Franczyza stwarza nowe możliwości
Tax Safe, to sieć biur rachunkowych. Firma w czasie pandemii miała mnóstwo pracy.
– Pomagaliśmy naszym klientom w uzyskaniu pieniędzy z Polskiego Funduszu Rozwoju i Powiatowych Urzędów Pracy – mówi Daniel Gawryczuk, dyrektor zarządzający Tax Safe.
Tax Safe działa jako kancelaria podatkowa.
– Taka forma działania daje nam lepsze rezultaty, ponieważ możemy klientowi poświęcić więcej czasu. Każdy klient ma bezpłatną godzinę do konsultacji w miesiącu. W portfelu mamy zarówno małe, jak i duże firmy, które liczą się z profesjonalną księgowością, nad którą czuwa doradca podatkowy – tłumaczy Daniel Gawryczuk.
Oprócz usług księgowych, firma ma w ofercie także takie produkty jak leasing, kredyt i faktoring.
Potencjalny franczyzobiorca sieci powinien mieć mniejsze albo większe doświadczenie w księgowości. Jeśli jest ono niewielkie, franczyzodawca oferuje opcję sprawdzania poprawności zaksięgowanych faktur. Firma ma także franczyzobiorców, którzy nie są księgowymi, ale zatrudniają takie osoby.
– Nasza franczyza to także dobra opcja dla osób, które skończyły studia lub szkolenia z zakresu księgowości, a więc mają wiedzę teoretyczną i myślą o otworzeniu własnego biura, ale nie są do końca pewni czy sobie poradzą. Dzięki współpracy z nami dostaną programy księgowe, wspomagające obsługę klientów, pełne wsparcie informatyczne w zakresie ich działania oraz archiwizacji dokumentów. Ponadto mogą również liczyć na doradztwo i pomoc w przypadku trudniejszych faktur – mówi Daniel Gawryczuk.
Niewielka inwestycja
Inwestycja we współpracę to 6 tys. zł netto. W ramach tej opłaty franczyzobiorca otrzymuje program księgowy, aplikację do rozliczeń z klientami, a także program do zaczytywania i rozczytywania ofert Tax App Saldeo.
Miesięczna opłata wynosi 300 zł netto. Jest wykorzystywana głównie do aktualizacji programów.
– Wychodzimy z założenia, że nie powinno zarabiać się na partnerach, tylko później na wspólnych klientach. W związku z tak niskimi kosztami, zwrot z inwestycji powinien nastąpić w ciągu pierwszych sześciu miesięcy. To jednak zawsze zależy od lokalizacji a także umiejętności dyrektorów oddziałów franczyzowych – mówi Daniel Gawryczuk.
Firma chce otwierać biura w każdym mieście powyżej 30 tys. mieszkańców. Przy tym w małych miejscowościach oferuje partnerom również wyłączność terytorialną, tak żeby mieli gwarancję, że w pobliżu nie będzie konkurencji.
– W ciągu najbliższych kilku lat chcemy mieć co najmniej trzy oddziały w każdym województwie, aby klienci mieli do nas jeszcze bliżej. Obecnie obsługujemy też dużo klientów online poprzez aplikację TAX APP SALDEO oraz zintegrowane programy księgowe, dostępne także w językach obcych takich jak ukraiński, angielski i rosyjski – mówi Daniel Gawryczuk.
WIZYTÓWKA SIECI TAX SAFE
Sieć biur rachunkowych.
- inwestycja we współpracę – 6 tys. zł
- miesięczna opłata – 300 zł
- zwrot z inwestycji – pół roku


PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
Kup nowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jak zarabiać bez wysiłku. Dowiedz się, w którą franczyzę z branży usługowej najlepiej zainwestować. Krok po kroku otwieramy też firmę zarządzającą najmem nieruchomości, produkującą meble ze stali oraz samoobsługowy magazyn.
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
– Automatyzacja procesów księgowych sprawia, że obsługa klienta wymaga nawet o 80 proc. mniej czasu niż wcześniej – mówi Daniel Gawryczuk z Tax Safe.
Biura rachunkowe mają dzisiaj prawdziwe żniwa. Jak otworzyć taki biznes we franczyzie?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...