Zdrowe menu / Podstawą menu barów Frutisimo są świeżo wyciskane soki owocowe i warzywne, koktajle, ręcznie robione lody, można tam też kupić domowe ciasta, przekąski.
Środa
17.04.2019
Czeska marka Fruitisimo szuka franczyzobiorców w Polsce. Jakie proponuje warunki współpracy?
 

Fruitisimo to sieć barów z sokami, która powstała w 2000 roku w Pradze. Obecnie ma już blisko 70 placówek, w trzech krajach: w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech. Jej podstawowy asortyment to świeżo wyciskane soki owocowe i warzywne, koktajle, ręcznie robione lody, w barach można też kupić domowe ciasta, przekąski.
Teraz Fruitisimo postanowiło wejść na rynek polski. Marka szuka u nas zarówno masterfranczyzobiorcy, który w ciągu roku uruchomi co najmniej trzy bary, jak i pojedynczych licencjobiorców.
– Najlepszym rynkiem dla rozwoju naszego konceptu są centra handlowe – mówi Aleš Hrabák, odpowiedzialny za rozwój franczyzy Fruitisimo. – Dlatego właśnie takich lokalizacji poszukujemy, przynajmniej w początkowej fazie wchodzenia na polski rynek.

Franczyzodawca oferuje pomoc w znalezieniu lokalizacji oraz ocenie jej potencjału, kosztów inwestycji i możliwych do osiągnięcia przychodów. Średnia inwestycja w lokal to od 50 do 75 tys. euro.
– Kandydat na franczyzobiorcę powinien dysponować kapitałem własnym w wysokości minimum 30 proc. tej kwoty – zastrzega Aleš Hrabák. – Oprócz tego musi posiadać środki, które pokryją czynsz za wynajem lokalu i opłatę franczyzową na co najmniej trzy miesiące.

Umowa franczyzowa jest podpisywana na pięć lat. Licencjodawca deklaruje pomoc przy pracach projektowych, przygotowywaniu i otwieraniu lokalu, także od strony prawnej i administracyjnej. Będzie też wspierał franczyzobiorcę podczas rekrutacji personelu, zapewni szkolenia zarówno dla biorcy, jak i dla jego pracowników.
– Szkolenia odbywają się także w trakcie trwania współpracy. Przez cały czas wspieramy też naszych franczyzobiorców m.in. w marketingu, zarówno lokalnym, jak i globalnym marki – podkreśla Aleš Hrabák. – Wyniki sprzedażowe każdej placówki są na bieżąco monitorowane, aby w razie potrzeby zaradzić ewentualnym problemom.
Opłata za przystąpienie do sieci to 10 tys. euro za placówkę. Miesięczne opłaty franczyzowe i marketingowe są ustalane indywidualnie.
– Liczymy na to, że w Polsce nasza marka odniesie podobny sukces, jak na innych rynkach – mówi Aleš Hrabák.


Nie tylko master / Fruitisimo szuka w Polsce zarówno masterfranczyzobiorcy, który w ciągu roku uruchomi co najmniej trzy bary, jak i pojedynczych licencjobiorców.

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kimchi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa