Franczyza w nowym formacie

Franczyzobiorca ma wybór / W tej chwili Cukrem i Solą oferuje więc franczyzobiorcom trzy formaty sprzedażowe. Najpopularniejszy to przyczepa gastronomiczna.
Czwartek
19.01.2023
Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.
 

Punkty Cukrem i Solą sprzedają ciepłe przekąski, m.in. zapiekanki, frytki belgijskie, frytki z batatów, ziemniaki zakręcone, kanapki grillowane na ciepło, churrosy, kawy oraz koktajle owocowe. Latem w ofercie są lody czy bubble tea, zimą dodatkowo np. burgery. Do tej pory wszystkie punkty marki działały w formacie przyczep gastronomicznych. Ale już w lutym otwiera się pierwsza wyspa handlowa pod szyldem Cukrem i Solą, w Factory Annopol w Warszawie.

– To nasz format przeznaczony właśnie dla galerii handlowych – mówi Kamil Woźniak, franczyzodawca Cukrem i Solą. – Z racji na uwarunkowania lokalizacyjne nie będzie tutaj pełnego menu, czyli rzeczy smażonych, jak np. zakręcane ziemniaki, frytki czy churrosy. Za to w ofercie znajdą się kanapki, zapiekanki, bubble tea, kawa, lody MiniMelts.

Inwestycja do wyboru

W tej chwili Cukrem i Solą oferuje więc franczyzobiorcom trzy formaty sprzedażowe. Najpopularniejszy, czyli przyczepę gastronomiczną, franczyzobiorca otrzymuje obrandowaną i w pełni wyposażoną. W środku znajduje się m.in.: piec konwekcyjny, frytownice, grill, maszyna do ziemniaka zakręconego, blender kielichowy, lodówki, zamrażalki. Przyczepy są też wyposażone w monitoring i klimatyzację. Potrzebują przyłącza prądu, więc licencjobiorca powinien wziąć to pod uwagę, wybierając lokalizację.

Przyczepy można kupić korzystając z leasingu. Na start wystarczy wówczas kwota 11 tys. zł. Drugą opcją – popularniejszą – jest wynajem. Franczyzobiorca podpisuje wówczas umowę na 12 miesięcy.

– W okresie zimowym udzielamy mu 50-proc. rabatu na czynsz najmu – informuje Kamil Woźniak. – Jeśli po jakimś czasie zdecyduje się wykupić przyczepę, 50 proc. kwoty wpłaconej na poczet opłat za najem wliczane jest w cenę wykupu.

Ci, którzy zdecydowaliby się otworzyć lokal stacjonarny, powinni liczyć się z wydatkiem rzędu 40-50 tys. zł, w przypadku lokalu o powierzchni 30 m2. Natomiast wydatek na wyspę handlową to ok. 70 tys. zł.

Mała gastronomia się broni

Miesięczna opłata franczyzowa w przypadku przyczepy gastronomicznej wynosi 500 zł, a w pozostałych formatach 800 zł. Jeśli lokalizację pod punkt franczyzowy znalazł franczyzodawca, to dodatkowo otrzymuje co miesiąc 1,5 proc. od obrotu placówki.

– Pomimo różnych trudności wynikających z ogólnej sytuacji gospodarczej nie odczuliśmy spadku obrotów – zapewnia Kamil Woźniak. – W przypadku małej gastronomii wzrosty cen menu nie są tak drastyczne, jak np. w restauracjach i w związku z tym nie są tak odczuwalne przez klientów.

 

WIZYTÓWKA CUKREM I SOLĄ

Sieć punktów małej gastronomii.

  • 13 lokalizacji
  • 3 formaty
  • opłaty miesięczne 500 lub 800

Oferta przekąsek / Punkty Cukrem i Solą sprzedają ciepłe przekąski, m.in. zapiekanki, frytki belgijskie, frytki z batatów, ziemniaki zakręcone.

POPULARNE NA FORUM

Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022
Dolci Sapori - Mniami

Jeżeli jesteś również poszkodowaną osobą przez tą firmę proszę o kontakt, do pozwu zbiorowego przeciwko tej firmie.

2 wypowiedzi
ostatnia 27.11.2022
Dolci Sapori - Mniami

OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TĄ FIRMĄ !!!! Jako były franczyzobiorca mogę potwierdzić, że firma nie jest w żaden sposób wiarygodna, rzetelna ani godna zaufania....

2 wypowiedzi
ostatnia 27.11.2022
McDonalds opinie o franczyzie

Nowa lokalizacja w Jarosławiu na Podkarpaciu podbija wszelkie standardy. czas oczekiwania na realizację zamówienia przekracza pół godziny jedno zamówienie składa 3a...

2 wypowiedzi
ostatnia 04.06.2022
MEET & Fit slow Food

No właśnie poprzednie posty o Meet and Fit było wiele komentarzy jakimś cudem wszystko zniknęło natomiast komentarze o Boby Burger są do dzisiaj jak powinno być na...

6 wypowiedzi
ostatnia 02.04.2022
MEET & Fit slow Food

Łucja116 znana z poprzednich postów o MEET & FIT to osoba z kręgu franczyzodawcy

6 wypowiedzi
ostatnia 01.04.2022
MEET & Fit slow Food

Faktycznie nie ma co ukrywać, że w tej franczyzie Franczyzobiorca jest tylko i wyłącznie dawcą kapitału i nowym adresem na stronie www. Biznes kończy sie z długiem,...

6 wypowiedzi
ostatnia 01.04.2022
MEET & Fit slow Food

Jestem zainteresowana dodatkowymi informacjami od osoby o nicku "franczyzobiorca". prosba o kontakt ze mna na lucja.elk@gmail.com Mysle ze mozemy sie wymienic ciekawymi...

6 wypowiedzi
ostatnia 28.03.2022