Ekspresowy rozwój Carrefour
Carrefour działa na Polskim rynku od 1997 roku, poprzez franczyzę rozwija się od trzech lat. W tym roku największy nacisk położony został na budowę sieci sklepów franczyzowych Carrefour Express rozwijaną w oparciu o nowy koncept.
- Tworząc naszą ofertę dla sklepów osiedlowych połączyliśmy w niej elementy franczyzy twardej i miękkiej. Wypracowaliśmy nowoczesny koncept dostosowany do potrzeb klientów sklepów osiedlowych z dużym asortymentem atrakcyjnymi cenami i ciekawymi promocjami - mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i projektów grupy Carrefour Polska.- Dajemy naszym partnerom narzędzia do prowadzenia sklepu zapewniając im jednocześnie dużą autonomię począwszy od braku opłaty za przystąpienie do sieci, poprzez swobodę w wyborze dostawców, aż po możliwość wcześniejszego wycofania się ze współpracy.
Nowy koncept Carrefour ruszył w marcu tego roku, przez ten czas firma stworzyła sieć liczącą 60 placówek, a do końca roku ma się powiększyć o 20 kolejnych sklepów. Na przyszły rok zaplanowano otwarcie 200 nowych Carrefourów. Na początku sklepy pojawią się głównie w pobliżu już istniejących centrów logistycznych, a więc w Polsce centralnej i południowo-zachodniej, ale sieć chce objąć swoim zasięgiem teren całego kraju.
- Dynamiczna rozbudowa sieci franczyzowej Carrefour Express jest aktualnie strategicznym kierunkiem rozwoju firmy Carrefour w Polsce. Wprowadzane przez Carrefour od kilku miesięcy zmiany miały na celu udoskonalenie oferty i uczynienie jej wyjątkową w skali kraju. Dobre wyniki, jakie notuje od początku roku Carrefour Polska oraz sygnały płynące od franczyzobiorców potwierdzają, że zmiany te odpowiadają oczekiwaniom rynku franczyzy spożywczych sklepów osiedlowych - mówi Francois Vincent. - Rozwój sieci sklepów Carrefour Express ma służyć także kształtowaniu postaw biznesowych i zwrócić uwagę na tę formę działalności osobom, które ciągle szukają pomysłu na własnych biznes. Dla Carrefour najważniejsze jest, żeby zadowoleni ze współpracy i przedstawionej przez nas oferty byli przede wszystkim nasi partnerzy oraz klienci ich sklepów. Dzięki temu Carrefour będzie mógł stabilnie i dynamicznie rozwijać swoją markę.
Nowe sklepy mają powstawać w miejscowościach różnej wielkości, również tych niewielkich, liczących 5 tys. mieszkańców. Franczyzobiorca otrzymuje wsparcie na etapie aranżacji i przygotowania sklepu, dostęp do wypracowanego know-how handlowego, pakiet szkoleń oraz ekipę, która pomaga mu w przygotowaniu sklepu na trzy tygodnie przed otwarciem i prowadzeniu placówki przez kolejny tydzień jego działania. Ponadto Carrefour finansuje w 100 proc. koszty związane z informatyką oraz pakiet marketingowy na otwarcie sklepu (szyldy zewnętrzne, ubrania dla personelu, dekoracje wewnętrzne). Dodatkowo Carrefour finansuje meble kasowe, alkoholowe oraz meble na warzywa i owoce. W ramach współpracy Carrefour umożliwia swoim partnerom skorzystanie z preferencyjnych warunków, jakie ma u swoich dostawców oraz dostęp do prawie 1,5 tys. produktów marki własnej Carrefour. Osoby zainteresowane przystąpieniem do sieci muszą posiadać lokal o powierzchni od 100 do 500 m2 z dobrym dojazdem w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych.
(mak)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Już w czwartek zaczynają się jesienne Targi Franczyza! Przyjdź i wybierz biznes dla siebie! Franczyzodawcy czekają od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki.
Już w najbliższy czwartek rozpoczynają się Targi Franczyza 2024. Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki przedstawiciele 100 marek franczyzowych będą dzielić się swoimi sprawdzonymi pomysłami na firmę.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Jeśli marzysz o własnym biznesie, szukasz inspiracji lub chcesz dowiedzieć się więcej o franczyzie – teraz jest idealny moment, by działać!
Kredigo otwiera więcej biur niż planował. Partnerzy, żeby zarobić, muszą nauczyć się dobrze weryfikować klientów.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów