Małżeńska inwestycja
Agencja reklamowa Xeromatic weszła na rynek franczyzowy w roku 2017. W ofercie klienci znajdą nie tylko opcję stworzenia strony WWW, lecz także promocję firm w mediach społecznościowych. Natomiast partner Xeromatic staje się w tym biznesie opiekunem klienta – jest do jego pełnej dyspozycji. Agencję reklamową Xeromatic można uruchomić w każdej miejscowości powiatowej. A partner otrzymuje wyłączność na cały powiat w ramach jednej licencji.
Dominik Ogórek wraz z żoną Pauliną są franczyzobiorcami Xeromatic w Tomaszowie Mazowieckim od prawie półtora roku. Biznes traktują przede wszystkim jako sposób na dodatkowy zarobek. – Ja z zawodu jestem ratownikiem medycznym. Żona natomiast pracuje w sprzedaży. Szukaliśmy franczyzy z wkładem finansowym, który nie nadszarpnie domowego budżetu. Wiedzieliśmy także, że ze względu na stałą pracę nie będziemy mogli poświęcić się w 100 proc. dodatkowemu biznesowi. Zdecydowaliśmy się na opcję, która nie wymagała od nas wynajęcia lokalu. Od franczyzodawcy dostaliśmy wyłączność działania w naszym regionie – dodaje Dominik Ogórek.
Małżeństwo nie ukrywa, że na początku uważali, iż wynajem lokalu będzie niezbędny do rozkręcenia działalności, jednak z czasem oboje przekonali się, że jest to w ogóle nie potrzebne. – Na początku odbyło się spotkanie, na którym dowiedzieliśmy się na czym dokładnie będzie polegała współpraca, jaki jest dokładny zakres działalności. Pokazano nam jakie opcje mamy do wyboru. Okazuje się, że opcja: „to my przychodzimy do klienta” jak najbardziej sprawdza się w praktyce. Klienci nie odrywają się od codziennych obowiązków, a jeśli chcą się spotkać poza biurem, umawiamy się w neutralnym miejscu, np. w kawiarni – tłumaczy Dominik Ogórek.
Franczyzobiorcy podkreślają, że początki nie były trudne dzięki wsparciu franczyzodawcy. – Przeszliśmy szkolenie, na którym przedstawiono nam produkty, usługi i kwestie podejścia do klienta. Sposób funkcjonowania Agencji Xeromatic pozwala na rozpoczęcie działalności od razu po szkoleniu. Możemy korzystać z zasobów agencji, ale oczywiście mamy wolną rękę w budowaniu własnego zaplecza – dodaje Paulina Ogórek.
Koszty na start, jakie musi ponieść franczyzobiorca Xeromatic, wynoszą mniej więcej 10 tys. zł netto plus program graficzny Corel Drwa za 300 zł netto. W ramach tej inwestycji partner może liczyć na wszelkie niezbędne narzędzia do prowadzenia agencji. Centrala zapewnia system on-line, szkolenia, materiały na start, tablet, foldery reklamowe, wizytówki i know-how prowadzenia biznesu. W pogotowiu czeka też studio graficzne i wsparcie konsultingowe 24h na dobę i siedem dni w tygodniu. – My jako operator marki nie pobieramy prowizji, a jedynie opłatę marketingową w wysokości 399 zł netto miesięcznie. Z kolei partner ma 100 proc. prowizji dla siebie – tłumaczy Piotr Stefański, dyrektor ds. marketingu Xeromatic.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Sieć Northgate Logistics omijają problemy branży transportowej, dzięki specyficznemu modelowi działania.
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
Firma chce zmotywować do współpracy franczyzobiorców i zapewnia, że podzieli się z nimi połową zysku. Na co jeszcze mogą liczyć?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Xtreme Fitness Gyms otwiera kolejne kluby, ale to nie liczby przyciągają uwagę. Co sprawia, że franczyzobiorcy zostają na dłużej i rozwijają się razem z siecią?
Platforma Tribeware to inteligentny pośrednik między menedżerem a pracownikami. Wskazuje im drogę do przyjętych celów, nagradza za wykonane zadania i wylicza, co udało się dzięki nim zyskać.
W tym roku do sieci Beza Krówka dołączyło kilkanaście nowych punktów franczyzowych. W sumie jest ich już ponad setka.
– Bycie lekarzem nauczyło mnie kilku rzeczy. Przede wszystkim życiowej pokory, która powinna nam towarzyszyć również wtedy, gdy realizujemy duże biznesowe projekty – mówi Radosław Wiśniewski, twórca odzieżowej grupy Redan, z wykształcenia lekarz.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...