Bezpieczne zakupy
Carrefour Polska informuje, że w tej chwili bez zakłóceń funkcjonują wszystkie formaty jego sklepów. A w sumie marka ma ponad 900 placówek, w sześciu formatach: hipermarkety, supermarkety, sklepy hurtowo-dyskontowe, osiedlowe i specjalistyczne oraz sklep internetowy.
W odpowiedzi na ograniczenia i utrudnienia spowodowane pandemią, sieć wprowadza do swojej oferty nowe usługi.
– Działamy tak, aby w obliczu sytuacji wyjątkowej zapewniać rozwiązania, które umożliwiają naszym klientom bezpieczniejsze dokonywanie zakupów i skrócą kolejki w sklepach – mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska.
Zakupy w internecie
Coraz więcej osób korzysta z zakupów żywności przez internet, dlatego terminy realizacji zamówień w sklepach internetowych robią się coraz dłuższe. Pomysłem na rozwiązanie tego problemu jest usługa click & collect, czyli zamów i odbierz. Teraz klienci internetowego sklepu Carrefour – obok zamówienia dostawy do domu, wysyłki kurierskiej gotowych paczek czy odbioru zakupów w punktach drive (co jest możliwe tylko w Warszawie) – będą mogli osobiście odebrać internetowo kupione produkty w hipermarketach i supermarketach marki.
Po zalogowaniu się na stronę e-sklepu spożywczego Carrefour, klient wybiera sposób dostawy „Odbiór w punkcie Carrefour”, a następnie konkretny sklep i datę odbioru zakupów. Koszyk kompletuje się jak dotychczas – na stronie internetowej. Obecnie usługa jest realizowana w kilkudziesięciu sklepach, ale docelowo ma być we wszystkich.
Oprócz tego Carrefour poszerza ofertę sklepu internetowego o gotowe koszyki zakupowe, dostarczane przez kurierów w całej Polsce. Koszyki zamawiać można z e-sklepu Carrefour oraz poprzez konto marki na platformie Allegro. Klienci mogą wybierać mogą spośród pięciu rodzajów gotowych paczek: koszyk dla każdego, koszyk dla seniora, koszyk drogeryjny, koszyk rodzinny oraz koszyk wegetariański. Koszyki zawierają od 16 do 25 produktów niewymagających chłodzenia i wysyłane są w ciągu dwóch dni roboczych.
I w realu
W swoich sklepach stacjonarnych sieć uruchomiła natomiast usługę zakupów na telefon. Klienci mogą złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo, w konkretnym sklepie. Później pracownik placówki kompletuje zakupy i przekazuje do Punktu Obsługi Klienta. Tam klient może odebrać swoje zamówienie.
Usługa dostępna jest obecnie w większości hiper- i supermarketów sieci. Sklepy, które biorą udział w akcji, mają swoje indywidualne numery telefoniczne i adresy email, pod którymi można składać zamówienia.
Licencja na sklep
Carrefour otwiera zarówno sklepy convenience w centrach dużych miast, sklepy osiedlowe, sklepy na terenach wiejskich, przy stacjach paliw, a także supermarkety i sklepy specjalistyczne (np. alkoholowe). Optymalna powierzchnia sklepu zależy od formatu i lokalizacji, ale najczęściej otwierane placówki mają między 50 a 250 m2 powierzchni. Marka otwiera też duże sklepy, powyżej 500 m2, np. supermarkety franczyzowe.
– Poszukujemy nowych partnerów w różnych częściach Polski i zapraszamy do współpracy zarówno obecnych już właścicieli sieci sklepów czy stacji paliw, jak i osoby stawiające pierwsze kroki w handlu – mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska.
Kwota inwestycji zależy m.in. od wielkości placówki, wybranego formatu. Oprócz franczyzy Carrefour ma też ofertę ajencyjną, w ramach formatu Carrefour Express Convenience, która po pewnym czasie może zmienić się we franczyzę. W ajencji to sieć pozostaje głównym inwestorem – posiada prawa do lokalu i opłaca koszty związane z jego adaptacją i wyposażeniem. Inwestycja, którą ponosi ajent ogranicza się do zakupu drukarek fiskalnych oraz opłacenia koncesji na alkohol.
Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci. Miesięczna opłata franczyzowa jest liczona od obrotu netto.
WIZYTÓWKA MARKI CARREFOUR
Międzynarodowa marka rozwijająca sieci sklepów spożywczych.
CARREFOUR W POLSCE
- ponad 900 sklepów
- sieć rozwija się w miastach od 50 tys. mieszkańców
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Już w czwartek zaczynają się jesienne Targi Franczyza! Przyjdź i wybierz biznes dla siebie! Franczyzodawcy czekają od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki.
Już w najbliższy czwartek rozpoczynają się Targi Franczyza 2024. Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki przedstawiciele 100 marek franczyzowych będą dzielić się swoimi sprawdzonymi pomysłami na firmę.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Z kosmetyczną marką Yves Rocher można współpracować w dwóch modelach. Czym się różnią?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów