Liczba placówek zarządzanych przez sieci franczyzowe Emperii wynosi 4158.
Piątek
27.05.2011
Grupa Handlowa Emperia podała wyniki za pierwszy kwartał tego roku.
 

Grupa Handlowa Emperia to jedna z największych polskich firm z branży artykułów FMCG. W pierwszym kwartale 2011 roku osiągnęła ona przychody ze sprzedaży wyższe o 5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Przychód ten wyniósł 1,46 mld zł, zaś zysk netto wypracowany przez grupę to 11,27 mln zł. W porównaniu do 2010 roku zysk netto jest z kolei niższy o 9,3 proc.

W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku działania Emperii koncentrowały się przede wszystkim na procesie due diligence przeprowadzanym w związku z umową zawartą z Eurocash SA. Na jej mocy Eurocash nabędzie akcje i udziały spółek prowadzących działalność w ramach Grupy Dystrybucyjnej Tradis. Intencją stron umowy jest zamknięcie transakcji do końca czerwca b.r. po otrzymaniu zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

- Obecnie Grupa Handlowa Emperia przygotowuje się do prowadzenia działalności w nowych warunkach, wynikających z umowy inwestycyjnej zawartej ze spółką Eurocash - mówi Artur Kawa, Prezes Zarządu Emperii. - Natychmiast po zrealizowaniu transakcji z Eurocash zaprezentujemy nową strategię Emperii.

W pierwszym kwartale tego roku Emperia postawiła na sieci, które rozwija samodzielnie, czyli na Stokrotki i delikatesy Delima. Od początku 2010 przybyło sześć nowych Stokrotek. Rośnie też liczba sklepów franczyzowych rozwijanych przez Detal Koncept, spółkę zależną Emperii.

- W pierwszym kwartale do sieci przystąpiło ponad 40 nowych franczyzobiorców. Dodatkowo wielu partnerów, którzy prowadzą już z nami sklep decydowało się na otwarcie kolejnych Groszków. Placówki pod szyldem Groszek otwieramy we wszystkich regionach kraju, zarówno w małych miejscowościach, jak i dużych aglomeracjach. Zaufało nam już ponad 1100 właścicieli sklepów - mówi Marcin Jeżyna, wiceprezes zarządu spółki Detal Koncept, organizatora sieci Groszek. - Koncentrujemy się nie tylko na pozyskiwaniu nowych franczyzobiorców, ale także na umacnianiu i rozwijaniu współpracy z naszymi partnerami. Najbardziej ambitnym franczyzobiorcom, którym zależy na podnoszeniu standardów swoich placówek, dedykujemy program „Złoty Groszek”.

(boa, mak)


Bolesław Adamiec
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2024
Carrefour Express - supermarket na licencji

Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...

20 wypowiedzi
ostatnia 22.07.2024
sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022