Najazd kanapkowych kawiarni

W Stanach Zjednoczonych Subway Cafe cieszy się dużą popularnością.
Środa
01.06.2011
Subway Cafe ostrzy sobie apetyt na Polskę.
 

Informacja o tym, że jeden ze światowych liderów gastronomicznej franczyzy zamierza wprowadzić na nasz rynek nową markę, pojawiła się w mediach już przed miesiącem. Dziś Martin Princ, odpowiedzialny za rozwój Subwaya w Europie Środkowo-Wschodniej ujawnia, kiedy możemy spodziewać się pierwszych placówek Subway Cafe nad Wisłą.

- Już teraz intensywnie pracujemy nad wprowadzeniem marki Subway Cafe na polski rynek. Pierwsze otwarcia to jednak wciąż kwestia miesięcy – mówi Martin Princ. - Nie mogę powiedzieć nic więcej, dopóki nie podpiszemy umów najmu pierwszych lokali. Osobiście oczekuję, że pierwsza placówka zostanie otwarta w 2012 roku.

Na całym świecie działa obecnie 15 kawiarni Subwaya. Do końca tego roku ma zostać otwartych 10 kolejnych.

- Naszym głównym celem jest wprowadzanie tej marki w lokalizacjach związanych z biznesem, w sąsiedztwie powierzchni biurowych. Widzimy spore zainteresowanie naszym konceptem w Europie Środkowo-Wschodniej, także w Polsce – tłumaczy Princ.

Poszerzenie tradycyjnego punktu Subway o moduł Cafe wiąże się z dodatkowym wydatkiem na poziomie 20 tys. euro. W przyszłym roku centrala planuje otworzyć przynajmniej trzy takie lokale w Europie Środkowo-Wschodniej.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz