No+Vello chce zakończyć 2010 rok z 90 punktami franczyzowymi
- Planujemy zamknąć rok 2010 liczbą 90 salonów. Dzięki temu będziemy obecni już niemal w całej Polsce. W kolejnym roku planujemy osiągnąć liczbę 200 placówek - zapowiada Kamil Ponisz, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Salonów Fotodepilacji i Fotoodmładzania No+Vello.
Zarząd No+Vello chce, by usługi były dostępne nie tylko w największych aglomeracjach, ale także w miejscowościach powyżej 50 tys. osób. Szykuje też zmiany w warunkach współpracy z franczyzobiorcami. Rozważane jest podniesienie opłaty wstępnej ze 120 do 140 tys. zł.
- Po części jest to spowodowane bardzo dużym zainteresowaniem ze strony franczyzobiorców – tłumaczy Ponisz. - Głównym powodem jest jednak chęć zapewnienia najwyższej jakości serwisu naszym franczyzobiorcom i poprawie konkurencyjności marki. Osoby decydujące się na otwarcie franczyzy w segmencie kosmetyki estetycznej często nie zdają sobie sprawy, jak istotną rzeczą jest doświadczenie zebrane na podstawie setek tysięcy wykonanych zabiegów. A właśnie dzięki temu udoskonaliliśmy sprzęt, na którym pracujemy.
No+Vello planuje również wprowadzić nową usługę do portfolio swoich placówek. Na razie jednak nie chce zdradzić, o jaką ofertę chodzi.
- O tym poinformujemy w odpowiednim czasie - zapewnia Kamil Ponisz. - Będzie to jednak kolejna rewolucja, podobnie jak w przypadku wprowadzenie naszych usług na rynek polski pod koniec 2009 roku.
Sieć franczyzowa No+Vello rozwija się w Polsce błyskawicznym tempie. Popularność fotodepilacji może zaskakiwać, bo przecież klimat w Polsce nie pozwala na chodzenie w „krótszych” strojach przez tak długi okres jak np. w Hiszpanii, skąd wywodzi się koncept.
- Gładka skóra jest pożądana nie tylko na plaży – mówi Kamila Rejman z No+Vello. - W pracy też trzeba wyglądać, a po pracy tym bardziej. Każda kobieta – nieważne, czy w Hiszpani, czy w Polsce - dba o swoją atrakcyjność i niezależnie od pory roku ma okazje prezentować swoje wdzięki.
Przedstawiciele nie obawiają się też, że rynek może boleśnie zweryfikować rzeczywistą siłę konceptu i w przyszłym roku zmusić niektórych biorców do zamknięcia lokali.
- Fakt pojawienia się „drugiej fali” otwierających się salonów jest najlepszym prognostykiem rozwoju sieci. Nowe lokale otwierane są obecnie przez franczyzobiorców, którzy już posiadają jeden salon, a także przez pracowników istniejących placówek, np. kosmetyczki - przekonuje Ponisz.
Za pomocą laserów możemy nie tylko usuwać zbędne owłosienie, ale i redukować zmarszczki, cellulit oraz rozstępy. Niestety statystyki mówiące o liczbie osób poszkodowanych nieudolnie wykonanymi zabiegami stawiają branżę w niezupełnie korzystnym świetle. W Wielkiej Brytanii aż 4 tys. pacjentów rocznie zgłasza się do klinik medycyny estetycznej w celu zlikwidowania poparzeń i blizn.
- Do wywołania niepożądanych efektów może dojść praktycznie podczas każdego zabiegu kosmetycznego, nawet najprostszego. Pacjenci zgłaszający się z poparzeniami czy bliznami, to najczęściej pacjenci, którzy zdecydowali się na korzystanie z usług nie sprawdzonych gabinetów lub niewykwalifikowanego personelu – tłumaczy Kamila Rejman. - W salonach No+Vello obsługiwać klientów może tylko personel, który przeszedł specjalistyczne szkolenia i otrzymał odpowiednie certyfikaty. W salonach podczas wykonywania zabiegów przestrzegane są ścisłe procedury. Posiadamy własny serwis techniczny i dbamy, aby urządzenia były absolutnie sprawne. Poza tym sprzęt posiada wyjątkowy system chłodzenia głowicy, aby nawet w przypadku błędu ludzkiego, nie dochodziło do poparzeń. Za naszą marką stoją doświadczenia kilkuset salonów w różnych częściach świata, i choć w każdym, nawet najlepiej prowadzonym biznesie może zdarzyć się niezadowolony klient, No+Vello cieszy się coraz większym zaufaniem i popularnością.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Fast Line Studio przyciąga klientów wykonywaniem nawet kilku usług jednocześnie. Czy to się sprawdza?
– Chcemy naszym franczyzobiorcom jak najbardziej ułatwić i usprawnić zarządzanie biznesem – mówi Andrzej Kostiuk z Haircut Express.
Adopt Parfums, francuska marka z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój w Polsce. Obecna na całym świecie co dwie sekundy sprzedaje dwa flakony perfum o pojemności 30 ml.
– Zainteresowanie treningami EMS cały czas rośnie – mówi Tomasz Szczołek, współwłaściciel Platinum Active EMS.
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.