Ambitne plany Hitpolu
Hitpol, to sieć spożywczo - przemysłowych sklepów franczyzowych, która powstała w grudniu 2000 roku. Firma działa na obszarze Małopolski i Podkarpacia i na tym terenie pozyskuje nowych partnerów. Obecnie w sieci działa 106 sklepów, a na zakończenie 2011 roku ma ich być 150. Do Świąt Wielkanocnych planowane jest otwarcie dwóch nowych placówek: w Raciechowicach i Ochotnicy Dolnej.
- Zamierzamy rozwijać naszą sieć przekazując hurtowniom spożywczym prawa do wyłącznego korzystania z gotowego pakietu franczyzowego w oparciu o udzieloną im licencję masterfranczyzy - mówi Ewa Perenc - Gierut, dyrektor handlowy FHU Hitpol. - Dzięki takim rozwiązaniom mamy możliwość ujednolicenia wszystkich placówek oraz prowadzenia spójnych działań, co daje potencjalnemu materfranczyzobiorcy szansę na dalszy rozwój. Hurtownie spożywcze, które skorzystają z takiego rozwiązania będą również mogły liczyć na pomoc przy jego wdrażaniu. Proponowana forma rozwoju, z uwagi na możliwą skalę działania, otwiera nowe możliwości rozwoju marki oraz jej rozpoznawalności.
Chcąc otworzyć własny sklep Hitpol trzeba mieć lokal o powierzchni minimum 100 m2. Za przyłączenie do sieci pobierana jest jednorazowa opłata licencyjna w wysokości 500 zł. Roczna opłata licencyjna wynosi 5,50 zł za każdy metr kwadratowy powierzchni sklepu.
W ramach pakietu franczyzowego sieć oferuje swoim partnerom bezpłatny projekt wystroju sklepu, bezpłatny sprzęt komputerowy oraz program informatyczny z gwarancją pełnego serwisu. Franczyzobiorcy mogą liczyć także na gratyfikacje finansowe wynikające ze współpracy z wybranymi producentami, szkolenia dedykowane zarówno właścicielom, jak również pracownikom sklepów oraz stałą opiekę konsultantów sieciowych. Dla konsumentów zaś Hitpol stworzył program lojalnościowy funkcjonujący pod nazwą Program Dobrego Klienta.
- Największą sztuką jest budowanie lojalności, poczucia przynależności do sieci – podsumowuje mówi Ewa Perenc - Gierut. - Dlatego wybieramy takie metody, które przynoszą bezpośrednie korzyści partnerom, a jednocześnie nie kolidują z ogólną strategią sieci. Pomagamy partnerom w rozwoju ich sklepów oraz zapewniamy kompleksową pomoc w prowadzeniu placówki w ramach sieci Hitpol.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Jak się zabrać do inwestycji w nieruchomości, żeby zmaksymalizować zyski? Czy lepiej otworzyć we franczyzie wine bar, wypożyczalnię samochodów czy sklep spożywczy? Dowiedz się z nowego numeru "Własny Biznes FRANCHISING".
W sieci Żabka aż 65 proc. z ponad 8,8 tys. franczyzobiorców stanowią kobiety. Niezależnie od pochodzenia, wykształcenia czy wieku, wszystkie z sukcesem prowadzą swoje biznesy.
Sieć sklepów z alkoholem w minionym roku otworzyła znacznie więcej placówek, niż planowała. Dlaczego?
– Potencjał do rozwoju specjalistycznych sklepów z serami w Polsce jest ogromny – mówi Emilia Grębowicz, kierownik operacyjny w Krainie Serów.
Marka chce się stać dla lokalnych sklepów platformą technologiczną, która usprawnia ich funkcjonowanie.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Z wykształcenia nawigator statku, z zawodu pilot samolotu. Konrad Hanc godzi pracę na etacie z prowadzeniem własnego biznesu. Od roku jest franczyzobiorcą sieci Fresh Bike.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Wykładziny obiektowe Gdańsk
Wykładziny obiektowe Gdańsk to kluczowy element wyposażenia wielu obiektów użyteczności publicznej oraz biznesowych w Gdańsku. Charakteryzują się one wysoką...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców
Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)