Biznes się obronił
Izabela Stodolny od kilku lat jestem menedżerem działu odzieżowego Galerii Bocheńskiej. Pod opieką ma kilkanaście firm, z którymi współpracuje między innymi na zasadzie franchisingu. Pod koniec 2020 r., a więc chwilę przed wybuchem pandemii, zdecydowała się na współpracę z Pako Jeans.
– Uznałam, że ta marka dobrze wkomponuje się w naszą ofertę i spodoba się klientom – mówi Izabela Stodolny.
Ubrania dla facetów
Pako Jeans swoją ofertę kieruje do mężczyzn w różnym wieku.
– Casualowa stylistyka i inspiracje czerpane z głównych nurtów mody przeplatają się z dobrą jakością i atrakcyjną ceną. Szeroki asortyment zarówno odzieży, jak i dodatków pozwala na kreowanie niepowtarzalnego stylu niezależnie od tego jaką drogą zawodową dany mężczyzna podąża i czym się interesuje. Ponadto Pako Jeans ma również szeroki wachlarz akcesoriów, których często brakuje w popularnych sieciówkach, a jak są, to nie spełniają kryteriów dojrzalszego pokolenia – mówi Izabela Stodolny.
Dodaje, że od samego początku współpraca z Pako Jeans była bezproblemowa, a franczyzodawca – otwarty i zaangażowany.
W czasie pandemii sklep Pako Jeans w Galerii Bocheńskiej, podobnie jak inne sklepy odzieżowe, był zamknięty.
– Uratowało nas jednak to, że należymy do dużej firmy Igloo, produkującej urządzenia chłodnicze. Dzięki temu wszyscy nasi pracownicy na czas zamknięcia galerii mogli zostać przesunięci do innych działów – mówi Izabela Stodolny.
Dzisiaj, pomimo, że czasy są trudne i niepewne, jest ona pełna optymizmu.
– Jeśli ktoś chce się rozwijać i pracować zawsze znajdzie zajęcie, które da mu satysfakcję. Galeria Bocheńska, jak każda inna placówka tego typu, potrzebuje czasu, aby wrócić do stanu sprzed pandemii, ale jesteśmy na dobrej drodze – mówi Izabela Stodolny.
Nowa strategia
Wojciech Fudali, dyrektor Pako Jeans, przyznaje, że w czasie pandemii kilka punktów franczyzowych zakończyło swoją działalność.
– Ogólnie jednak jesteśmy na plusie. Przybyło nam 13 lokali, a tylko trzy się zamknęły – mówi Wojciech Fudali.
Przede wszystkim otwierają się obecnie lokale marki w działających już sklepach odzieżowych.
– Generalnie na rynku sklepów odzieżowych raczej ubywa niż przybywa, więc otwieranie Pako Jeans w działających już sklepach, jako kolejny brand, zarówno dla nas, jak i dla franczyzobiorców jest bezpiecznym rozwiązaniem. My wchodzimy w działający już sklep, a franczyzobiorca zyskuje szeroki asortyment – mówi Wojciech Fudali.
Sklepy marki działają głównie w centrach małych miasteczek. Od kilku miesięcy firma notuje spore wzrosty obrotów, sięgające nawet 100 proc.
Jedyna inwestycja we współpracę z Pako Jeans to kaucja rzędu 5 tys. zł. Franczyzodawca wymaga też odpowiedniej ekspozycji towaru oraz lokalizacji sklepu. Celem firmy jest osiągnięcie 50 lokali franczyzowych w Polsce. W tej chwili ma ich 15.
WIZYTÓWKA PAKO JEANS
- liczba placówek franczyzowych – 15
- kwota inwestycji – kaucja 5 tys. zł
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Wrześniowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, o czym w nim przeczytasz.
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
Jak dobrze wystartować z biznesem, aby firma żyła długo i szczęśliwie? Jakich błędów unikać? I czy wszystko da się zaplanować? Sprawdź we wrześniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Prezentujemy franczyzy, które wymagają małej inwestycji na start. Opisujemy też jak otworzyć: serwis iPhona, sklep Auchan, warsztat samochodowy, mobilny salon kosmetyczny i sklep z używkami.
Dwa dni wybieraliśmy pomysły na biznes. W sobotę 17X ze względu na rygor czerwonej strefy targi zostały odwołane. Przeczytaj relację z dwóch dni targowych.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Fiskus walczy z tzw. fikcyjnym samozatrudnieniem, traktując umowy B2B jako unikanie opodatkowania.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...