Sprzedać – jak to łatwo powiedzieć

Środa
13.03.2024
Czy sprzedaż zawsze musi być nachalna? Jak skonstruować efektywny dział sprzedaży we własnej firmie opowiada Andrzej Twarowski z Sandlera, specjalista ds. szkoleń ze sprzedaży.
 

Wokół sprzedaży narosło wiele mitów. Proces sprzedaży bywa nawet utożsamiany z wciskaniem klientowi niepotrzebnych rzeczy. Czy da się zburzyć ten akt oskarżenia?

Gdy sprzedajesz, zawsze pytaj

Sprzedaż jest trudnym procesem emocjonalnym i dla kupującego, i dla sprzedającego. Chcę czy nie chcę, czy mnie stać – zamartwia się klient. Muszę sprzedać, brakuje mi do miesięcznego celu – stresuje się sprzedawca. Z wywiadu Arkadiusza Słodkowskiego z Andrzejem Twarowskim dowiecie się, gdzie obie strony popełniają błędy i jak ich uniknąć, żeby transakcja sprzedaż-kupno opłacała się i klientowi, i sprzedawcy.

A poza tym w rozmowie:

  • Jak sprofesjonalizować sprzedaż?
  • Jak zbudować dział sprzedaży w małej i średniej firmie?
  • Kto powinien być sprzedawcą (czy właściciel), jakie powinny panować procedury?
  • Co najczęściej jest do poprawy w procesie sprzedaży?
  • Czy wypada zapytać klienta o budżet przeznaczony na transakcję kupna?

Oglądajcie kanał Franchising-PL. Tu posłuchacie rozmów o otwieraniu i prowadzeniu biznesów. Poszukujcie u nas inspiracji do otwarcia własnej firmy.

Zapraszamy na szkolenie "Sprzedaż franczyzy" w Akademi Franczyzy Franchising.pl. Kliknij po więcej szczegółów.


Agnieszka Turska
ekspert, członek zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców

POPULARNE NA FORUM

Księgowość we własnej firmie

Planujesz założenie firmy w Polsce? Zdecydowanie polecam usługi Kancelarii Semper Paratus. Ich pomoc w procesie rejestracji była nieoceniona. Dowiedz się więcej na:...

36 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2024
Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020