RE/MAX – biznes na światowym poziomie
W RE/MAX istnieją trzy maksyma: maksymalna jakość obsługi dla klienta, maksymalne wynagrodzenie dla agenta, maksymalna rentowność dla właściciela biura.
Tak przedstawia się obraz prowadzenia biznesu w branży nieruchomości „z korzyścią dla wszystkich” według standardów RE/MAX.
RE/MAX to biznes, który buduje i mocno wpiera biznesy zarówno franczyzobiorcy jak i agenta nieruchomości. Model biznesowy RE/MAX zupełnie różni się od tradycyjnego modelu biur nieruchomości w Polsce. Podstawowym założeniem konceptu RE/MAX jest zarządzanie biurem oraz budowanie przez franczyzobiorcę zespołu profesjonalnych i skutecznych agentów nieruchomości, którzy zapewniają swoim klientom najwyższej jakości usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, zgodnie z wymaganiami i standardami etycznymi obowiązującymi w sieci RE/MAX.
Rola franczyzobiorcy wymaga w pierwszej kolejności stworzenia agentom najlepszych warunków do pracy i dzięki temu możliwości osiągania jak największych sukcesów. Umożliwienie dostępu do wielu autorskich europejskich szkoleń i ich wdrożenie, dbanie o ciągły rozwój zespołu to podstawowe zadania franczyzobiorcy RE/MAX.
Właśnie na tym polega istota idei RE/MAX – stworzenie ludziom przestrzeni i swobody do rozwoju, by stawali się lepszymi agentami, lepszymi liderami, lepszymi właścicielami biur.
RE/MAX w Polsce działa od 2007 roku i od samego początku stawiał tylko na model pracy rozpowszechniony od lat na rynkach rozwiniętych. Model ten opiera się o stosowanie we współpracy z klientem tak zwanej umowy na wyłączność, reprezentowania wyłącznie jednej strony transakcji.
Franczyzobiorcy jak i agenci RE/MAX działają według Kodeksu Etycznego RE/MAX Europe, którego celem jest promowanie etycznego i profesjonalnego działania sieci RE/MAX na rynku nieruchomości.
RE/MAX jest silnie ukierunkowany na klienta. Stale podnosimy sobie poprzeczkę, nieprzerwanie udoskonalając nasze starania. Dzięki ciągłemu uaktualnianiu wiedzy i działaniu w oparciu o wysokie standardy etyczne, klienci RE/MAX maja pewność, że współpracują z profesjonalistami na rynku nieruchomości. Taka postawa w biznesie sprawia, że zaufanie klientów do naszej marki cały czas wzrasta.
W Stanach Zjednoczonych, czy w Kanadzie, branża nieruchomości nie jest tak „rozdrobniona” jak w Polsce. Większość osób, chcąc działać w branży nieruchomości, przyłącza się do dużej międzynarodowej sieci biur nieruchomości, takich jak RE/MAX. Redukując koszty prowadzenia biznesu, uzyskują solidną wiedzę, nieustanne szkolenia, wsparcie na każdym etapie swojej działalności, dostęp do nowoczesnej technologii, wszystko co jest im niezbędne, by z sukcesem prowadzić swój biznes. Działając razem i promując siebie, własną markę osobistą, dodatkowo zyskują mocne wsparcie marketingowe rozpoznawalnej na całym świecie marki, tym samym wzmacniając swoją pozycję na rynku. Zgodnie z zasadą: więcej synergii – mniej kosztów – więcej zysków.
Biznes z RE/MAX to biznes w oparciu o wartości. Warto tworzyć biznes, w którym chodzi o coś więcej niż generowanie zysków.
Zasady, którymi kieruje się RE/MAX pokazują siłę marki, kulturę współpracy. Klienci to widzą i chcą korzystać z naszych usług, a partnerzy biznesowi rozwijać swoje biznesy razem z nami.
RE/MAX to energia, pasja i zaangażowanie. To wspólny mianownik, jaki łączy agentów i właścicieli biur.
W RE/MAX stawiamy na ludzi ambitnych, zaangażowanych, z pozytywnym nastawieniem i przedsiębiorczych. Mając wokół siebie takich ludzi, zdecydowanie łatwiej prowadzić biznes i osiągać wyznaczone cele.
Monika Saniternik, menedżer ds. franczyzy RE/MAX Polska