Franczyza dla 300 tys. mieszkańców
Sieć posiada na całym świecie ok. 1000 salonów fryzjerskich. Marka, poza Polską, dostępna jest w takich krajach jak Francja, Hiszpania i Włochy. Na polskim rynku działają 23 salony własne i 9 franczyzowych. W tym roku uruchomione zostaną jeszcze trzy placówki – jedna własna w Warszawie i dwie należące do franczyzobiorców.
- Rynek branży fryzjerskiej ma w sobie duży potencjał – twierdzi Tomasz Bączyk, członek zarządu Provaliance Poland, spółki zarządzającej Jean Louis David. – Mamy w Polsce ok. 30 tys. salonów fryzjerskich, z czego niewiele ponad 200 sieciowych. W porównaniu z poprzednim rokiem notujemy w naszych salonach kilkuprocentowy wzrost obrotów.
Firma poszukuje franczyzobiorców w miastach powyżej 300 tys. mieszkańców. Warunkiem otwarcia salonu Jean Louis David jest dysponowanie lokalem o powierzchni 60-80 m2 położonego przy ulicy o dużym natężeniu ruchu lub w galerii handlowej. Kapitał niezbędny do uruchomienia franczyzowego punktu zamyka się w kwocie 350 tys. zł, a zwrot z inwestycji następuje po pięciu latach. Najlepszym okresem dla tego biznesu jest grudzień i kwiecień, najsłabsze zaś styczeń i luty.
Franczyzodawca oferuje swoim partnerom szkolenia menedżerskie i fryzjerskie. Szczególnie istotne są te ostatnie, biorąc pod uwagę fakt, że dwa razy w roku pojawia się nowa kolekcja fryzur. W ramach spółki Provaliance Poland działają również salony fryzjerskie Lovely Look – rozwój sieci odbywa się jednak bez udziału franczyzobiorców.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Fit+ wykorzystuje automatyzację
/29.11.2025
Wśród polskich inwestorów coraz wyraźniej rośnie zainteresowanie tzw. biznesami pasywnymi – modelami, które działają bez konieczności dużego zaangażowania właściciela.
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
– Rosnące zainteresowanie zabiegami estetycznymi i zmieniające się oczekiwania klientów wpływają na rozwój franczyzy beauty – mówi Aleksandra Wojciechowska-Staszczyk z Perfect Look Clinic.
Od masaży orientalnych po mobilną depilację – sektor usług estetycznych w Polsce coraz częściej rozwija się nie poprzez pojedyncze salony, lecz za pomocą franczyzy. Sprawdzamy, kto buduje sieci w branży beauty i co realnie zyskują franczyzobiorcy.
Paula Zielińska zaczynała od etatu w sieciowej siłowni, prowadziła rodzinny klub fitness, a dziś jest właścicielką trzech klubów Xtreme Fitness Gyms.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
/16.12.2025
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z niej wynika?
Tylko w grudniu Berlin Döner Kebap otworzył trzy lokale, w trzech nowych miastach i w trzech odmiennych formatach franczyzowych.
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w pracowniach na zamówienie.
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Unikat.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.