Agencja na plusie
– Wiele firm, by przetrwać, zmuszonych było przenieść część lub całość swoich działań do internetu, więc w tym czasie mieliśmy bardzo dużo nowych zleceń. Warto zaznaczyć, że spora część przedsiębiorców, mimo odmrażania gospodarki, planuje kontynuować swoją działalność internetową, więc nie zakładamy, że liczba zamówień będzie teraz spadać – mówi Michał Schnell, właściciel Agencjawirtualna.pl.
Z racji większej liczby zamówień oraz dodatkowych działań, franczyzobiorcy marki mieli znacznie więcej pracy niż dotychczas. Wszystko wskazuje na to, że trend ten się utrzyma.
– Pandemia koronawirusa potwierdziła, że internet to potęga – zwłaszcza w sferze biznesu. Wiele firm uświadomiło sobie, że działalność online jest nie tylko możliwa, ale również pożądana i może wiązać się nie tylko z dodatkowym, ale i ze stałym źródłem dochodu. Właśnie dlatego branża marketingu internetowego prężnie się rozwija i jestem pewien, że ten rozwój będzie bardzo intensywny jeszcze przez długi czas – dodaje Michał Schnell.
Franczyzodawca czas pandemii wykorzystał na szkolenia dla franczyzobiorców.
– Zaproponowaliśmy naszym franczyzobiorcom dodatkowe szkolenia, dzięki którym ich działalność będzie jeszcze bardziej efektywna. Tych partnerów, którzy radzili sobie w tym czasie słabiej, również nie zostawiliśmy bez wsparcia – na czas pandemii zostali oni zwolnieni z opłaty marketingowej – dodaje właściciel agencji.
Michał Schnell zaznacza, że paradoksalnie zainteresowanie modelem współpracy, które oferuje Agencjawirtualna.pl, bardzo wzrosło.
– Nie mieliśmy potrzeby wprowadzać zmian w modelu franczyzowym, ponieważ nasi partnerzy w większości doskonale radzili sobie w czasie pandemii. Warto dodać, że zainteresowanie naszym modelem współpracy znacząco wzrosło w ostatnim okresie, co potwierdza, że nasza branża jest przyszłościowa, a opracowany przez nas model współpracy pozwala na bezpieczną niezależność – również w sytuacjach trudnych dla tradycyjnych biznesów – mówi Michał Schnell.
Gdzie i jak?
Marka szuka partnerów w miastach liczących powyżej 20 tys. mieszkańców. A ile wynoszą koszty na start? Przyszły franczyzobiorca może zainwestować 19,9 tys. zł lub 9,9 tys. zł. W obydwu przypadkach w pakiecie startowym partner otrzymuje m.in. szkolenia, wizytówki, wzory umów z klientami, foldery ofertowe. Jest natomiast różnica w zyskach.
– W przypadku opcji, w której kwota inwestycji wynosi 19,9 tys. zł, wszystkie zarobione przez partnera pieniądze ze zleceń trafiają do jego kieszeni. Nieco inaczej wygląda sytuacja przy drugim wariancie współpracy. W tym przypadku pobieramy 20 proc. prowizji od zysku netto partnera – wyjaśnia Michał Schnell.
Niezależnie od wybranego wariantu współpracy, franczyzobiorcy są zobowiązani do uiszczania miesięcznej opłaty marketingowej w wysokości 399 zł. Według zapewnień franczyzodawcy, wystarczy 20 klientów biznesowych miesięcznie, aby osiągnąć zysk.
WIZYTÓWKA MARKI AGENCJAWIRTUALNA.PL
Ogólnopolska sieć agencji marketingowych.
- miesięczna opłata marketingowa: 399 zł;
- minimalna kwota inwestycji: 9,9 tys. zł.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Partnerzy Agencji Wirtualnej mogą szukać klientów w całym kraju. Jak sobie radzą?
Franczyzodawcy i franczyzobiorcy oraz naukowcy, analitycy, eksperci – oni wszyscy razem kształtują polski rynek franczyzy. Prezentujemy listę wpływowych osób.
Franczyzodawca Agencji Wirtualnej twierdzi, że franczyzobiorcy marki już po dwóch tygodniach od uruchomienia biznesu notują pierwsze zyski.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
Chcesz otworzyć własny biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Sięgnij po nowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING", piszemy o najlepszych franczyzach 2025, nowych trendach i realnych doświadczeniach przedsiębiorców.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...