Atmosfera dla zakupów / Salony Quiosque to miejsca, w których dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia.
Piątek
20.04.2018
Odzieżowy Quiosque ma za sobą udany początek roku. Otworzył cztery sklepy we franczyzie.
 

Marka modowa Quiosque w pierwszym kwartale uruchomiła cztery salony franczyzowe. Sklepy Quiosque powstały w Kędzierzynie Koźlu, Środzie Wielkopolskiej, Tarnobrzegu i Tychach. Razem z nowymi placówkami sieć liczy ok. 160 punktów. 

Sklep w Tarnobrzegu został otwarty w lokalu przy ul. Mickiewicza. Ma 81,5 m2 powierzchni i jest jedyną z nowych placówek uruchomioną w "ulicznej" lokalizacji. Pozostałe punkty działają w galeriach: CH Odrzańskie Ogrody w Kędzierzynie Koźlu (lokal wielkości 71 m2), CH Kupiec Średzki w Środzie Wielkopolskiej (47 m2) oraz powstałej niedawno Gemini Parku w Tychach. Sklep w tyskiej galerii to największe z tegorocznych otwarć – mieści się w lokalu o powierzchni 115 m2

Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w pracy i poza nią. Ubrania i dodatki Quiosque mają sprawdzać się zarówno podczas oficjalnych uroczystości, jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 34 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „Jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Salony Quiosque to miejsca, w których dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia, co zapewnia przyjemną atmosferę i komfort zakupów. W każdym ze sklepów klientki mogą liczyć na doradztwo przy wyborze odzieży.

Aby współpracować z  Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł 2,5 tys. zł na metr kwardatowy powierzchni.


Moda dla pań / Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w pracy i poza nią.