Dwa razy więcej Zielonych Marketów
Działająca od 1998 r. sieć liczy obecnie 29 sklepów (8 placówek własnych i 21 franczyzowych) zlokalizowanych w miejscowościach liczących do 60 tys. mieszkańców. Od początku 2006 r. w sieci otwarto 6 nowych placówek, a w samym tylko marcu powstaną kolejne dwa sklepy działające we franczyzie: 18 marca w miejscowości Obierwia i 25 marca w Ostrołęce. Ale to nie koniec inwestycji firmy SPS Handel, do której należy sieć. - Interesuje nas na razie rozwój w obrębie ok. 200 km od Ostrołęki, a więc w tym promieniu poszukujemy franczyzobiorców. Będziemy się skupiać przede wszystkim na rozwoju w obrębie województw: mazowieckiego, mazursko-warmińskiego i podlaskiego. Nie wykluczamy jednak przejmowania już istniejących sieci na innych terenach – zapowiada Tomasz Wierzbowski, dyrektor ds. marketingu SPS Handel.
Franczyzobiorca sieci powinien dysponować lokalem z co najmniej 100 mkw. powierzchni handlowej. Firma nie pobiera opłaty wstępnej, ale biorcy zobowiązują się do wpłacania co miesiąc 200 zł na fundusz marketingowy - pieniądze te przeznaczane są między innymi na wydawaną piętnaście razy w roku gazetkę promocyjną. W zamian, franczyzodawca oferuje między innymi jednolity system wizualizacji, wsparcie marketingowe, szkolenia i pomoc w dostosowaniu obiektu do standardów sieci (zakup mebli i systemu komputerowego) oraz liczne szkolenia.

ZOBACZ W KATALOGU





















PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Bricomarché i Intermarché to znane na międzynarodowych rynkach szyldy, należące do grupy Muszkieterów. O warunkach wejścia w ten biznes będzie można porozmawiać 13 i 14 marca na Targach Franczyza.
Żabka zakończyła 2024 rok otwarciem 11000. sklepu. W tym roku sieć zamierza uruchomić kolejnych tysiąc placówek.
Candy Pop, sklepy ze słodyczami z różnych zakątków świata, ruszają na podbój polskiego rynku.
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać, mając wsparcie dużego gracza. Przekonali się o tym Patryk Staniec i jego rodzina, właściciele czterech supermarketów Stokrotka.
– Nasz główny cel to dalsza ekspansja i umacnianie pozycji na rynku franczyzowym – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Poznaj kilkadziesiąt sprawdzonych pomysłów na biznes na Targach Franczyza 13-14 marca na PGE Narodowym! Śledź relację na żywo i znajdź inspirację dla siebie!
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Dowiedz się z nowego numeru magazynu "Własny Biznes FRANCHISING".
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów