Kawałek Australii

Firma Marcus Australian House reprezentuje na polskim i europejskim rynku kilku australijskich producentów odzieży i obuwia. Są to kurtki, koszule, płaszcze, spodnie, kapelusze oraz buty popularnych marek australijskich tj.: Kakadu Traders Australia, Sydney Oilskin, Whillas & Gunn czy Harold Boot. W ofercie znajdziemy odzież do użytku codziennego, ale również specjalistyczną, przeznaczoną do jazdy konnej, dla motocyklistów czy myśliwych. Marka Kakadu Traders, na której dystrybucję w Polsce Marcus Australian House ma wyłączność, powstała ponad 30 lat temu w Australii. Przez tan czas firma stworzyła własne płótna, które w połączeniu z najlepszymi skórami, dają bardzo wytrzymałe wyroby.
- Byliśmy w Australii parokrotnie, zauroczeni i zakochani tym kontynentem, postanowiliśmy przybliżyć Polsce oryginalną odzież w stylu country. - mówi Marta Szynal, właścicielka Marcus Australian House - Do Australii eksportujemy polską prasę, książki, filmy i wiele innych polskich produktów. Jesteśmy dumni, że nasza praca pomaga w istnieniu małego kawałka Polski na australijskim kontynencie i kawałka Australii w Polsce.
Propagując odzież i obuwie australijskie Marcus Australian House współpracuje ze sklepami jeździeckimi i myśliwskimi m.in. w Rzeszowie i Poznaniu. W asortymencie znajdziemy także kosmetyki organiczne firmy Margaret River Savi, które firma wprowadza do sklepów i gabinetów kosmetycznych.
W sklepach Marcus Australian House bardzo ważny jest wystrój, który powinien jak najlepiej oddawać prawdziwy klimat tego odległego kontynentu, dlatego to franczyzodawca zajmuje się aranżacją i wyposażeniem sklepu. Wszystkie placówki będą aranżowane na wzór sklepu w Nowym Tomyślu. Franczyzodawca dokonuje również pełnego zatowarowania sklepu i utrzymuje bieżące zaopatrzenie.
Na dzień dzisiejszy kompletna inwestycja zamyka się w kwocie od 120 do 150 tys. dolarów australijskich (ok. 45 - 52 tys. zł) dla sklepu o powierzchni ok. 100 m 2. Marcus Australian House nie pobiera opłaty licencyjnej. Firma preferuje otwieranie sklepów w średnich i dużych miastach, jednak wybór konkretnej placówki pozostawia przyszłym partnerom.
(boa)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...