850 na świecie, 75 w Polsce

Opłata wstępna w sieci wynosi 120 tys. zł i obejmuje wyposażenie lokalu w sprzęt zabiegowy, szkolenie, materiały marketingowe, a także koszt licencji.
Wtorek
12.10.2010
Salonów Fotodepilacji i Fotoodmładzania No+Vello przybywa w błyskawicznym tempie.
 

Sieć na polskim rynku rozwija się dopiero od lutego, ale liczba jej placówek już zdążyła osiągnąć 75. Salony Fotodepilacji i Fotoodmładzania No+Vello przywędrowały ze słonecznej Hiszpanii. I choć pogoda nad Bałtykiem nie pozwala na eksponowanie wydepilowanych części ciała tak długo, jak mogą to robić mieszkańcy półwyspu Iberyjskiego, to zainteresowanie konceptem jest bardzo żywe - zarówno wśród przedsiębiorców, jak i klientów.

- Popularność No+Vello możemy tłumaczyć przede wszystkim rynkową potrzebą, którą nasze usługi zaspokajają - mówi Martyna Królikowska, area menedżer sieci na Polskę centralną. - Na świecie działa już 850 naszych salonów, mamy więc doświadczenie w rozwoju franczyzy.

Zdaniem przedstawicielki sieci potężne międzynarodowe zaplecze i bogate wsparcie marketingowo-techniczne to klucz do sukcesu No+Vello w Polsce.

- W kraju jest coraz więcej obcokrajowców, którzy znają markę i chętnie korzystają z jej usług - mówi Królikowska. - Ceny w naszych salonach są ukształtowane na takim poziomie, by nasza oferta była powszechnie dostępna. Podobnie jest z warunkami przystąpienia, jakie oferujemy przedsiębiorcom.

Opłata wstępna w sieci wynosi 120 tys. zł i obejmuje wyposażenie lokalu w sprzęt zabiegowy, szkolenie, materiały marketingowe, a także koszt licencji. Miesięczna opłata to natomiast 1,2 tys. zł. Franczyzobiorcy płacą też składkę marketingową w wysokości 400 zł. No+Vello poszukuje partnerów w miejscowościach powyżej 40 tys. mieszkańców, którzy dysponują lokalem o minimalnej powierzchni 40 m2.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Otwieramy park trampolin

Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

4 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Zamiast etatu, własny salon urody

Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.

8 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Opinie o współpracy z Yasumi

Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.

4 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019