Otwieramy salon kosmetyczny
Sandra Bujnowska w 2010 roku otworzyła w Białymstoku salon kosmetyczny SensualSpa. Trzy lata później wyjechała do Anglii, pozostawiając salon pod dobrą opieką. Ale z branżą kosmetyczną się nie rozstała. W W 2015 roku otworzyła w w Sheffield SensualSpa Institute of Beauty.
– Później powstało centrum szkoleniowe, zajęliśmy się też dystrybucją maszyn, produkcją kosmetyków – opowiada Sandra Bujnowska. – Aż w końcu pomyslałam, że warto rozwinąć sieć salonów we franczyzie.
Na pierwszy ogień poszedł rynek brytyjski. W Wielkiej Brytanii koncept ma obecnie 15 salonów partnerskich – działają pod własnymi szyldami, ale korzystają z maszyn, kosmetyków i ustandaryzowanych zabiegów SensualSpa. Teraz franczyzodawca chce zbudować sieć w Polsce.
– Potencjał polskiego rynku beauty jest bardzo duży – uważa Sandra Bujnowska. – Przeprowadziliśmy badania i zauważyliśmy w tym sektorze brak franczyz o tak wysokich standardach, jak nasze. Korzystamy z nowoczesnych urządzeń, najnowszych technologii. We franczyzie nie mamy w Polsce konkurencji.
Pakiet do wyboru
Salony SensualSpa oferują zabiegi na twarz i ciało. Franczyzobiorca może wybrać pakiet usług, jaki zaoferuje w swojej placówce. Od tego będzie też zależeć wysokość inwestycji, z jaką musi się liczyć. Pakiet podstawowy zawiera głównie zabiegi na twarz. Inwestycja startowa to 80 tys. zł, a opłata miesięczna 5 tys. zł. W pakiet platinum jest bogatszy o zabiegi laserowe na całe ciało. W tym przypadku inwestycja wynosi 215 tys. zł, a opłata miesięczna 8 tys. zł. Najwyższy pakiet zawiera komplet usług (m.in. wszystkie zabiegi na twarz i ciało, lasery, makijaż permanentny). Wydatki na starcie to 350 tys. zł, opłata miesięczna 9 tys. zł.
– Ale przy najwyższym pakiecie osiągniemy najszybszy zwrot z inwestycji – zapewnia Sandra Bujnowska. - Dzięki temu, że w ofercie mamy tez najdroższe zabiegi.
Minimalna powierzchnia lokalu to 40 m2 – tak, aby zmieściły się w nim dwa gabinety. Franczyzobiorca musi wyremontować lokal, przygotować recepcję, łazienki. Natomiast franczyzodawca przygotuje biznesplan, dostarczy cały niezbędny sprzęt, pomoże zaaranżować wnętrza, dostarczy cenniki, materiały reklamowe, kosmetyki do zabiegów i sprzedaży, zapewni stronę internetową, profile w social mediach, pomoże w rekrutacji i szkoleniu pracowników. Salony franczyzowe beda działać pod szyldem Sensualspa. Salony partnerskie mogą zachować własne logo, natomiast korzystają z maszyn i kosmetyków od franczyzodawcy oraz pracują na pakiecie takich samych usług, jak placówki franczyzowe.
Zgodnie z założeniami konceptu, na miasto będzie przypadał jeden salon SensualSpa (wyjątkiem będą największe miasta, jak np. Warszawa).
– Nie chcemy, aby biznesy franczyzobiorców się kanbalizowały. Minimalna odległość od jednego salonu do drugiego musi wynosić w linii prostej 30 km – wyjaśnia Sandra Bujnowska.
WIZYTÓWKA SENSUAL SPA
1 własny salon w Polsce, 15 partnerskich w wielkiej Brytanii
3 pakiety franczyzowe
minimlana inwestycja 80 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Adopt Parfums, francuska marka z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój w Polsce. Obecna na całym świecie co dwie sekundy sprzedaje dwa flakony perfum o pojemności 30 ml.
Polska branża fitness rozwija się w szybkim tempie. Które franczyzy sprzedają licencję na biznes w tej branży? O tym przekonasz się 24-26 października w PKiN w Warszawie na Targach Franczyzy.
– Próg rentowności w studiu EMS jest znacznie łatwiejszy do osiągnięcia w porównaniu z tradycyjnymi siłowniami i klubami fitness – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy in.Time.
Body Evolution proponuje franczyzobiorcom tańszą lub droższą opcję współpracy.
Insway proponuje biznes w branży wellness wykorzystujący terapie naturalne i nowoczesne technologie. Dla kogo jest ta franczyza i jakie są warunki współpracy?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
La Mancha szuka partnerów szczególnie w Białymstoku i Szczecinie. Dlaczego to dobry moment na nawiązanie współpracy?
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.