Jak zarobić na reklamie
Agencja reklamowa Ad Awards Google Partner z franczyzą wystartowała dokładnie rok temu. Zaproponowała potencjalnym franczyzobiorcom oryginalny model współpracy.
– Standardowo franczyzobiorcy, którzy działają na rynku marketingu, dostają od swoich franczyzodawców narzędzia oraz szkolenia i sami muszą zajmować się obsługą reklamową klientów. My zaproponowaliśmy inne rozwiązanie – mówi Arkadiusz Szustak, menedżer Ad Awards Google Partner.
Sztab specjalistów w centrali
W Ad Awards rolą franczyzobiorców jest zdobywanie klientów dzięki rekomendacji oferty franczyzodawcy i utrzymywaniem z nimi relacji. Franczyzodawca co miesiąc przekazuje im dziesięć leadów z potencjalnymi klientami na wybranym obszarze. Natomiast usługi marketingowe dla pozyskanych przez franczyzobiorców klientów realizują już wewnętrzni specjaliści Ad Awards. Dzięki takiemu podejściu jeden franczyzobiorca może obsługiwać dużych klientów, bez konieczności zatrudniania sztabu specjalistów, którzy ich obsłużą. Może się skupić na sprzedaży oraz utrzymywaniu relacji z klientami, a obsługa marketingowa jest na głowie centrali.
– Natomiast my dzięki franczyzobiorcom mamy możliwość bezpośredniej obsługi klientów. Taki bezpośredni sposób pozyskiwania i obsługi klientów przez lata funkcjonowania na rynku nam się sprawdził i chcemy go kontynuować. Nie jesteśmy jednak w stanie robić tego własnymi siłami. Dlatego potrzebujemy franczyzobiorców w każdym województwie. Nasi klienci natomiast korzystają na tym, że obsługuje ich sztab specjalistów praktycznie z każdej dziedziny marketingu online. Mają więc do wyboru bardzo szeroki wachlarz usług – tłumaczy Arkadiusz Szustak.
Jego zdaniem takie rozwiązanie doskonale się sprawdza. Firma ma już siedmiu aktywnych franczyzobiorców a lada chwila dołączy dwóch kolejnych.
– Ci franczyzobiorcy, którzy już działają, robią to z sukcesem i zarabiają po kilka albo kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie – zapewnia Arkadiusz Szustak.
Wysokie zarobki
Współpracę z nami spokojnie można łączyć z innym zajęciem. W pierwszym roku można zarobić między 5 a 15 tys. zł miesięcznie, a w kolejnym spokojnie przekroczyć 20 tys. zł miesięcznie. Są też tacy franczyzobiorcy, którzy zarabiają kilka tysięcy złotych miesięcznie, ponieważ poświęcają tylko część swojego czasu i łączą ten biznes ze swoimi innymi zajęciami.
Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci Ad Awards Google Partner wynosi 15 tys. zł. Potem franczyzobiorca reguluje miesięcznie 400 zł opłaty franczyzowej.
Aby się sprawdzić w Ad Awards, potrzebne są umiejętności sprzedażowe, ale kluczowa jest umiejętność wsłuchania się w potrzeby klientów.
– Każdemu klientowi musimy uszyć rozwiązania na miarę. Mamy do dyspozycji kilkadziesiąt usług, które trzeba dobrać do specyfiki danego klienta i jego oczekiwań. Tylko wtedy będzie mógł się z nami rozwijać i wrócić z dobrymi rekomendacjami – mówi Arkadiusz Szustak.
Dodaje, że dzisiaj na rynku marketingu online kluczowa jest właśnie kompleksowość. Jest mnóstwo agencji, które skupiają się tylko na jakimś wycinku marketingu – na przykład pozycjonowaniu stron, ale zaniedbują przy tym social media czy zakupy google.
– My wszystkie usługi związane z marketingiem online mamy pod jednym dachem. Dzięki kompleksowemu wachlarzowi usług i naszemu doświadczeniu potrafimy dla każdej firmy uszyć marketing na miarę, dopasowany do jej potrzeb i specyfiki działania. W marketingu jedno narzędzie wspiera drugie, a wiele działań jest połączonych i tylko patrząc holistycznie można maksymalizować efekty – tłumaczy Arkadiusz Szustak.
Jednocześnie klienci są coraz bardziej świadomi i domagają się coraz bardziej kompleksowej obsługi na wyższym poziomie.
– Wiedzą, jak zaawansowany marketing powinien wyglądać i oczekują dużej efektywności. Trudniej więc ich zadowolić, ale nie dla nas. Mamy dużo usług, których efekty są miarodajne i łatwo policzalne. Zarabiamy wspólnie z klientami na marketingu – mówi Arkadiusz Szustak.
WIZYTÓWKA AD AWARDS
- liczba franczyzobiorców – 7
- opłata licencyjna – 15 tys. zł
- opłata miesięczna – 400 zł
Arkadiusz Szustak, menedżer Ad Awards Google Partner / "Dzięki kompleksowemu wachlarzowi usług i naszemu doświadczeniu potrafimy dla każdej spółki uszyć marketing na miarę, dopasowany do jej potrzeb i specyfiki działania".
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Marketing konkurencyjny, ale zyskowny
/11.07.2025
Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Zainwestuj w formę i urodę – franczyzy beauty i fitness
/22.10.2025
23-24 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbędą się Targi Franczyza. W tym artykule przyglądamy się wystawcom z branży fitness i beauty, takim jak np. Xtreme Fitness Gyms, Fit+, Depilacja.pl, Yasumi, Paradise Studio, F45.
Centra VR, mobilne powerbanki, nowoczesne pralnie czy punkty pobrań – na Targach Franczyza w Warszawie będzie można sprawdzić, jak wiele twarzy ma dziś branża usług. To konkretne pomysły na biznes gotowe do wdrożenia w każdym mieście.
Chcesz otworzyć własny biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Sięgnij po nowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING", piszemy o najlepszych franczyzach 2025, nowych trendach i realnych doświadczeniach przedsiębiorców.
Zajęcia pozalekcyjne to nie tylko język angielski. Przyjdź na Targi Franczyza i zobacz, jak wiele jest pomysłów na biznes w branży edukacyjnej.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...