższych miesięcy sklepy Żabki powstaną w budynkach Kompleks Spark na warszawskiej Woli, należącym do Empark Mokotów Business Pak Taurusie oraz w biurowcu Komandorska 12 we Wrocławiu. Niewykluczone, że w przyszłości trafi do innych centrów biurowych, kto wie, być może również do słynnego już warszawskiego „Korpo-mordoru” na Służewcu.
– Nowy format sklepów idealnie wpisuje się w nowoczesną infrastrukturę biurowców, a idea convenience odpowiada na potrzeby zabieganych pracowników, którzy chętnie korzystają z naszej bogatej oferty śniadaniowej, przekąsek czy dań gotowych. Dużą popularnością cieszy się Żabka Café, gdzie przy świeżo mielonej kawie można na chwilę przysiąść, a nawet odbyć krótkie spotkanie służbowe – mówi Agata Michalska, menedżer ds. ekspansji w centrach handlowych w Żabka Polska.
Lokalizacja kompleksów biurowych sprzyja dużemu natężeniu ruchu pieszych, dlatego sklepy Żabka zlokalizowane w biurowcach są zaprojektowane optymalnie, by mogli korzystać z nich zarówno pracownicy budynków, jak i klienci z zewnątrz. Często można do nich wejść od strony ulicy i od wewnątrz budynku, dzięki czemu sklep może być czynny w innych godzinach niż te, w których funkcjonuje biurowiec.
– Żabka jest pożądanym operatorem punktów sprzedaży w takich biurowcach jak nasz. Dzięki sklepowi, który z powodzeniem funkcjonuje już od roku, osoby pracujące w budynku Chałubińskiego 8 mogą robić zakupy bez konieczności opuszczania nieruchomości, co jest olbrzymią oszczędnością czasu i wygodą. Oferta sklepu dostosowana jest do ich potrzeb, ale korzystać z niej mogą także klienci z zewnątrz. Nawiązanie współpracy z firmą Żabka było dobrą decyzją, która pozytywnie wpłynęła także na innych najemców. Zauważamy także, że coraz więcej biurowców idzie w nasze ślady i decydują się na udostępnienie przestrzeni sklepom Żabka – mówi Edyta Oleśkiewicz z Warsaw Plaza Holding, współwłaściciela budynku Chałubińskiego 8.
Żabka Polska rozwija współpracę z deweloperami i zamierza otwierać kolejne sklepy w biurowcach. Sklepy Żabka działają już m.in. w wieżowcach Chałubińskiego 8, Orco Tower czy Hortus w Warszawie.
Lokalizacje sklepów Żabka Polska wybiera franczyzodawca w porozumieniu z przedsiębiorcami, którzy obejmą placówkę w zarządzanie. Potencjalny franczyzobiorca Żabki powinien liczyć się z wkładem własnym na poziomie 5 tys. zł. Po ukończeniu szkolenia otrzyma w pełni zatowarowany i wyposażony sklep. Franczyzodawca marki gwarantuje przychód w wysokości minimum 6,5 tys. zł. Partnerzy sprzedają towar z marżą wynoszącą minimum 5 proc. Oprócz tego mogą liczyć na premie za osiągane cele sprzedażowe.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.
Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.
Już 15 i 16 marca na Targach Franczyza na PGE Narodowym pojawi się mniej więcej 50 wystawców. Wśród nich firmy z branży spożywczej.
Carrefour zaprasza do strefy party, Żabka ogłasza zmiany w zarządzie, Sfinks otwiera nowe lokale. Przegląd tygodnia 3-9 lutego.
Kiryla Valadkievych pochodzi z Białorusi, a w Polsce mieszka od trzech lat. Najpierw pracował w firmie budowlanej, potem kurierskiej. Aż w końcu zdecydował się na franczyzę.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
Już w serialu „Czterdziestolatek” Janusz Gajos żartował, że w Złotym Linie trzeba uważać na Rolexy, bo można zatracić się w zabawie. Tajniki tego sukcesu zdradza właściciel Złotego Lina, Jakub Olszewski.
Franczyza pojawiła się na polskim rynku wraz z upadkiem komunizmu, a dziś jest fundamentem rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości. W 2023 roku chętni do założenia firmy mają do wyboru 1350 konceptów franczyzowych.
POPULARNE NA FORUM
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców
Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)
Franczyza, która daje niezależność
No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....