Szkraby zawędrują na północ?

Franczyzobiorca poszukiwany / Wyspa Szkrabów szuka franczyzobiorców w województwach: zachodniopomorskim, pomorskim, kujawsko-pomorskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim, ale również w województwach lubuskim i lubelskim.
Czwartek
21.03.2019
Franczyzodawca Wyspy Szkrabów ma prawie 150 sklepów w całym kraju. Kolejne chce otwierać głównie na północy Polski.
 

Aneta Gwardzik, specjalista ds. kontaktu z franczyzobiorcami Wyspy Szkrabów zaznacza, że najlepiej prosperujące sklepy znajdują się w miejscowościach 30-80 tys. mieszkańców. – Obecnie intensywnie poszukujemy partnerów na północy Polski, w województwach zachodniopomorskim, pomorskim, kujawsko-pomorskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim, ale również w województwach lubuskim i lubelskim – mówi Aneta Gwardzik.

Franczyzodawca najchętniej nawiązuje współpracę z franczyzobiorcami, którzy prowadzili lub prowadzą działalność gospodarczą o podobnym charakterze. Łatwiej nam wtedy dokonać weryfikacji pod kątem ewentualnego wsparcia finansowego inwestycji w towar  – wyjaśnia Gwardzik. Partnerzy mogą bowiem liczyć na kredyt kupiecki i wydłużony termin płatności. Wydatki, z którymi musi się liczyć potencjalny franczyzobiorca obejmują: wynajem lub zakup lokalu, umeblowanie (koszt w przypadku najprostszych mebli wynosi ok. 10-20 tys. zł), kasę fiskalną/terminal – ok. 5 tys. zł, inwestycję w towar – 1-1,5 tys. zł netto za 1m2 powierzchni użytkowej sklepu. Franczyzodawca ma także konkretne wymagania dotyczące lokalu, powinien mieć on co najmniej 100 m2 Nie ingerujemy w wystrój wnętrza salonów Wyspy Szkrabów, ale jeśli klient ma taką potrzebę, nasza agencja marketingowa służy radą w tej kwestii. Kładziemy duży nacisk na promocję marki Wyspa Szkrabów. Dlatego też sami inwestujemy w branding, który jest przygotowywany dla każdego sklepu indywidualnie – podkreśla Gwardzik. 

Franczyzodawca w ramach pakietu franczyzowego zapewnia franczyzobiorcom możliwość wymiany towarów słabo rotujących, wsparcie w serwisach online: Facebook oraz wyspaszkrabów.pl, ogólnopolską oraz regionalną reklamę w radiu, prasie i internecie, materiały PR, ulotki i plakaty oraz gadżety z logo Wyspa Szkrabów.  Jesteśmy czołowym dystrybutorem zabawek w Polsce. Oferujemy najlepsze warunki handlowe, pierwszeństwo w dostępie towarów, w szczególności do produktów importowanych na wyłączność przez Rekman. Partnerom zapewniamy też szerokie wsparcie marketingowe w postaci programów lojalnościowych, materiałów POS i PR oraz bardzo atrakcyjne promocje konsumenckie  dodaje  AnetaGwardzik. 

Wyspa Szkrabów w 2019 roku planuje otworzyć mniej więcej 50 nowych placówek.


Ambitne założenia / Franczyzodawca planuje otworzyć 50 nowych salonów w 2019 roku.